Maosbrögk wrote: Ongelofelijk...zie je dat er 42 nieuwe berichten in dit topic staan; verwacht je dat er heel wat is gebeurd, maar lees je meer over Fortuna dan over MVV.
Ontopic: Schreurs dus zonder contract. Dat betekent dat MVV geen afkoopsom aan Willem II meer hoeft te betalen. Die blokkade is dus al weg. De salariseisen van Schreurs ken ik niet, maar zijn contract bij Willem II is ontbonden omdat hij een dure kracht zou zijn. M.a.w.: financieel onhaalbaar voor MVV (lijkt me).
Denk zelf dat Schreurs niet zit te wachten op maatschappelijk projecten, een opleiding of een baan naast het voetbal en dus denk ik ook dat hij niet naar MVV komt.
Ik hoop echter van wel, want ik zou hem graag eens bij MVV1 zien spelen. Heeft veel eerste divisie ervaring, neusje voor het doel, snel en kan doelpunten maken. Naast hem dan nog een kopkrachtige langere spits die een bal kan vasthouden en onze aanval staat.
houtengerard wrote: Helaas Alloy,
Blaas de aansteker maar uit. Hij heeft getekend bij Fortuna.
bron: www.fortunahome.com/index.php?m=content&id=1994
(de humor in Sittard is hoog) :mrgreen:
Is alleen maar een grap hoor... (die ook aan Fortunakant voor heel wat verwarring zorgt).Anna D. wrote: Slotje erop inderdaad en zoals Pinobel zegt niet meer over Schreurs hebben voortaan. Heeft nu zijn kans gehad om in zijn o zo geliefde Maastricht terug te keren en hij gaat liever naar Fortuna.
Leuk, dat volk uit Sittard. Ze weten wel hoe ze ons voor gek moeten zetten, en ook hun mede Fortunezen want ze geloven het allemaal. :applaus:Marco@Stein zaterdag 7 juli 2012 / 12:49
Hahahaha,in sjengenland geloven ze al dat schreurs komend seizoen bij fortuna speelt. Hahaahhaa Danny tekent bij hahahaha
Belgske wrote:Is alleen maar een grap hoor... (die ook aan Fortunakant voor heel wat verwarring zorgt).Anna D. wrote: Slotje erop inderdaad en zoals Pinobel zegt niet meer over Schreurs hebben voortaan. Heeft nu zijn kans gehad om in zijn o zo geliefde Maastricht terug te keren en hij gaat liever naar Fortuna.
Aloy Agu wrote: Als het aan Schreurs ligt tekent hij vandaag nog een contract bij MVV. Wil qua salaris fors inleveren omdat Schreurs als Maastrichtenaar graag in de Geusselt wil "vlammen". Echter zijn zaakwaarnemer vertraagd deze akte omdat deze zoveel mogelijk wil verdienen aan een overgang.
Bron: laat ik het zo schrijven; "zit heel kort bij het vuur"