Mienclub1902 wrote: Zo ging het ook bij Rajcomar weet je nog?
Het is een prestigekwestie tussen FSC en MVV, want Schreurs wil definitief terug naar Limburg.
Net zo als Rajcomar in Limburg wilde blijven. MVV maar onderhandelen en onderhandelen en vervolgens betaalde FSC (de externe geldschieters) gewoon de transfersom van ca. 70.000/80.000 euro.
Nee, MVV moet adequater handelen, zoveel goede spitsen lopen er niet rond.
Dan maar investeren in een goede spits (Schreurs) en verder geen of minder aankopen meer doen, i.p.v. ellenlang onderhandelen en weer misgrijpen en in zee gaan met een of enkele onbekende spelers, die worden aangeboden en op proef mogen komen.
Als dat al zou gebeuren dan weet jezelf toch ook wel waar hij nog een seizoen gaat spelen?Aloy Agu wrote: Het is te hopen dat Ron Elsen een beetje Engels spreekt.
Ik lees zojuist dat de tranfer van Hoesen naar VVV van de baan lijkt. Wellicht kan onze "snelle Rakker" een telefoontje plegen naar Fulham om Hoesen 1 jaar te huren?
Danny1983 wrote:Als dat al zou gebeuren dan weet jezelf toch ook wel waar hij nog een seizoen gaat spelen?Aloy Agu wrote: Het is te hopen dat Ron Elsen een beetje Engels spreekt.
Ik lees zojuist dat de tranfer van Hoesen naar VVV van de baan lijkt. Wellicht kan onze "snelle Rakker" een telefoontje plegen naar Fulham om Hoesen 1 jaar te huren?
Dat klopt maar denk je niet dat hij dan nog een jaar naar fortuna zou gaan?Aloy Agu wrote:Danny1983 wrote:Als dat al zou gebeuren dan weet jezelf toch ook wel waar hij nog een seizoen gaat spelen?Aloy Agu wrote: Het is te hopen dat Ron Elsen een beetje Engels spreekt.
Wat is hier het probleem van? MVV doet de laatste 3 jaar niets anders dan spitsen huren. Waarom dan niet nog 1 jaar?
Wellicht is er in seizoen 2013 2014 wel een mogelijkheid om de gewenste spits te contracteren.
Dixi wrote: Schreurs hier.....Schreurs daar, ik wordt er niet goed van....
Kunnen we geen radiostilte inlassen omtrent deze persoon totdat er iets definitief naar buiten komt?
Dixi
Danny1983 wrote:Dat klopt maar denk je niet dat hij dan nog een jaar naar fortuna zou gaan?Aloy Agu wrote:Danny1983 wrote:Als dat al zou gebeuren dan weet jezelf toch ook wel waar hij nog een seizoen gaat spelen?Aloy Agu wrote: Het is te hopen dat Ron Elsen een beetje Engels spreekt.
Wat is hier het probleem van? MVV doet de laatste 3 jaar niets anders dan spitsen huren. Waarom dan niet nog 1 jaar?
Wellicht is er in seizoen 2013 2014 wel een mogelijkheid om de gewenste spits te contracteren.
Tuurlijk zie ik he graag komen maar of t lukt??
Ik hoop t.
Alsof er buiten schreurs geen andere spitsen zijn. Je doet net alsof hij de nieuwe Thiebaut is die er 30 in gaat schieten.Mienclub1902 wrote: Reaktie op Aswin:
Ieder mag zo zijn eigen mening hebben, maar moet je dan maar investeren in een onbekende aangeboden spits, die afgelopen 2 seizoenen niet of nauwelijks gespeeld heeft en ook geld kost of kies je voor een jongen uit de regio die afgelopen seizoen zijn waarde voor MVV heeft bewezen? Zo'n onbekende door makelaar aangeboden speler is ook een gok en is bijna niet te beoordelen op 2 weken proef in de voorbereiding.
Let wel ik begrijp de financiele situatie van MVV, maar als ze Rajcomar niet konden betalen, hadden ze uberhaupt niet met hem en zijn hongaarse club gaan onderhandelen.
Mienclub1902 wrote: Reaktie op Aswin:
Ieder mag zo zijn eigen mening hebben, maar moet je dan maar investeren in een onbekende aangeboden spits, die afgelopen 2 seizoenen niet of nauwelijks gespeeld heeft en ook geld kost of kies je voor een jongen uit de regio die afgelopen seizoen zijn waarde voor MVV heeft bewezen? Zo'n onbekende door makelaar aangeboden speler is ook een gok en is bijna niet te beoordelen op 2 weken proef in de voorbereiding.
Let wel ik begrijp de financiele situatie van MVV, maar als ze Rajcomar niet konden betalen, hadden ze uberhaupt niet met hem en zijn hongaarse club gaan onderhandelen.
pinobel wrote: Twee doelmannen op proef bij MVV
MVV heeft twee Belgische keepers op proef. De 23-jarige Yannick de Winter (ex-Neerpelt) en Steven van Hecke (21, ex-Club Brugge) trainen deze week mee bij de Maastrichtse club.
Voetbal
Van onze verslaggever
Woensdag zullen zij in actie komen in de oefenwedstrijd van MVV tegen de Belgische derdeklasser Patro Maasmechelen. MVV is nog op zoek naar een tweede doelman voor achter de ervaren sluitpost Bram Castro.
Verdediger Laurent Castellana, die eerder een aanbieding van de eerstedivisionist eerder afsloeg, is op trainingsstage bij het Franse FC Metz.
Bron: limburger.nl