OPEN DAG

04 aug 2012 14:05
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
OPEN DAG #16
"t is allemaol LOCO LOCO, LOCOLOCO, LOCO LOCO, LOCOLOCO, LOCO LOCO, zoep mèr lekker mèt !!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 23:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Onderwerp Auteur
OPEN DAG #17

aait wief schreef : @ Opa
Afgelopen week hebben we, vanuit het bestuur van de SSC, een kort overlegje gehad met Suze. Ik heb daar de vraag neergelegd / mijn teleursteling uitgesproken dat de SC dit jaar niet was uitgenodigd om mee te werken aan de voorbereiding en de uitvoering van de Open Dag.
Het verrassende antwoord was dat MVV op dit moment over voldoende vrijwiligers beschikt voor de Open Dag... Daarnaast wilde men de vrijwilligers van de SC niet belasten!!!


Jou kennende geloof ik je op je woord...ben dan ook zeer benieuwd morgen of alle activiteiten ,,maximaal,, bemand zijn?
Nogmaals ik hoop dat ik giga ongelijk krijg en dat er genoeg vrijwilligers aanwezig zijn...maar ik blijf het verwonderlijk vinden :cheer:.
Ik verdiep me hier niet verder in hardstikke bedankt voor je reactie en wens iedereen die morgen komt een te gekke dag...laten we hopen dat het weer mee zit :thumbsup: ...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 01:17
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
OPEN DAG #18
In ieder geval aanwezig morgen

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 19:51
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
OPEN DAG #19
We zijn vandaag naar de opendag geweest. De kids hebben zich erg geamuseerd! En heb kaartjes ( omwisselbiljet 1) voor vrijdag! Met de auto naar eindhoven

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 21:40
BenoitCamontagne
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
OPEN DAG #20
Een zeer geslaagde open dag!

het enige dat ik gemist heb(net zoals de afgelopen jaren), is dat we eens een wedstrijd moeten spelen aansluitend aan de open dag. Lijkt me de perfectecte climax en voorbereiding.

Ook voor de (nieuwe) spelers lijkt me dat een uitdaging om even de "Mestreechter Geis" te beleven...

Wie weet in de toekomst! Wie weet ongeduldigheid van mijn kant.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 21:56 05 aug 2012 21:56 door jesfen.
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
OPEN DAG #21

BenoitCamontagne schreef : Een zeer geslaagde open dag!

het enige dat ik gemist heb(net zoals de afgelopen jaren), is dat we eens een wedstrijd moeten spelen aansluitend aan de open dag. Lijkt me de perfectecte climax en voorbereiding.

Ook voor de (nieuwe) spelers lijkt me dat een uitdaging om even de "Mestreechter Geis" te beleven...

Wie weet in de toekomst! Wie weet ongeduldigheid van mijn kant.....


klopt..
volgend jaar mss tijdens open dag MVV-NAC
mooie wedstrijd :lachen:

nee sorry..
maar dan wel een ploeg van minimaal dat kaliber..
standaard luik of zo..
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 22:13
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
OPEN DAG #22
Als je MVV een wedstrijd wilt laten spelen dan moet je een mindere tegenstander pakken.
Eentje waar je tegenover de kleinste supporters (want die komen massaal naar de opendag) lekker kunt uithalen en veel goalen kunt maken, want dat willen ze zien.
Ga je oefenen tegen Luik of Genk (noem maar wat) dan moet MVV zich weer aan zoveel veiligheidsregelingen houden waar ze op de opendag geen tijd of mensen voor hebben.

Verder vond ik het lekker gezellig druk (veural beij 't buffèt) en hebben de kinderen zich goed kunnen amuseren.
Vond wel Raymond slecht voorbereid op de presentatie, als je nog niet eens weet wie naast je staat dan mag je je wel schamen (geval Timmermans).
Maar goed, op naar vrijdag!!

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 22:42
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
OPEN DAG #23
Ik vind ook dat een wedstrijd erbij hoort. Rest van open dag is voornamelijk voor kinderen, wedstrijd zou leuk zijn voor volwassenen. Ideale tegenstander: STVV. Zelfde niveau als MVV en geen gezeik met uitfans.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 23:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Onderwerp Auteur
OPEN DAG #24
Nu ff het uittypen van mijn relaas oppe open dag...heb heel veel mensen gesproken van ron elsen tot gillis en danny.
Met elsen had ik een heel mooi gesprek hij vertelde de ins en outs over danny maar meer over iets persoonlijks van danny maar dat wijt ik niet uit op het internet.
Wat ik wel kwijt wil over iets wat hij zei aangaande de spelers die net buiten de boot vielen...zoals bijv een derde keeper of onze maastrichtse,,garde,,...een aparts iets komt er nl een apart team die apart traint en in een termijn van drie weken een wedstrijd speelt...dit was mijn antwoord op de vraag dat we geen tweede team hebben en hoe kunnen spelers(niet actief binnen de selectie of basis) actief blijven binnen het geheel?
Dan mijn dag als vrijwilliger was te gek...maar nu was het te kort aan mede vrijwilligers aangevuld met medewerkers van de stichting traject?
Waarom voorgaande jaren niet...en waarom niet aan de sc mede delen dat de stichting traject de invulling was ipv eventueel mensen van de sc?
Dan mijn ,,commentaar,,gaat uit naar de presentatie van raymond...ik zal nooit een medewerker afvallen...maar raymond man doe een beetje ,,huiswerk,,...oost vlaanderen ligt echt niet aan de :thumbsdown: kust...ik wou dat raymond zich iets meer verdiepte in het geheel,sorrie nu was het helemaal niks...iedereen waar ik meesprak op een iemand uitgezonderd was negatief...die ene persoon zei letterlijk,,krijgt hij er iets voor betaald voor al zijn aanwezigheid?,,zoja dan moet hij beter zoniet dan helaas pindakaas,,?
Ik had bijv bij danny iets anders verwacht kwa presentatie...van raymond uit...nu denk ik ...misschien onterecht...zet er iemand neer met meer inlevings vermogen...stel geen vragen elk jaar weer het zelfde...hoelang speel je nu bij mvv...hoelang loopt je contract...waar kom je vandaan...man beetje journalist/presentator heeft ook werkelijk iets zinnigs op zijn briefje staan en kan in zijn geval bij elke opkomst van een speler iets aparts door zijn micro ,,lullen,,.
Sorrie waar ik mij het dus het meeste aan geergerd heb is dus aan raymond!
Los van dat,wat een heerlijk weer, wat een mooie dag...herman nu weet je wat er loos was,...en ik ben nu eenmaal eerlijk als ik iets niet goed vind!
Laat er volgend jaar iemand op het podium staat kwa presentatie die het kwa presentatie mier met mestreechs elan brink...iedere anders talige voetballer stond met zijn bek vol tanden...als ik heel eerlijk ben...moet ik dit gewoon kwijt...sleep wel...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2012 00:02 06 aug 2012 00:03 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
OPEN DAG #25
Entourage Open Dag MVV Maastricht toont dat spelers en fans klaar zijn voor nieuwe seizoen
www.maastrichtaktueel.nl/entourage-open-...voor-nieuwe-seizoen/

Trots MVV staat weer een stukje dichter bij het volk
www.maastricht.dichtbij.nl/sport/trots-m...-stukje-dichter-volk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2012 09:15 06 aug 2012 09:16 door damske.
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
OPEN DAG #26
Goeimorgen Opa,

Sjef Zwakhalen is DÉ persoon om te "lullenl" door een microfoon en zit bij Traject.
Echter die gozer heeft het zo druk he ongelofelijk,maar niet geschoten is altijd mis.
Groetjes Damske
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2012 10:03
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
OPEN DAG #27
Vond het vreemd, dat Paul Rinckens niet aanwezig was op onze open dag. Hij prefereerde het blijkbaar om aanwezig te zijn bij de strijd om de JC-schaal. Waarom hij deze overweging gemaakt heeft, geen flauw idee. Wellicht heeft hij gekozen voor het versterken van de netwerken.
Hij werd dan wel vertegenwoordigd door de secretaris, Huib Pijpers, toch vind ik dat een voorzitter zijn gezicht moet latenzien op de open dag, al is het maar voor even.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2012 12:00
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
OPEN DAG #28

Nao Väöre schreef : Vond het vreemd, dat Paul Rinckens niet aanwezig was op onze open dag. Hij prefereerde het blijkbaar om aanwezig te zijn bij de strijd om de JC-schaal. Waarom hij deze overweging gemaakt heeft, geen flauw idee. Wellicht heeft hij gekozen voor het versterken van de netwerken.
Hij werd dan wel vertegenwoordigd door de secretaris, Huib Pijpers, toch vind ik dat een voorzitter zijn gezicht moet latenzien op de open dag, al is het maar voor even.

Heer waor in A'dam neet veur de JC-schaal, mer veuraof waor d'r 'n vergadering georganiseerd door de KNVB veur alle prof clubs, zoe hub iech begrepe. Dus d'r waor altied iemand neet vaan ut bestuur op de ope daag.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2012 12:10 06 aug 2012 12:12 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
OPEN DAG #29
MVV4life, diech kins geliek hubbe, mèr iech meijn dat Raymond Boileau, aangaof dat Paul Rinckens um door miech aongegeve reije neet daor waor.
Euver de ope daag kin iech alleijn mèr zegge: good georganiseerd en leuke ambiance.

Op naor vriedag 10 augustus Eijndhove oet

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2012 12:53
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
OPEN DAG #30

Sandro schreef : Entourage Open Dag MVV Maastricht toont dat spelers en fans klaar zijn voor nieuwe seizoen
www.maastrichtaktueel.nl/entourage-open-...voor-nieuwe-seizoen/

Trots MVV staat weer een stukje dichter bij het volk
www.maastricht.dichtbij.nl/sport/trots-m...-stukje-dichter-volk


MVV Open Dag in beeld; Maastrichtse profclub ontpopt zich als volksclub
www.maastrichtaktueel.nl/mvv-open-dag-be...-zich-als-volksclub/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden