Rechtsback

13 aug 2012 15:21 13 aug 2012 15:31 door kribbebieter.
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 95
Meer
Rechtsback #16
Equinox, ik heb liever een meer ervaren routinier zoals Castellana dan Moustafa die ik nog te licht vind al die keren dat ik hem heb zien spelen in de voorbereiding ( maar zich wel goed aan het ontwikkelen is )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 15:40
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Rechtsback #17

kribbebieter schreef : Equinox, ik heb liever een meer ervaren routinier zoals Castellana dan Moustafa die ik nog te licht vind al die keren dat ik hem heb zien spelen in de voorbereiding ( maar zich wel goed aan het ontwikkelen is )

Dat snap ik, maar lees nog even terug en de quote die ik aanhaal. Laurent komt niet meer. Punt.

Hoe jammer dan ook, desondanks vind ik dat je anderen de kans moet gunnen.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2012 20:09
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Rechtsback #18
helaas komt hij idd niet meer..
of hij zou gratis willen komen ballen..
er zal helemaal niets bijkomen of hooguit iets voor de breedte.

trost heeft ook vooraf gezegd dat hij per wedstrijd zal bekijken wie waar gaat spelen, dus zal nick ook weten dat hij (als hij op de bank terecht komt) niet daar zit door die ene wedstrijd.

ik was zelf niet blij met hetgeen nick vrijdag heeft laten zien.
moustafa heb ik nog helemaal niet aan het werk gezien, maar als hij in de voorbereiding goed gespeeld heeft mag hij een kans krijgen.
ik kan me alleen helaas voor de geest halen dat hij vorig jaar in zitterd op de R-B positie stond en daar helemaal werd weggespeeld...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2012 12:22
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Rechtsback #19
Het kan verkeren. Kuipers begint inmiddels lekker te draaien en we hebben de minst gepasseerde verdediging van de eerstedivisie. Dat had Trost dus goed gezien. Geef jongens vertrouwen en spelminuten en het wordt meestal na enige tijd beloond (overigens benadrukt dit nogmaals de noodzaak van een tweede elftal, waar spelers ook spelritme kunnen opdoen). Worden kansen (en dan bedoel ik: een wedstrijd of zes een basisplaats garanderen) dan niet gegrepen, dan wordt het een ander verhaal. Wellicht hebben we dus helemaal geen rechtsbackprobleem!?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.216 seconden