>
Ontvangen bedankjes 772
Heb je daar ook argumenten voor? RJO is slechts een naam.Camillo schreef : M.a.w.: Buiten de RJO om wordt het moeilijk om de beste talenten op hoger niveau te laten trainen en spelen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Liegen mag niet.Camillo schreef : De argumenten van bestuurszijde om niet met Roda samen te gaan duiden juist op andere motieven, die puur in
MVV's eigen kring liggen opgesloten. Met andere clubs samengaan ? Zeker in het noorden van de provincie of daarbuiten....? M.a.w.: Buiten de RJO om wordt het moeilijk om de beste talenten op hoger niveau te laten trainen en spelen. Ik verwacht dat toetreding over 'n paar jaar zeker verwezenlijkt zal worden. Let wel...: ik ben geen Roda fan, maar wel meer dan een halve eeuw MVV supporter.
Jacques schreef : Daarnaast liggen er voor MVV genoeg clubs in de buurt ...
Sjraveleer schreef : Dat de jeugd fatsoenlijk moet trainen is logisch, maar reken maar niet dat het niveau zo maar omhoog gaat.
Het percentage talent per provincie zal niet stijgen, omdat ze beter trainen, dat is bullshit.
De beste Spelers komen bovendrijven omdat ze met meer talent geboren zijn, nothing else.
We kunnen beter stoppen met anticonceptie, des te groter wordt de kans op talent.
Camillo schreef : Mocht iemand eraan twijfelen dat het voor een toptalent voor zijn ontwikkeling noodzakelijk is, om op hoger niveau te gaan trainen en spelen, of betere ideeën hebben dan de RJO, dan raad ik die dringend aan om eens met iemand van MVV's technische staf te gaan spreken ! Feit is zondermeer, dat het MVV nog nooit gelukt is, om met een jeugdelftal op het hoogste niveau uit te komen.
Sjraveleer schreef : Dat de jeugd fatsoenlijk moet trainen is logisch, maar reken maar niet dat het niveau zo maar omhoog gaat.
Het percentage talent per provincie zal niet stijgen, omdat ze beter trainen, dat is bullshit.
De beste Spelers komen bovendrijven omdat ze met meer talent geboren zijn, nothing else.
We kunnen beter stoppen met anticonceptie, des te groter wordt de kans op talent.
Wat een ongelofelijke nonsens, dit is gewoon een regelrechte leugen. Hoe durf je dit een feit te noemen? Er is helaas geen site met historische gegevens van het jeugdvoetbal, maar iedereen die wat langer bij MVV rondloopt weet dat er genoeg jeugdteams in het verleden op het hoogste niveau speelden.Camillo schreef : Feit is zondermeer, dat het MVV nog nooit gelukt is, om met een jeugdelftal op het hoogste niveau uit te komen.
tja als je als talent/ cq voetballer niet het hoogst haalbare nastreeft dan ben je m.i geen knip voor de neus waard! Maar denk dat de mensen hier op dit forum wel er aan toe zijn dat jij opsodemieterd en op je eigen forum wat open deuren gaat intrappen met wel of niet een leugentje erbij. Gaank voet pannekookCamillo schreef : Let wel, ik heb absoluut respect voor de wijze waarop de begeleiding van MVV's talenten geschiedt. Echter bij onderhoud met een lid van de technische staf werd er te kennen gegeven, dat er enkele talenten toe zijn aan een uitdaging op hoger niveau.
Camillo schreef : Let wel, ik heb absoluut respect voor de wijze waarop de begeleiding van MVV's talenten geschiedt. Echter bij onderhoud met een lid van de technische staf werd er te kennen gegeven, dat er enkele talenten toe zijn aan een uitdaging op hoger niveau.