De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?)

21 apr 2013 14:29
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #46
Sparta, Helmond of Cambuur, boeit niet.
Playoffs, zijn net als bekerwedstrijden, wedstrijden op zich en kunnen dus alle kanten uitgaan.
Aangezien MVV dit jaar in uitwedstrijden degelijker speelt dan voorgaande jaren, houd ik op vreemde bodem minder mijn hart vast dan normaal.
En als we thuis zorgen dat de rijen op de tribune zich sluiten en de "Maaskant"sfeer weer terug komt, kan dit een mooie playoff worden dit jaar.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Lummel, opadiehard, Boys_in_Red

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2013 17:30
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #47
Tom Daemen op twitter met het volgende bericht:

Tom Daemen
‏@TommyDaemen
Jajajaja .. genieten van de 2de ronde play-offs!! Zal erbij zijn om het van dichtbij te volgen!! #mvv #mvvmaastricht


Als Tom daadwerkelijk naar Maastricht komt om deze wedstrijd te bekijken in De Geusselt, lijkt me dit een uitgelezen kans om Tom eindelijk te bedanken voor zijn velen jaren in het shirt van MVV. i.e. Een bloemetje of iets dergelijks, het gaat om het gebaar. Dit zou ik zeer op prijs stellen van MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Fabrice, seppo, opadiehard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 apr 2013 22:35
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #48

Lummel schreef : Tom Daemen op twitter met het volgende bericht:

Tom Daemen
‏@TommyDaemen
Jajajaja .. genieten van de 2de ronde play-offs!! Zal erbij zijn om het van dichtbij te volgen!! #mvv #mvvmaastricht


Als Tom daadwerkelijk naar Maastricht komt om deze wedstrijd te bekijken in De Geusselt, lijkt me dit een uitgelezen kans om Tom eindelijk te bedanken voor zijn velen jaren in het shirt van MVV. i.e. Een bloemetje of iets dergelijks, het gaat om het gebaar. Dit zou ik zeer op prijs stellen van MVV.



1000% eens

Natus et suscitavit in Marsana
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 13:28
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #49
Ik loop al dagen met toch die gedachte rond.

Roda thuis en uit.

We moeten zorgen dat we boven helmond eindigen, zij spelen de laatste ronde niet, en staan nu 3 punten voor, maar wel een wedstrijd meer gespeeld. ons doelsaldo is daarnaast ook nog beter.

Vrijdag moet helmond uit naar oss. Zij moeten winnen om nog kans te maken op play-offs. of wij moeten gewoon zorgen voor punten in volendam en dan zoizo van Fortuna winnen. Dan krijgen we 2 vuurwerk wedstijden (helmond uit en thuis) en dan op naar de grootste finale van de laatste 15 jaar. De derby der derbys. Zo voelt dat voor mij wel, niet zomaar een beker wedstrijd, maar promoveren en degraderen staat op het spel. MVV heeft niks, maar dan ook niks te verliezen, Roda daar in tegen, alles. degradatie betekend automatisch het einde van de club, de stadion lasten, de salarissen zijn veel te hoog en het terug vallen van de sponsoren zal zeker niet bijdragen aan de continiuteit van de club

Nog nooit zijn deze dromen zo dichtbij geweest. Kom op MVV maak ons gelukkig.

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 13:37
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #50

omnisciens schreef : Ik loop al dagen met toch die gedachte rond.

Roda thuis en uit.

We moeten zorgen dat we boven helmond eindigen, zij spelen de laatste ronde niet, en staan nu 3 punten voor, maar wel een wedstrijd meer gespeeld. ons doelsaldo is daarnaast ook nog beter.

Vrijdag moet helmond uit naar oss. Zij moeten winnen om nog kans te maken op play-offs. of wij moeten gewoon zorgen voor punten in volendam en dan zoizo van Fortuna winnen. Dan krijgen we 2 vuurwerk wedstijden (helmond uit en thuis) en dan op naar de grootste finale van de laatste 15 jaar. De derby der derbys. Zo voelt dat voor mij wel, niet zomaar een beker wedstrijd, maar promoveren en degraderen staat op het spel. MVV heeft niks, maar dan ook niks te verliezen, Roda daar in tegen, alles. degradatie betekend automatisch het einde van de club, de stadion lasten, de salarissen zijn veel te hoog en het terug vallen van de sponsoren zal zeker niet bijdragen aan de continiuteit van de club

Nog nooit zijn deze dromen zo dichtbij geweest. Kom op MVV maak ons gelukkig.


Amen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 13:43
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #51
Dat ze zaterdag toch dat uitvak in PLS opengooien B)
Zouden heel wat Sjengen RKC voor één keer willen aanmoedigen.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 13:51
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #52

Dixi schreef : Dat ze zaterdag toch dat uitvak in PLS opengooien B)
Zouden heel wat Sjengen RKC voor één keer willen aanmoedigen.

Dixi

:lol: inderdaad

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 14:03
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 157
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #53
Sorry, ik heb niks met RKC. Die ga ik zeker niet aanmoedigen, kijk maar wat ons is overkomen een tijd geleden. Mensen zomaar in elkaar geslagen door die wouten.

Ik hoop vurig dat MVV zijn 2 laatste wedstrijden wint en dan wat omnisciens zegt de derby der derby's. Mijn zoon heeft deze een keer meegemaakt op kaalheide als gamin van 8 jaar. Nu hij wat ouder is 24 wil hij deze als volwassen mee maken met zijn pa als oud hooligan. Iedereen weer als gekken tekeer in de Geusselt en geloof die schijten dun in hun broek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 16:08
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #54
Ik zal nooit die waalwijkse stenengooiers aanmoedigen, ook niet tegen roda.
Wat mij betreft wordt het een keiharde wedstrijd, met veel rode kaarten, blessures e.d. die in 0-0 eindigt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 16:23
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #55
Ja, ik hoop sowieso dat Roda tot de laatste dag nog kans maakt om de play-offs te ontlopen, en dat ze dit vervolgens niet lukt. Zodat ze nog drie wedstrijden vol gas geven en de nodige kaarten en blessures verzamelen en verzwakt de play offs ingaan. Als zij volgende week verliezen kunnen ze de twee wedstrijden daarna spelers met lichte blessures rust geven en meer van dat soort fratsen. Rode kaarten en blessures is precies waar ik op hoop, dan maakt vervolgens de uitslag me niet eens zo veel uit.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 16:27
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #56

Dixi schreef : Dat ze zaterdag toch dat uitvak in PLS opengooien B)
Zouden heel wat Sjengen RKC voor één keer willen aanmoedigen.

Dixi


Dacht het niet, denk dat je er dan praktisch alleen zit. Dit is kiezen tussen 2 kwaden. Van mij mogen ze alle 2 degraderen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 16:27
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #57

Jacques schreef : Ja, ik hoop sowieso dat Roda tot de laatste dag nog kans maakt om de play-offs te ontlopen, en dat ze dit vervolgens niet lukt. Zodat ze nog drie wedstrijden vol gas geven en de nodige kaarten en blessures verzamelen en verzwakt de play offs ingaan. Als zij volgende week verliezen kunnen ze de twee wedstrijden daarna spelers met lichte blessures rust geven en meer van dat soort fratsen. Rode kaarten en blessures is precies waar ik op hoop, dan maakt vervolgens de uitslag me niet eens zo veel uit.


Nee, nee, liever volgende week dan op de laatste speeldag.
Het zijn Duitsers en ze hebben tegen PSV en Vitesse laten zien waar ze toe in staat zijn in de laatste minuut.
Als ze zaterdag winnen van RKC, zie ik ze in de laatste 2 wedstrijden over Waalwijk heengaan.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 17:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #58
Daar zal ik ook niet rouwig om zijn, Dixi, ik beschreef enkel het idaalscenario :lol:

Op dezelfde manier zou ik, mochten we de finale halen en die tegen hun moeten spelen, het liefst zo lelijk en onterecht mogelijk winnen. Vanuit buitenspelpositie de bal met de hand tegen onderkant lat tikken, dat de bal vervolgens voor de lijn stuitert maar de grensrechter in een vlaag van verstandsverbijstering een doelpunt aangeeft. En dat in de 7e minuut van de blessuretijd van de tweede wedstrijd. Of zo. Gewoon omdat het kan en om de pijn voor hun zo groot mogelijk te maken. Maar mocht dit gebeuren, dan heb ik waarschijnlijk al drie hartstilstanden gehad op de tribune...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2013 18:07
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #59

Jacques schreef : Vanuit buitenspelpositie de bal met de hand tegen onderkant lat tikken, dat de bal vervolgens voor de lijn stuitert maar de grensrechter in een vlaag van verstandsverbijstering een doelpunt aangeeft. En dat in de 7e minuut van de blessuretijd van de tweede wedstrijd. Of zo. Gewoon omdat het kan en om de pijn voor hun zo groot mogelijk te maken. Maar mocht dit gebeuren, dan heb ik waarschijnlijk al drie hartstilstanden gehad op de tribune...


Ik krijg er al bijna een van het lezen van jouw scenario.
Hier wachten we al zo lang op.....maar wie weet, is Fortuna ons dan al voor geweest.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Gohf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 apr 2013 11:37
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
De nacompetitie ( Limburgs Kampioenschap?) #60
Moch 't op 'n confrontatie tösse M.V.V. en Aachen-West koume, daan dink 'ch tot M.V.V. hiel väöl kint höbbe aon Lance en Lloyd....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.539 seconden