>
Ontvangen bedankjes 351
Armand schreef : Blijft het gewoon niet normaal vinden dat de spelers nu in de belangrijkste deel van de competitie geen wedstrijd premie meer krijgen,Wat een armoede hier en natuurlijk moet er niet meer uit gaan als er binnen komt,Maar toch had mvv hier rekening mee moeten houden,Ben eens benieuwd als mvv geen kampioen word wie hier nog graag komt voetballen voor een stuiver.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
[/i]Jacques schreef : Een goedbedoeld initiatief en mocht MVV vanavond winnen, geef ik graag.
Maar ik denk niet dat MVV dit kan omroepen/hieraan meewerken. De belastingdienst zal daar niet mee kunnen lachen namelijk, MVV zou alsnog loonbelasting moeten afdragen etc etc.
Als dit al gebeurt, dan zonder medewerking van MVV (officieel althans, ze zullen het ook niet actief gaan tegenwerken lijkt me). Dus geen omroepboodschap, geen ondersteuning met bussen/emmers etc.
Ik ben geen expert op dit gebied dus misschien zit ik er naast, maar ik vrees dat MVV dit gewoon niet kan/mag aanmoedigen/ondersteunen, zonder dat de belastingdient meteen een deel opeist.
Armand schreef : Wat een armoede hier en natuurlijk moet er niet meer uit gaan als er binnen komt,Maar toch had mvv hier rekening mee moeten houden,
ik vind 50000 euro per jaar geen stuiver. Het gemiddelde salaris in de jupiler league ligt een stuk lager. Ook zonder premiestelsel zullen er genoeg spelers interesse hebben in MVV.Armand schreef : Ben eens benieuwd als mvv geen kampioen word wie hier nog graag komt voetballen voor een stuiver.
ik vind 50000 euro per jaar geen stuiver. Het gemiddelde salaris in de jupiler league ligt een stuk lager. Ook zonder premiestelsel zullen er genoeg spelers interesse hebben in MVV.[/quote]Armand schreef : Ben eens benieuwd als mvv geen kampioen word wie hier nog graag komt voetballen voor een stuiver.
Pinobel, vaan miech maag ut, bin allein bang tot dat neet veul oetmaak, daan mot naomelik ut tekort beij de jeug weer weure aongevuld. D'r mot, dink iech, 'ne nuije bron vaan inkomste kome.pinobel schreef : Ik ben lid van VeerZien MVV en voor mij mag het gespaarde geld op het eind van dit seizoen eenmalig gebruikt worden om de spelers een extra bonus te geven bij een promotie. Het geld naar"Maastricht United" is leuk en aardig, maar is in eerste instantie toch bedoeld om MVV zelf te steunen. Misschien is dit net DE stimulans om nog meer vol voor de promotie te gaan. Hoe denken de andere leden hierover? Eenmalig dus!
Robin schreef :
SintServaos schreef : Misschien is ut un idee um per resterende wedstrijd unne wedstrijdsponsor te zeuke veur de premies!
In mien ouge un win-win situasie, reclaam veeur de sponsor en premies aofgedek
D'r is al unne wedstrijdsponsor. Bliekbaar is d'r neet mie zoe völ geld in Mestreech, want in ut stuk in de VI steit tot oondaanks de gooie resultate, ut sponsorbudget neet umhoeg is gegaange....