WEDSTRIJD premie

15 feb 2013 16:27
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
WEDSTRIJD premie #16

Armand schreef : Blijft het gewoon niet normaal vinden dat de spelers nu in de belangrijkste deel van de competitie geen wedstrijd premie meer krijgen,Wat een armoede hier en natuurlijk moet er niet meer uit gaan als er binnen komt,Maar toch had mvv hier rekening mee moeten houden,Ben eens benieuwd als mvv geen kampioen word wie hier nog graag komt voetballen voor een stuiver.





Vraag me af wat er voor een afspraken gemaakt zijn met Koen Daerden aangezien die op amateurbasis speelt .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 16:52
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
WEDSTRIJD premie #17

Jacques schreef : Een goedbedoeld initiatief en mocht MVV vanavond winnen, geef ik graag.
Maar ik denk niet dat MVV dit kan omroepen/hieraan meewerken. De belastingdienst zal daar niet mee kunnen lachen namelijk, MVV zou alsnog loonbelasting moeten afdragen etc etc.
Als dit al gebeurt, dan zonder medewerking van MVV (officieel althans, ze zullen het ook niet actief gaan tegenwerken lijkt me). Dus geen omroepboodschap, geen ondersteuning met bussen/emmers etc.
Ik ben geen expert op dit gebied dus misschien zit ik er naast, maar ik vrees dat MVV dit gewoon niet kan/mag aanmoedigen/ondersteunen, zonder dat de belastingdient meteen een deel opeist.

[/i]

Een symphatiek plan Pipo maar m.i. ook een beetje naief, ook fooien zijn belastingplichtig.......
Enne, ik vind persoonlijk dat onze spelers het niet van fooien moeten hebben, een goed basissalaris met evt. winstdeling op het einde van het seizoen vind ik belangrijker dan een achterhaald premiestelsel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 17:19
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
WEDSTRIJD premie #18

Armand schreef : Wat een armoede hier en natuurlijk moet er niet meer uit gaan als er binnen komt,Maar toch had mvv hier rekening mee moeten houden,


Hoe moet MVV rekening houden met sponsors die niet betalen en een selectie die op kampioenskoers ligt? Het antwoord is heel simpel: op de begroting een bepaald bedrag opzij zetten voor onverwachte tegenslagen. En het gevolg is ook heel simpel: MVV had dan minder geld om spelers te halen, dus had bijvoorbeeld een Schreurs niet kunnen halen. Zou je daar tevreden mee geweest zijn? Ik denk dat het MVV-bestuur dan ook wel wat kritiek had gekregen. MVV zal er van zijn uitgegaan dat als de resultaten zo mee zouden zitten, dat we kampioenskandidaat zouden zijn, er ook extra geld binnenkwam. Helaas is dat blijkbaar niet zo.

Daarnaast antwoord op je vraag

Armand schreef : Ben eens benieuwd als mvv geen kampioen word wie hier nog graag komt voetballen voor een stuiver.

ik vind 50000 euro per jaar geen stuiver. Het gemiddelde salaris in de jupiler league ligt een stuk lager. Ook zonder premiestelsel zullen er genoeg spelers interesse hebben in MVV.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 17:39
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
WEDSTRIJD premie #19
Daarnaast antwoord op je vraag

Armand schreef : Ben eens benieuwd als mvv geen kampioen word wie hier nog graag komt voetballen voor een stuiver.

ik vind 50000 euro per jaar geen stuiver. Het gemiddelde salaris in de jupiler league ligt een stuk lager. Ook zonder premiestelsel zullen er genoeg spelers interesse hebben in MVV.[/quote]

Maar niet alle spelers hebben denk ik € 50.000,- misschien een Danny en Leroy,Tom
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 18:32 15 feb 2013 18:37 door MVVFR08.
MVVFR08
Bezoeker
Bezoeker
WEDSTRIJD premie #20
Om een antwoord te krijgen op de vraag "Heeft MVV iets te zoeken in de Eredivisie mbt salaris en budget?"

Qua Stad, club en fans: "ja!" Maar...de echte vraag en die te beantwoorden dan;
Zul je antwoord moeten krijgen op de vraag: "Wat betaalt VVV, RKC, Willem2, NAC aan salarissen en hoe is hun budget georganiseerd tov MVV (nu en straks) "? Immers die blijven nu ook met 'hangen en wurgen" in de ere.

Hier kun je lang en breed over soebatten maar feit is dat in de Ere niemand voor 50K komt ballen, zeker daar niet lijkt me? In Duitsland (bron ontbreekt) in de lagere klassen krijgt men al meer dan 50K.

Begrijp me niet verkeerd, het kan ... maar ik zou verbaasd zijn. Al zie ik MVV voor een verrassing in staat ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 18:39
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
WEDSTRIJD premie #21
Ik ben lid van VeerZien MVV en voor mij mag het gespaarde geld op het eind van dit seizoen eenmalig gebruikt worden om de spelers een extra bonus te geven bij een promotie. Het geld naar"Maastricht United" is leuk en aardig, maar is in eerste instantie toch bedoeld om MVV zelf te steunen. Misschien is dit net DE stimulans om nog meer vol voor de promotie te gaan. Hoe denken de andere leden hierover? Eenmalig dus!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2013 18:44
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
WEDSTRIJD premie #22

pinobel schreef : Ik ben lid van VeerZien MVV en voor mij mag het gespaarde geld op het eind van dit seizoen eenmalig gebruikt worden om de spelers een extra bonus te geven bij een promotie. Het geld naar"Maastricht United" is leuk en aardig, maar is in eerste instantie toch bedoeld om MVV zelf te steunen. Misschien is dit net DE stimulans om nog meer vol voor de promotie te gaan. Hoe denken de andere leden hierover? Eenmalig dus!

Pinobel, vaan miech maag ut, bin allein bang tot dat neet veul oetmaak, daan mot naomelik ut tekort beij de jeug weer weure aongevuld. D'r mot, dink iech, 'ne nuije bron vaan inkomste kome.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2013 12:58
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
WEDSTRIJD premie #23

Robin schreef :

SintServaos schreef : Misschien is ut un idee um per resterende wedstrijd unne wedstrijdsponsor te zeuke veur de premies!

In mien ouge un win-win situasie, reclaam veeur de sponsor en premies aofgedek


D'r is al unne wedstrijdsponsor. Bliekbaar is d'r neet mie zoe völ geld in Mestreech, want in ut stuk in de VI steit tot oondaanks de gooie resultate, ut sponsorbudget neet umhoeg is gegaange....


Dat vin iech neet gek. Ut is veur ederein crisis. Noe dink mer neet dat unne sponsor mier exposer krijg es heer sponsor is bej MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden