Excelsior-M.V.V.

15 mrt 2014 18:36
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior-M.V.V. #31

pinobel schreef : Inderdaad opmerkelijk. MVV heeft op 1 na (Achilles) de minste doelpunten voor en op 2 na (Willem II en Excelsior) de minste doelpunten tegen. Dus we hebben een sterke verdediging en keeper en een zwakke aanval.

Dat laatste hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Een andere conclusie (betere?) kan zijn dat MVV een defensief ingestelde ploeg is die in de eerste plaats gericht is op een goede organisatie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2014 18:47
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior-M.V.V. #32
Verdediging presteert gewoon constant met de mannen die er nu staan Winkens, Knops, Verdellen en Stankov. Als slot op de deur zoals gisteren dan nog Kuipers.

Voorin kan het alleen nog maar leuker worden, daar zit nog veel rek in. Gifkikker Ospitalieri die me wel bevalt als linksbuiten met een goede voorzet, schot zoals we gisteren zagen en dus temperament. Braken die in de punt van de aanval sterker wordt en stappen maakt. En Schreurs waar we allemaal van weten waar die toe in staat is als die nog fitter wordt. Gisteren had die al weer wat leuke acties en goed afstandsschot en conditioneel kan die per week langer volhouden.

Ik hoop nog steeds op een Go Ahead Eagles scenario zoals die dat vorig seizoen voor elkaar kregen. Complimenten voor het uitvak, bijna de gehele wedstrijd weer volle gaas. Hopelijk kunnen we dat eens een keer doortrekken naar De Geusselt al duurt het een tijdje voordat we weer kunnen gaan met die belachelijke top.

16 mrt 2014 17:13 16 mrt 2014 17:15 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Excelsior-M.V.V. #33
Net thuis van texel...ff terug blikken.
Vrijdag 17 januari 0-4 tegen eindhoven...blijven staan oppe tribuun applause ondanks!
Maar vanaf toen supertrots en kicke dat ik er op die 17de januari bijstond nl klappend na een nederlaag!
Nu vrijdagavond...geen l1...geen fox...zelfs geen internet en dus ook geen chat!... alleen teletext maar durfde niet in te toetsen op pag 829
Om half elf toch maar ff gekeken en ja hoor heerlijk 0-1 gewonnen!
Dansje gemaakt met alle opvang zeehondjes,zelfs met leny(van het het hart)die ff langs kwam!
Maar jongens wat geeft me dat dat toch een heerlijk gevoel...een terugreis naar maastricht.
Ook was ik heel moe gisteravond maar heb toch ff 045 bekeken...brian super bedankt.
Ik ga ff alles in
ruimen,jammer dat vrijdag bvv niet langs komt en we moeten wachten tot 2 en 5 april.
Eerst nog almere, shit dat ze net gewonnen hebben van sparta dat geeft hun misschien vleugeltjes!
Mensen ik loop nu op wolken en gun het selectie ook maar zeker ook al die trouwe fans die al heel lang wachten en hopen dat we ooit de oversteek kunnen en mogen maken naar de eredivisie :daag:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Tijd voor maken pagina: 0.221 seconden