Almere city FC - MVV Maastricht 28 maart a.s.
29 mrt 2014 11:56
29 mrt 2014 11:59 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Ik kan me niet voorstellen dat Sjors Verdellen of Sjoerd Winkens een seconde hebben wakker gelegen, toen bekend werd gemaakt dat de a-jeugd werd opgedoekt. De ver van mijn bed show, gepasseerd station voor hun. Ik kan me eerder voorstellen dat men zich zorgen maakt voor hun baan volgend seizoen. Maar dat wisten ze in januari al, toen MVV alle aflopende contracten heeft opgezegd.
Dit was gewoon weer 'el classico'. Beslist door een pingel. Misschien wel een kostbaar puntje die MVV is verloren in de strijd om de play-offs. Zaak is dat ze de komende thuiswedstrijden gaan winnen, dan krijgt dit ramp seizoen nog een happy end. Thans sportief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
29 mrt 2014 17:25
Aon de geng!
Expert Boarder
houtengerard schreef : Ik kan me niet voorstellen dat Sjors Verdellen of Sjoerd Winkens een seconde hebben wakker gelegen, toen bekend werd gemaakt dat de a-jeugd werd opgedoekt. De ver van mijn bed show, gepasseerd station voor hun. Ik kan me eerder voorstellen dat men zich zorgen maakt voor hun baan volgend seizoen. Maar dat wisten ze in januari al, toen MVV alle aflopende contracten heeft opgezegd.
Dit was gewoon weer 'el classico'. Beslist door een pingel. Misschien wel een kostbaar puntje die MVV is verloren in de strijd om de play-offs. Zaak is dat ze de komende thuiswedstrijden gaan winnen, dan krijgt dit ramp seizoen nog een happy end. Thans sportief.
Ik denk van wel, het zou namelijk wel eens het einde van MVV kunnen betekenen en dan is hun baan dus wel in gevaar. Hoort niet in dit topic maar het blijft schandalig dat de À en B jeugd wordt afgestoten, dat is echt het einde van mvv
31 mrt 2014 12:40
kribbebieter
Expert Boarder
Respekt voor de supporters die er waren vrijdag maar zonder de ultra's was er geen support tegen almere
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs
31 mrt 2014 18:12
Nee met een paar man had dat weinig zin. Ook met de Ultras is Almere uit denk ik toch sowieso de minst sfeervolle wedstrijd om als uitclub te bezoeken. Ga ik nog liever naar Telstar en Oss.
31 mrt 2014 19:06
31 mrt 2014 19:17 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Anna D. schreef : Nee met een paar man had dat weinig zin. Ook met de Ultras is Almere uit denk ik toch sowieso de minst sfeervolle wedstrijd om als uitclub te bezoeken. Ga ik nog liever naar Telstar en Oss.
Des te meer respect voor die gasten die wel (bijna)
altijd mee gaan!
Hulde!
en daar buig ik diep voor...
Dus Tante Anna....ga jij maar naar Oss....Het heeft altijd zin, ook al ben je maar met een paar man !
Dat laat me vaak denken toen we ( Pinobel, Opa , ik en nog wat anderen ) zo'n 40 jaar geleden ook alle uithoeken van NL opzochten om us MVV-ke te steunen. Vooral als we niet met een supportersbus gingen / konden gaan, omdat er te weinig man waren een we maar met z'n 10 of 20 waren, vaak op de stations een "ontvangstcomité" ons stond te verwelkomen....
Voor ons thuisblijvers nu, is het daarom op de "de sjet" genieten pur sang van en door die gamins , als we in spanning zitten te luisteren naar de radio en
zien veer drum hiel erg GRUUTS op hun !!!
Veur Uuch badjakkers:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.
Tijd voor maken pagina: 0.235 seconden