21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht

21 nov 2014 09:34
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #16
Topscorer Quekel disciplinair geschorst door trainer bij Den Bosch, zouden we dan ook achterin eens de 0 houden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2014 11:20 21 nov 2014 11:29 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #17

Peter Pan schreef : Topscorer Quekel disciplinair geschorst door trainer bij Den Bosch, zouden we dan ook achterin eens de 0 houden?

Het wordt sowieso 1 helft goed oppassen achterin. Vandaag windkracht drie, strak vanuit het oosten.. (Alle zeilen mogen worden bijgezet. Snelheid 3-4 knopen, dus laten we hopen dat niemand zijn veters moet strikken.)

nl.wikipedia.org/wiki/Schaal_van_Beaufort

Ik verwacht helaas een nederlaag. 3-0. Die ommekeer dit seizoen, komt even laat als de tram naar Hasselt. Maar er is altijd hoop...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2014 14:44
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #18
Topscorer misdraagt zich: ‘Dat hij er niet bij is, kan hij op het bord lezen’
Vrijdag, 21 november 2014 om 09:25
Erik Quekel komt vrijdagavond niet binnen de lijnen tegen MVV De aanvaller van FC Den Bosch, die met vijf doelpunten momenteel topscorer van de Bossche club is, is vanwege een verbale misdraging door trainer Ruud Kaiser uit de selectie gezet.
/
Quekel had het donderdag tijdens een positiespel aan de stok met Kaiser, die de aanvaller vervolgens sommeerde om te vertrekken. De oefenmeester verzekert dat het ‘commen­taar op de leiding’ de druppel is die de emmer deed overlopen. “Maar zijn houding bij het positiespel beviel me ook al niet. We hebben jongens die wel scherp zijn, die in de startblokken staan om in de ba­sis te starten”, vertelt Kaiser aan het Brabants Dagblad.
“Ik ga de naam van Quekel schrappen uit het lijstje spelers voor de wedstrijd tegen MVV. Dat hij er niet bij is, kan hij op het bord lezen”, benadrukt de trainer aan het regionale dagblad. FC Den Bosch verzamelde veertien punten uit dertien competitieduels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 01:02
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #19
wow een paar uur na de wedstrijd nog steeds geen reactie in dit topic?
Het verliezen begint 'normaal' te voelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 02:09
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #20

jeoff schreef : wow een paar uur na de wedstrijd nog steeds geen reactie in dit topic?
Het verliezen begint 'normaal' te voelen.


Ja had jij veel anders verwacht.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 02:16 22 nov 2014 02:17 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 252
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #21
Ik begrijp je reactie en nee; het voelt nog steeds niet 'normaal' .....ik baal nog steeds van vanavond.

Zoals zo vaak dit seizoen zijn we weer tegen een onnodige nederlaag aangelopen. We beginnen gewoon goed aan de wedstrijd, zijn de baas op het veld en DB komt er niet aan te pas in het 1e deel van de 1e helft. Wij krijgen 3 halve kansen waarvan zeker die van Smeets kansrijk was. Het 2e deel van de 1e helft is voor mijn gevoel aardig in evenwicht zonder dat er groots gevoetbald wordt.

Dan komt DB wat beter/feller uit de kleedkamer en krijgen we weer een ongelofelijk prutdoelpunt tegen; een echt "grobbelaartje'...Zo eentje maakt DB de komende 34 jaar niet meer.
De 2-0 is een prima doelpunt van DB. En gelukkig scoren wij ook een keer daarna. En is de 2e helft van onze kant toch weer minder dan de 1e. Maar wel: de 0 weer even van het bord, pfff.

Conclusies:
-zoals zo vaak beginnen we goed en zijn de beter voetballende ploeg.
-en scoren we niet.
-en moeten we er weer een vreselijke tegentreffer incasseren.
-en was het uitvak nog best aardig gevuld.
-en was Stef Peeters zijn optreden na enkele weken zeker niet onverdienstelijk.
-en bevalt me Hikspoors in de spits tot nu toe goed.
-en pakken we vrijdag gvd 3 punten !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 04:13
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #22
Een herhaling van voorgaande weken, we voetballen prima mee maar vergeten wederom te scoren. In de 2e helft kost je dat de kop; weer een nederlaag daar waar er meer in had gezeten.

Not done: de reactie van Peeters na de wedstrijd. Frustratie is begrijpelijk, maar die hebben de supporters ook!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 08:13
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #23
Toen ik vanmorgen de krant binnenhaalde, verwachtte ik een krantekop als "Roda: welkom in de Jupiler League" of zo iets. Maar wat schetst mijn verbazing, driekwart van de pagina wordt ingenomen door alweer een nederlaag van MVV. Onderaan de pagina staat een beetje weggemoffeld het artikel dat verteld over de "off day van Roda"............
Sentiment en nieuwswaarde strijden weer eens om de bovenhand bij DDL.

Wat de wedstrijd betreft; we hebben een team + TS van hoofdklasse niveau (nee, geen topklasse) dat tekort komt in de Juup. Het enige verschil is dat onze spelers dagelijks trainen........
We moeten gewoon geduld hebben en wachten op betere tijden. Een geluk bij een ongeluk dat we niet kunnen degraderen.Ook iets waar op dit forum in het verleden wel eens geklaagd werd. :dry:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 09:31
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #24
Toen ik vanochtend pas keek pop teletekst zag ik precies wat ik verwacht had, weer een nederlaag.
Het verraste me wel we hadden een goal gemaakt.

Vol verbazing keek ik naar de 1-4 van roda haar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 09:49
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #25

Boer458 schreef : Toen ik vanmorgen de krant binnenhaalde, verwachtte ik een krantekop als "Roda: welkom in de Jupiler League" of zo iets. Maar wat schetst mijn verbazing, driekwart van de pagina wordt ingenomen door alweer een nederlaag van MVV. Onderaan de pagina staat een beetje weggemoffeld het artikel dat verteld over de "off day van Roda"............
Sentiment en nieuwswaarde strijden weer eens om de bovenhand bij DDL.

Wat de wedstrijd betreft; we hebben een team + TS van hoofdklasse niveau (nee, geen topklasse) dat tekort komt in de Juup. Het enige verschil is dat onze spelers dagelijks trainen........
We moeten gewoon geduld hebben en wachten op betere tijden. Een geluk bij een ongeluk dat we niet kunnen degraderen.Ook iets waar op dit forum in het verleden wel eens geklaagd werd. :dry:

in de regio Heerlen wordt driekwart door Roda ingenomen en mvv weggemoffeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 11:21
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #26
De 1--0 voor den Bosch
Ingooi vanaf rechts kuipers kopt er met zijn 2 meter onderdoor coppens komt niet uit zijn goal.

Bij geusselt sport stond je dan 2 maanden reserve.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 11:22
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #27
Ik denk dat een gelijkspel op zijn recht was. Den Bosch speelde pover, maar die hebben met Lurling toch een ervaren speler die uit het niets iets kan doen. Dat is wat er bij MVV ontbreekt.

MVV kreeg een aantal kansen (Smeets), maar het bekende verhaal duikt weer op....rendement: 0!!
Iedere ploeg weet dat MVV niet de sterkste achterhoede heeft en ons centraal duo Knops/Kuipers ook niet de snelste zijn.

Zoals iedere wedstrijd start MVV goed tot aan de 25-30e minuut. Daarna zakt het in en lopen ze naar achter. Met een zwakke achterhoede is dat vragen om problemen. De keeper vond ik niet zo eens slecht spelen, hij zag er niet goed uit waar de 1-0 uit viel, maar daar staat ook de verdediging te slapen. Dit zijn typische tegendoelpunten die je krijgt als je onderin staat.
Dan sluipt de angst weer in de ploeg. Dan kun je de 2-0 al voelen vallen. Slecht verdedigen (Lurling tegen 2-3 spelers van ons waar hij de bal nog kan vasthouden en zo kan meegeven aan Maguire, die dan simpel 2-0 maakt.

Mooie actie van de net ingevallen Braken aan de rechterkant die een goede voorzet geeft op Hikspoors, die het knap afrond.
Na afloop de reactie van Peeters (die niet onverdienstelijk speelde) niet goed te praten (geen idee wat er precies gezegd werd). Frustraties zitten hoog, zowel bij spelers, staf als bij de supporters, maar als prof moet je hierboven staan.

Op na de derby!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 14:51
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #28
Ik heb niks van de wedstrijd gezien of gehoord. Maar wat was dan de reactie van peters? Wat heeft die dan gedaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 16:32
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #29

gaston satijn schreef : Ik heb niks van de wedstrijd gezien of gehoord. Maar wat was dan de reactie van peters? Wat heeft die dan gedaan?


Reageerde fel op iets wat een supporter zei. Ik dacht iets met slecht spelen of iets in die richting. Maar Peeters vond ik niet verkeerd spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2014 16:49
H.29
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 66
Meer
21 november: FC Den Bosch - MVV Maastricht #30
Sorry hoor. Maar wat bezielt die Peeters? Wat er ook gezegd is. Wees professioneel. Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij elke week mag spelen onder toeziend oog van alle supporters. Erg overdreven reactie, niet begrijpend dat wij als supporters elke wedstrijd meegaan en ook frustraties hebben. de felheid die die op dat moment had heb ik tijdens de wedstrijd niet gezien. Ik heb liever dat hij dan de stopper een "schop" verkoopt, maar nee hoor.

Goed hoe de Mestreechse jonges het oppakte en wel op een normale manier konden communiceren
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, opadiehard, gaston satijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden