NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014)

13 dec 2014 14:22
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Onderwerp Auteur
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #1


Wedstrijd: NEC Nijmegen - MVV Maastricht
Datum: Zondag 21 December 2014
Locatie: Nijmegen
Aanvang: 14:30



Stadion: Stadion de Goffert (capaciteit: 12500)

Historie:

22-01-1995 Eredivisie NEC Nijmegen 4-0 MVV Maastricht
14-03-1998 Eredivisie NEC Nijmegen 2-1 MVV Maastricht
27-02-1999 Eredivisie NEC Nijmegen 1-1 MVV Maastricht
15-12-1999 Eredivisie NEC Nijmegen 1-0 MVV Maastricht

Laatste Editie:

Woensdag 15 december 1999 Eredivisie NEC Nijmegen 1-0 MVV Maastricht
29' 1-0 Jack de Gier
33' (rood) Danny Hesp

De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2014 19:17
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #2
Iech zegk: Allein jeugdspeulers opstelle (um ervaring op te doen ;) )
Veer hove toch zeker neet te winne :):)

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2014 20:58
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #3
Nooit gedacht dat het ooit zover zou komen . Maar voor deze keer hoop ik dat de punten in Nijmegen blijven . Ik weet dat het het zielig overkomt , maar voor MVV is het een verloren seizoen .
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2014 10:39
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #4
Het seizoen is nog helemaal niet verloren. Dit is de eerste wedstrijd van de derde periode. Natuurlijk lijkt het een zeer moeilijke , bijna onmogelijke opgave, nummer 1 tegen nummer 19. Als Ron Elsen met de spelers een methode vindt om defensief wat beter te staan, dan heeft MVV Maastricht een kans. Laten we hopen dat Ruud Brood met zijn team MVV Maastricht onderschat. Het zou niet de eerste keer zijn dat MVV zich goed laat zien in een op papier moeilijke periode.
In Nijmegen staat op de grote afficheborden overigens NEC-MVV. Met Maastricht hebben ze in Nijmegen op allerlei vlak al langer problemen. Verder weet ik uit betrouwbare bron dat in de raad van de gemeente Nijmegen afgelopen woensdag geheim overleg is geweest over de slechte financiële situatie van NEC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2014 12:00
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #5

Sjonnie schreef : Nooit gedacht dat het ooit zover zou komen . Maar voor deze keer hoop ik dat de punten in Nijmegen blijven . Ik weet dat het het zielig overkomt , maar voor MVV is het een verloren seizoen .


Jip. Verloren seizoen... Goed voorstel van Robin om de jeugdspelers ervaring op te laten doen :thumbsup:
Waarschijnlijk in het uitvak present... maar de drie punten gun ik nec van harte... zelf vind ik dat de drie punten in nijmegen MOETEN blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2014 12:01 14 dec 2014 12:03 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #6
:huh:

Sjonnie schreef : Nooit gedacht dat het ooit zover zou komen . Maar voor deze keer hoop ik dat de punten in Nijmegen blijven . Ik weet dat het het zielig overkomt , maar voor MVV is het een verloren seizoen .



Bedankje krijgen om NEC te. Zien winnen :ohmy:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2014 12:26
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #7
De eerste 6 posts geven duidelijk aan hoe ver MVV op dit moment van haar fans afstaat.
Het seizoen wordt al als verloren beschouwd, en als we R*da kunnen helpen aan nog een jaartje Jupiler League, nemen we een nederlaag tegen NEC zelfs voor lief.
Gelukkig zit het bij de spelers iets anders en zullen zij wel voor de 3 punten gaan, ik reken er in ieder geval niet op, NEC is toch een maatje te groot voor dit MVV.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2014 12:56
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #8
Ik hoop ook dat MVV wint. Maar denk overigens wel dat het seizoen vrijwel verloren is. En dat Nijmegen een probleem heeft met Maastricht zoals @zwarte vogel zegt ben ik mee eens. Ze claimen continue de oudste stad te zijn waar erg over wordt getwijfeld. Maar ze eisen het gewoon op. Kunnen niet tippen aan Maastricht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2014 10:53 15 dec 2014 10:54 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #9

De Zwarte Vogel schreef : Het seizoen is nog helemaal niet verloren. Dit is de eerste wedstrijd van de derde periode. Natuurlijk lijkt het een zeer moeilijke , bijna onmogelijke opgave, nummer 1 tegen nummer 19. Als Ron Elsen met de spelers een methode vindt om defensief wat beter te staan, dan heeft MVV Maastricht een kans. Laten we hopen dat Ruud Brood met zijn team MVV Maastricht onderschat. Het zou niet de eerste keer zijn dat MVV zich goed laat zien in een op papier moeilijke periode.
In Nijmegen staat op de grote afficheborden overigens NEC-MVV. Met Maastricht hebben ze in Nijmegen op allerlei vlak al langer problemen. Verder weet ik uit betrouwbare bron dat in de raad van de gemeente Nijmegen afgelopen woensdag geheim overleg is geweest over de slechte financiële situatie van NEC.


Ik weet niet naar welke eerste seizoenhelft jij hebt lopen kijken, maar het zou toch wel erg vreemd zijn als we opeens wedstrijden van toppers zouden winnen. Als ik het goed heb zijn de meeste ( misschien wel alle ) punten verkregen tegen belofte teams. In mijn ogen is het seizoen ook verloren. Met dit spel ga je nooit de playoff halen. Maar eerlijk gezegd hebben we daar totaal niks te zoeken.

Zelfs al zouden we ons doelsaldo x3 doen en onze punten x3 dan staan we nog steeds achter NEC.
Ik heb respect voor de personen die afreizen naar Nijmegen.
Ik hoop dat mvv laat zien wat ze waard zijn.

Maar ik ben bang dat dit een 0-5 nederlaag gaat worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2014 12:48
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #10
ik zeg 0-0 :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2014 13:08
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #11

mvv supporter schreef :

De Zwarte Vogel schreef : Maar ik ben bang dat dit een 0-5 nederlaag gaat worden.


Nou met een 0-5 nederlaag ben ik dik tevreden hoor!! :lol: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2014 13:45
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #12
Komt deze wedstrijd live op Fox? Tot nu toe zie ik niks staan dus het zal wel niet...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2014 13:58
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #13
Ik heb niet geschreven dat het een 0-5 nederlaag zou worden. Wat mij betreft, wordt de formele uitslag wel degelijk 0-5, maar dat lijkt te veel gevraagd. Ik ben al tevreden als MVV Maastricht niet verliest.
Vandaag staat hier in de krant dat NEC dit seizoen een tekort gaat krijgen van € 2 miljoen. De club maakt - tegen de gemaakte afspraken in - aanspraak op de € 75.000 voor het als eerste eindigen in de tweede periode. Eigenlijk is het geen fair play dat een club die zoveel meer uitgeeft dan aan inkomsten binnenkomt hierdoor meer kans krijgt dan de clubs die het huishoudboekje wel op orde willen houden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2014 15:15
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #14

ouwe rot schreef : :huh:

Sjonnie schreef : Nooit gedacht dat het ooit zover zou komen . Maar voor deze keer hoop ik dat de punten in Nijmegen blijven . Ik weet dat het het zielig overkomt , maar voor MVV is het een verloren seizoen .



Bedankje krijgen om NEC te. Zien winnen :ohmy:


Triest maar waar natuurlijk. Maar één club in Limburg moet dit jaar omvallen, willen de andere twee de komende jaren kunnen overleven. En als MVV, NEC met drie punten en een mooi doelsaldo in het zadel kan helpen t.o.v. RJC, dan is dat beter dan dat ze drie punten mee naar huis nemen, dat zijn spek en bonen in een toch al verloren seizoen. (nee geen tussenjaar meer, een verloren seizoen wat nergens aan bijdraagt!).

Dit MVV valt sportief niet te redden, zonder die drie, vier investeringen (Aanvaller, Verdedigers en trainer) die zijn weggevallen door het begrotingstekort. En de kans dat ze in de winterstop alsnog die versterkingen gaan aantrekken, is vrijwel nihil. Volgend jaar staat wederom zo'n veredelde amateurvereniging zonder trainer op het veld omdat het geld voor een profclub er gewoon niet is.
Dan mag je voor mij, als laatste strohalm, gokken op het meest onsportieve wat er in het betaald voetbal mogelijk is: Opzettelijk verliezen. Want dat zouden ze in Kerkrade ook niet nalaten als hun eigen club aan een zijden draadje hing en ze moesten MVV opofferen. Roda moet omvallen, doen ze dat niet, dan is het binnen vijf jaar afgelopen met MVV, want ze vinden geen nieuwe markten.

Aan de supporters ligt het niet. 3500 man gemiddeld in het stadion, één plek lager staat RKC, vorig seizoen nog een eredivisionist, nu nog maar 1000 man op de tribunes iedere week: "Winter is coming in Waalwijk.." .
En dan ben je die drie punten ook alweer kwijt..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2014 16:01 15 dec 2014 16:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
NEC Nijmegen - MVV Maastricht (21 december 2014) #15
Hoop op een gelijkspel en een beetje ook op winst, waarom niet ...?! Ook al is de winst "gestolen"... ;)
De ploeg heeft de laatste tijd veerkracht en strijdlust getoond en het doel gevonden. :applaus:
Gunnen doe ik ( gebaseerd op het verleden ) NEK niets, ook al ben ik tegen *oda ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, La Chouffe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.452 seconden