MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015)

16 jan 2015 22:48
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #16
Terechte overwinning. MVV niet bijzonder maar Almere gewoon slecht. Prachtige goal Braken na mooie bal Kuipers.
Jammer van rode kaart Moustafa, niet gezien, kan me niet voorstellen dat hij iets vies heeft gedaan o.i.d.. Zal wel paar wedstrijdjes worden als er iets is gebeurd, dus missen we tegen Roda. Castellana dus snel halen en Maatsen als vervanger voor Kuipers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2015 22:53
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #17
Het weekend kan niet beter beginnen. MVV gewonnen roda verloren :)
Zo thuis komen van je middagdienst is altijd goed !

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2015 22:59 16 jan 2015 23:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #18
Dzjus...wat smaak d'n euverwinningk heerlijk! :)

Veural nao lange tied en in 'ne wedstrijd boe bekans alles tege leek te zitte....
Twie kier in de ierste hellef gemis ...
'Ne sjeidsrechter dee unne ramp waor en ziech in de tweede hellef zellef euvertrof in ermooj...
In de tweede hellef twie kier verzuimt um de 2:0 te maake...

Waor dao daan niks good...?

Jewel...

.alleriers de Kuuper de veur de wedstrijd e bittekke nerveus waor mer dao veur wouw goon ...
Get wat hiel sjoen lukte ( en us bekans e haaf miljoen ekstra zou gebracht hubbe es de scheut drin waor gegaange...) :thumbsup:


Sven dee weer skoorde en weer de opennende en (dees kier aoch beslissende ) gool ! :applaus:

Sjiek wie 't pebliek aoch op 't antivoetbal vaan die k-beep-t hollenders en matenaaiers reageerde ...
en aoch uzze Mawbir steunde !!! En Smeets bedaankte ondanks de pech die heer had...

Bah wat is dat Almere veur 'n onsportieve ploeg...dao moste diech es Almere fan veur geneere...

En Mien wiekend begint good es iech zeen tot "gooj vrun" vaan us in Waalwijk teege 'n tet zien aongelaope..
Zal lekker kinne doorwerken es ze in de Geusseltse heksenketel moote aontreije...Hell yeah :evil:

Fein wiekend allemaol !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u gaston satijn, Ivinho

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2015 23:46
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #19
'T maak niks oet boe naortow!
Iech zeen diech liever es mien vrow!
Zie heet de 2e plaots gekreege!
Want MVV dat is mien leeve!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 09:39
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #20
En hier dan ook maar plaatsen.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 09:58 17 jan 2015 09:59 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #21
Iets wat me gisteren ook opviel, was het goede spel van Ospitalieri, vooral verdedigend de eerste helft was hij heel sterk!
Ook Ofori viel uitstekend in; balvast, snel vrijstaan en zich aanbieden, technisch en goed kaatsend; alsof hij een vaste kracht was.
Dat geeft de burger weer moed voor de tweede seizoenshelft. De opstanding van us MVV-je...? Wie weet...

Als ze, zoals Pinobel al eerder schreef, de wedstrijd van het jaar en enige echte derby dan maar winnen!!!
Zoetot veer " so ein Tag, so wonderschoen wie heute..." Kinne zinge en die aandere krietend nao hoes sjikke...


:) :) :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 10:12
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #22
Eindelijk eens 3 punten, terecht gewonnen!!
Maar ik zie nog genoeg mogelijkheden tot verbetering.
Helaas vond ik de wedstrijd saai, er waren wel wat momenten maar niet veel.
Een paar slordige schoten die 15 meter naast of over gingen.
Maar we hebben gewonnen dat is het belangrijkste.

Maar toch blijf ik me ergeren aan die blunders van smeets, en dat zijn er nog al wat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 11:10
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #23
Terechte overwinning.
Waar Smeets redelijk voetbalde maar kansen totaal verprutste.
Ospitalieri me ook op viel met zijn goede spel ook Ofori viel goed in.
Maar Ook de rest speelde best goed ook Maatsen liet zien dat hij toch kon voetballen zonder rood te krijgen.
Alleen de passes kwamen vaak niet goed aan van een aantal spelers en de band tussen de spelers zijn naar mijn mening toch slecht als ik zo bekijk.

Ook opvallend dat Ospi flink gepakt werd er eruit ging en daarna weer erin maar toen een foutje maakte waar Coppens op hem begon te schelden terwijl Coppens er zelf ook niet goed eruit zag bij deze actie.
En in plaats van schelden kun je het ook op een andere manier brengen zoals : Volgende keer komt het wel goed.

En de rode kaart van Moustafa ik weet niet wat er gebeurde daar , maar als Moustafa iets heeft gedaan is dit gewoon terecht rood.
Nu lijkt Moustafa niet zo'n speler en anders denk ik dat de tegenstander gewoon iets heeft gedaan of gezegd van te voren.

Scheidsrechter was wel weer een ramp maar dat zijn we al gewend....Om iedere poespas te gaan fluiten, logisch dat de wedstrijden zo saai worden dan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 12:47
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #24
De scheids was indd dramatisch! Over het spel van MVV ben ik tevreden. Ook ben ik blij dat de '0' weer eens werd behouden. Ik had meer van Almere verwacht, een goed voetballende ploeg met een aantal goede spelers.
Toen Croux uitviel, dacht ik, nu gaat het minder worden, want Ofori vond ik tegen Meerssen slecht spelen. Maar hij verbaasde mij. Hij viel sterk in. Ook Maatsen speelde een sterkte pot. Coppens vond ik redelijk keepen, maar hij had weer een paar rare momenten met uitkomen. Als je als keeper komt, moet je de bal hebben. Hij gaf Ospitalieri op z'n klote, maar zelf keepte hij ook merkwaardig bij dat moment. Die bal moet je niet opvangen, maar weg boksen. Met een beetje geluk voor Almere gaat die bal erin.

Tweede helft was MVV de betere ploeg. Druk zettend, zoekend naar de 1-0. Braken speelde sterk als spits en bekroonde dat met een schitterende Maastrichtse combinatie. Schitterende bal van Kuipers van achteruit en Braken kopte, enigszins met wart geluk, die bal binnen.
Jammer dat Moustafa rood kreeg, geen idee wat er precies gebeurde. Maar je mist toch weer twee spelers, tenzij het met Croux meevalt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 14:50
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #25

wsly schreef : 'T maak niks oet boe naortow!
Iech zeen diech liever es mien vrow!
Zie heet de 2e plaots gekreege!
Want MVV dat is mien leeve!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 15:27
Maikelll043
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #26

wsly schreef :

wsly schreef : 'T maak niks oet boe naortow!
Iech zeen diech liever es mien vrow!
Zie heet de 2e plaots gekreege!
Want MVV dat is mien leeve!


Mooi dat je mijn filmpje gebruikt :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u wsly, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2015 17:39 17 jan 2015 17:40 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV Maastricht - Almere City FC (16 januari 2015) #27

Mie leef Mestreech schreef : Coppens vond ik redelijk keepen, maar hij had weer een paar rare momenten met uitkomen. Als je als keeper komt, moet je de bal hebben. Hij gaf Ospitalieri op z'n klote, maar zelf keepte hij ook merkwaardig bij dat moment. Die bal moet je niet opvangen, maar weg boksen. Met een beetje geluk voor Almere gaat die bal erin.


Inderdaad, groot gelijk. Plus Ospitalieri had daarvoor een flinke tik gekregen, liep te trekkebenen en kon niet vol dat duel in. En dan krijgt-ie daarna ook nog eens op zijn klote van Coppens die er zelf ook flink naast zat. Lekker makkelijk van Coppens, de ander de schuld geven.

Verder verdiende overwinning. Alleen in het laatste kwartier drong Almere flink. Naja, we zijn de tweede seizoenshelft goed begonnen, deze 3 punten zijn binnen, nu die over 2 weken nog! ;)

Oh ja, en Ofori viel leuk in. Chapeau aan hem en uiteraard ook de rest van het team.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden