MVV - Helmond Sport Zaterdag 21 februari 2015

22 feb 2015 10:26 22 feb 2015 10:27 door Boer458.
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - Helmond Sport Zaterdag 21 februari 2015 #16
Een hardnekkig griepje hield me gisteren weer weg uit het stadion. Fox biedt dan "uitkomst" .
Op TV kwam de Geusselt sfeerloos en leeg over,de aanhoudende steun van de ultra's werd niet in beeld gebracht en kwam dus ook niet tot z'n recht.
Voordeel/nadeel van TV beelden is dat je alle hoogte/dieptepunten een paar keer in de herhaling mag/moet aanzien. Een goeie Coppens behoedde ons ondanks zijn waardeloze verdedigers, voor nog meer onheil. Voorin heeft die Huser niet een bal goed geraakt, geen wonder dat die vooral op de bank zit.
Gauw vergeten dan maar, net zoals driekwart van onze wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2015 10:42 22 feb 2015 10:44 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Helmond Sport Zaterdag 21 februari 2015 #17
Wat is toch aon de hand mèt 'n behuurlek deil vaan de M.V.V. supporters?
Wie v'r 'n aontal weke geleie e punt pakde tege Joonk Twente, woort door 'n aontal lui gedoon en gepraot esof e gans kampioensjap waor gehaold, want aoh aoh aoh wat waor 't knap tot veer trök gekoume waore nao 'ne 0-2 achterstand.
En ouch gister waor 't oonder bepaolde supporters neet aanders wie de 1-1 tege de touwe ging.
Lui ginge oet hun plaat esof v'r d'n EuropaCup hadde gewonne.
In plaots vaan te juiche veur e punt, mote veer us eigelek gewoen kepot sjaome. Dit soort teams mooste -zelfs mèt de speulers die veer noe höbbe- mèt alle gemaak vaan de wereld kinne oprolle.
Juiche veur e zieleg punt tege dit soort minderweerdege clubs, bah bah... :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2015 10:50
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV - Helmond Sport Zaterdag 21 februari 2015 #18
Wat een Saaie pot voetbal.
Hoe die 1-0 valt voor helmond niet te geloven.
Ook ik maak me zorgen maar dat heb ik al duidelijk kenbaar gemaakt op het forum.
Ik weet niet of er volgend jaar een cliub kan degraderen of dat het nog een seizoen op zich laat wachten.
Maar AUB MVV doe AUB iets aan dit team.
Dit team wil gewoon niet, alleen tegen roda, maar toen moesten ze gewoon ze hadden geen keuze.
Net alsof ze nu een keuze hebben en maar een beetje rondrennen.

Dan heb je nog eens een veld waar zelfs berta de koe tegen zegt daar ga ik niet op lopen.

Ik neem het de supporters niet kwalijk. de club moet naar zichzelf kijken en zich niet verschuilen achter supporters die niet komen opdagen.
En dan haal je speler van geld opgebracht door supporters en veer zeen MVV, en dan mag die jongen amper spelen.
Ik zou haast roepen weggegooid geld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2015 11:04 22 feb 2015 11:05 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Helmond Sport Zaterdag 21 februari 2015 #19
MVV heeft ruim voldoende kansen gehad om met 3-1 of 4-1 te winnen, maar zoals gewoonlijk werden de grootste kansen om zeep geholpen.

Helmond heeft ook nog een paar kansjes gehad ja maar dat mag geen naam hebben. Ik hoorde van iemand dat de statistieken op Fox op een gegeven moment waren: 13 schoten op goal voor MVV en 3 voorHelmond

Mienclub1902 schreef : Kijk ook eens naar de toeschouwersaantallen van toen en nu... Als de prestaties goed zijn, komt meer publiek, maar daar heb je wel betere spelers voor nodig. Gisteren had je gewoon met een paar goals verschil moeten winnen, klaar.


Kijk naar de toeschouwersaantallen van toen we lang 1ste stonden een paar seizoenen geleden en je ziet dat dit niet waar is. Je zult een paar seizoenen achter elkaar goed moeten presteren wil het stadion weer vol zitten. Als je weer te veel inversteert in het elftal ben je failliet voor het zo ver is.

Ik snap de kritiek van velen op de ambities van het bestuur, maar je kunt nog zo veel ambitie hebben zonder geld ben je nergens. Ik ben blij dat het bestuur nog altijd een stabiele financiele basis als prioriteit ziet ook al duurt dat langer dan gepland. Het is nog altijd puinruimen mensen!! Als je dan als supporter beslist om niet meer te komen ga vooral je gang maar je werkt dan zelf mee aan het failliet van de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, Raffalaldo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2015 11:24
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - Helmond Sport Zaterdag 21 februari 2015 #20

Schapendonk schreef : Ik blijf het heel knap vinden hoe MVV 500 ballen voor de pot krijgt, maar uiteindelijk niet bij een medespeler terecht komt. Hoe krijgen ze het voor mekaar. Dit is ook een kunst!


Is niet zo zeer een kunst maar meer gewoon een gebrek aan voetbalkwaliteit.!!! :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2015 13:14
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Helmond Sport Zaterdag 21 februari 2015 #21
Traditioneel slechte wedstrijd na carnaval. 1-1 is een terechte uitslag. Beide ploegen zeer slecht. Echt een kelderduel.
Wat is toch met Knops aan de hand dit seizoen? Eigenlijk het hele seizoen al slecht. Hij mist duidelijk Verdellen naast zich. Hij moet de kar trekken als aanvoerder. Dat kan hij niet, daar is hij te verlegen voor. Die druk als aanvoerder kan hij niet aan. En daar komen te veel tegendoelpunten uit vanaf die linkerkant (Ospitalieri-Knops).
Moustafa en Coppens waren de enige met inzet. De rest viel allemaal tegen. Braken slecht, kon geen bal doorkoppen, geen bal vasthouden. Huser, tja, hetzelfde verhaal. Vorthoren ook zeer slecht. Ik ben geen fan van Smeets, maar je zag wel dat hij gemist werd. Ben dus benieuwd komend seizoen zonder hem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2015 14:44
La Chouffe
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
MVV - Helmond Sport Zaterdag 21 februari 2015 #22
Zelf snap ik niet waarom Labylle centraal op het middenveld speelt. Hij moet gewoon linksback staan ipv ospitalieri die echt een draak van een seizoen speelt.
En beginnen met Veldmate èn Braken dan vraag je om problemen. Beide zijn goede invallers.
Maatsen vind ik ook veel beter dan Knops in de paar wedstrijden die hij gespeeld heeft. En zelf zou ik Kuipers ook eruit halen en Streutker een fatsoenlijke kans geven.
Kuipers tekent toch niet bij dus alvast andere jongens de kans geven.
Peeters vond ik wel goed invallen, de rest van de basis waren niet vooruit te branden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2015 19:43
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
MVV - Helmond Sport Zaterdag 21 februari 2015 #23
Verlang ook niet terug naar maaskant. Maar naar die tijd

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 feb 2015 12:26 24 feb 2015 12:28 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Helmond Sport Zaterdag 21 februari 2015 #24

Oaktree schreef : Verlang ook niet terug naar maaskant. Maar naar die tijd


Dan weet ik ook nog andere tijden :lol: Ik verlang naar geen een tijd in de JL. Alleen die van 1996/1997...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.275 seconden