MVV Maastricht-FC Den Bosch

01 mei 2015 22:54 01 mei 2015 22:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht-FC Den Bosch #16
De aanwezigheid van Sven en de Kuuper voor de wedstrijd voor de Angelside tribune was aardig, net zoals hun uiterst vriendelijke opstelling door fans te woord te staan.

Verder een compliment voor Veldmate die ondanks zijn vertrek nog altijd en steeds weer een positieve opstelling heeft en fans groet en high 5's gaf.

Ook leuk om lange Jan (van Grinsven) te verwelkomen die nog leuke herinneringen aan zijn tijd in de Geusselt heeft en een paar oudgediende fans groette.

Het nivo was de eerste helft niet bijster hoog....waarbij ik schrok van Den Bosch....wat is die club afgezakt....

Leuk de dreiging en combinaties van us MVV-ke, waarbij pas laat in de tweede helft loon naar werken werd verkregen....

Miljaar het had al 3:0 moeten staan voordat Mark scoorde, maar zijn goal was er niet minder mooi om en vooral hem gunde ik deze openingstreffer . Een pingel die geen pingel was, net zoals die rode kaart en ook de gele kaart voor Veldmate was er geen. Mooi de ontlading na dat keiharde schot van en bij Bryan en heerlijk dat doelpunt van Nils.

Jammer wel dat er zo weinig toeschouwers waren, ondanks die knaken actie, maar ook miste ik veel vaste bezoekers...daarvoor hadden we wel onze burgervader die de wacht hield op een bijna leeg trepke B !
Mooi gedaan Onno :thumbsup:

Mooi ook het afscheid en het dankjewel van de selectie na de wedstrijd !!! :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2015 23:18
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV Maastricht-FC Den Bosch #17
Wat een partijtje zomeravondvoetbal. Eerste helft was afgelopen voor ik er erg in had. Leukste moment was op de foto gaan met Onno (en er mee op de 1l nieuws site terecht komen :-p)
2de helft was gelukkig mede door de 3 doelpunten een stuk aantrekkelijker. Jammer van de wat tamme sfeer. Ik miste ook een hoop gezichten op Trepke B. Zo ontzettend jammer dat zo'n serie van overwinningen nu pas komt. Stel je voor dat ze dit hadden gepresteerd in het begin van het seizoen.

Overigens hoeft Hub geen volkslied meer te komen zingen van mij. Wat een aanfluiting wederom met een hoempapa-variant dit keer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, les rouges blancs, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2015 01:04
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 325
Meer
MVV Maastricht-FC Den Bosch #18
GVD... en welke samenvatting is weer niet te zien? juist ja, MVV - Den Bosch! Erg amateuristisch van SBS!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2015 11:55
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht-FC Den Bosch #19
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.212 seconden