Competitie programma seizoen 2015/16

19 juni 2015 09:29
Bung
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 109
Meer
Competitie programma seizoen 2015/16 #16
echt belachelijk, maar ook gewoon allebei de derby's waar is de KNVB mee bezig???
het zal inderdaad grotendeels te maken hebben met de 2e elftallen van PSV en Ajax echter word Ajax ook flink in de poeperd gepakt omdat zij maarliefst 8 wedstrijden moeten beginnen om 12:30, als enigste van de eredivisie, daarna komt pas ado met 5x ( feyenooid 5 x Psv 2x ).

maarja ik vindt het in ieder geval super hoe MVV zich heeft opgesteld! dit is het inhoudelijk aspect die we altijd willen zien!
supporters - bestuur - samen zijn we MVV en staan we voor 1 ding! Us mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2015 09:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3822
Meer
Competitie programma seizoen 2015/16 #17
Niet grotendeels. Het heeft volledig daarmee te maken. Ajax heeft geklaagd dat in interlandweekends zij geen sterk Ajax-2 op de been konden brengen in de Jupiler league. De KNVB heeft daarom besloten om alle interlandweekends geen wedstrijden meer in de Juup te spelen. Die wedstrijden moeten ergens worden ingehaald, en dat gebeurt dus op maandag.

Oh wat zielig dat Ajax om 12.30 moet spelen. Wat boeit mij dat? Verwacht je nu echt dat dat 7 wedstrijden op die klotemaandag in een ander perspectief plaatst?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juni 2015 12:09
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Competitie programma seizoen 2015/16 #18
Heel goed dat MVV zo open communiceert over de gang van zaken m.b.t. met name de wedstrijden tegen Fortuna.
Voor de relatie MVV <-> achterban is dit heel goed, voor relatie met KNVB minder, maar dat boeit me niet.
MVV laat dit keer niet zomaar over zich heen lopen door KNVB.
Waardeloos programma, dat wel. Veel wedstrijden op zondag en maandag. MVV-NAC snap ik dat je met daglicht wil spelen uit veiligheidsoverwegingen, maar MVV-Volendam? Daar komt nooit iemand mee uit Volendam, dus kan niet anders dan supportertje pesten. 2x derby tegen Fortuna op maandag is een schande.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2015 16:22
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Competitie programma seizoen 2015/16 #19
Geen zin om er een nieuw topic over te openen, maar vanavond is de loting van de eerste bekerronde.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2015 19:26
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Competitie programma seizoen 2015/16 #20
De loting is bekend. Blerick/Capelle - MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.225 seconden