F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015)

22 aug 2015 09:45 22 aug 2015 09:49 door dreekemvvke. Reden: Fout zinnetje
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #61
Geweldig dit is een flinke stap in de goede richting ,maar we moeten niet gaan denken dat we er nu zijn .we zullen moeten zorgen dat het alleen maar beter kan worden,en daarom mensen maandagavond met Z,n allen naar de geusselt om de jongens te laten zien dat wij er voor hun zijn .Nu alleen nog maar hopen dat er vanaf volgende week een volledige selectie staat en wie erbij komt is alleen van harte welkom bij Us mvv.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 11:28
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #62
Dat Ron Elsen startte met dezelfde elf na de thuisnederlaag tegen Jong PSV getuigt van twee dingen: lef hebben, maar ook dat er sprake is van een gebrek aan gelijkwaardige wisselspelers op dit moment.

Prima overwinning; blijkbaar is het nu voor het eerst gelukt om een hele wedstrijd vol te houden, wat tegen Jong PSV (eerste helft) en Helmond Sport (tweede helft) maar een helft lukte.

Er zal wel versterking bij moeten komen; ik heb begrepen (ze zullen ook wel moeten) dat er op korte termijn nog drie krachten gepresenteerd gaan worden. Als dat goede spelers zijn, dan neemt de concurrentie in de selectie alleen maar toe. En wat dat betekent hebben we de laatste tien wedstrijden van vorig seizoen kunnen zien.

Fijn om je weekend zo te kunnen beginnen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 12:15
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #63
Enige smet op deze competitie ronde vind ik de prestatie van jong PSV dit keer, en ook in lichte mate van Helmond. Wel de punten in Maastricht willen wegkapen en daarna met 1-5 onderuit gaan tegen een concurrent. Ik ben daar toch wel enigszins teleurgesteld over!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 12:29
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 607
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #64
Over concurrenten kun je pas over een wedstrijd of 7-8 zeggen.. Na een klein kwart competitie weet je waar je aan toe bent

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 12:32
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #65

Schapendonk schreef : Enige smet op deze competitie ronde vind ik de prestatie van jong PSV dit keer, en ook in lichte mate van Helmond. Wel de punten in Maastricht willen wegkapen en daarna met 1-5 onderuit gaan tegen een concurrent. Ik ben daar toch wel enigszins teleurgesteld over!


Zou mooi zijn als jong PSV hierheen kwam om te verliezen met de gedachte: We mogen vandaag niet winnen, want anders kunnen we de volgende week niet verliezen van VVV. Onzin dus Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 12:32 22 aug 2015 12:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #66

Sjappie schreef : Over concurrenten kun je pas over een wedstrijd of 7-8 zeggen.. Na een klein kwart competitie weet je waar je aan toe bent


Ik neem aan dat de doelstelling van MVV nacompetitie is? Die van Venlo is dat zeer zeker. In ieder geval is het voor een NC-plaats een concurrent. Jong PSV kan hierin alleen punten wegkapen of punten uitdelen. Dus daarom ben ik teleurgesteld over de 1-5.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 12:34 22 aug 2015 12:36 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #67

Zwegel schreef :

Schapendonk schreef : Enige smet op deze competitie ronde vind ik de prestatie van jong PSV dit keer, en ook in lichte mate van Helmond. Wel de punten in Maastricht willen wegkapen en daarna met 1-5 onderuit gaan tegen een concurrent. Ik ben daar toch wel enigszins teleurgesteld over!


Zou mooi zijn als jong PSV hierheen kwam om te verliezen met de gedachte: We mogen vandaag niet winnen, want anders kunnen we de volgende week niet verliezen van VVV. Onzin dus Schapendonk


Met die gedachte komen ze ook niet. Maar de 1-5 vind ik een wanprestatie na de 1-0 tegen Eagles en de 2-3 in Maastricht. En ik ben teleurgesteld over die 1-5, meer niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 12:35
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #68
Een goed MVV gezien. Af en toe vielen ze wat terug. En dan te bedenken dat er nog geen concurrentie is en er nog wat goede spelers bij komen. Deze week gaat dat gebeuren. We zijn op de goede weg. Kan iemand Raycomar nog eens uitleggen wat buitenspel is. Ook als spits niet steeds er al staan wachten dat de bal voor komt maar onder weg zijn als de voorzet er is. Dan scoor je pas. Wel goed dat hij de bal goed kan bijhouden onder druk. Maar goed. Heel tevreden uiteindelijk met deze team prestatie. Chapeau mannen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 12:45
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #69
Net de samenvatting gezien. Mooie doelpunten, vooral die van Peeters (optie lichten svp!). Wat Rajcomar deed heb ik al lang gemist bij MVV, scherp de punt in lopen en met het lichaam scoren ipv de bal opwachten op de zestien. Die kans van Oss die net naast het doel gaat, is zeer slecht verdedigd en mag nooit gebeuren. Maar goed, hopelijk trekt MVV deze lijn door en krijgen we nog wat versterkingen. Voorhoede en Middenveld ogen prima. Als Knops in de lappenmand ligt, dan wordt het wel heel dun achterin. Laten we hopen dat de blessure meevalt.

6 punten weekend?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 12:58
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #70
Een mooie uit overwinning. Peeters speelt toch een zeer goede rol als regisseur en als aanvoerder. Scoorde een prachtige goal, net als tegen Jong PSV. Hij zet de lijnen goed uit en neemt de ploeg op sleeptouw. Iets wat we vorig seizoen in het begin miste.
Deze lijn doortrekken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2015 13:10
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #71
Uit Brabants Dagblad:

FC Oss heeft zichzelf vrijdagavond een slechte dienst bewezen door ook het 2e thuisduel van het seizoen te verliezen. De Ossenaren legden een matige pot voetbal op de mat en verloren terecht met 1-3 van MVV.

FC Oss begon uiterst zwak aan de wedstrijd en deed het eerste kwartier niets goed. MVV kwam in de 14e minuut dan ook op voorsprong; Jordy Croux kon vrij naar binnen snijden en de bal met zijn linker de hoek in draaien: 0-1. FC Oss werd daardoor wakker geschud, want in de 19e minuut gaf Raies Roshanali een ragfijne pass op Seku Conneh, die nét naast schoot.

In de 29e minuut werd het ook nog 0-2 voor MVV, nadat Istvan Bakx linksback Leroy Labylle uit zijn rug weg liet lopen. Labylle gaf vervolgens een voorzet die door Prince Rajcomar succesvol van richting werd veranderd. 2 minuten later kwam FC Oss echter alweer terug in de wedstrijd, nadat Roshanali door Kjell Knops onderuit werd gehaald. Fatih Kamaci benutte de strafschop en maakte er 1-2 van.

Ook na rust lukte het FC Oss niet om MVV onder druk te zetten; de Limburgers vonden keer op keer de vrije man. In de 59e minuut pakte Nick Hengelman nog prima een bal van Luca Polizzi, maar in de 67e minuut was hij kansloos op een een droge afstandsknal van MVV-aanvoerder Stef Peeters: 1-3. Daarna probeerde FC Oss het nog wel, maar lukte het niet om de spanning terug te brengen.

En dan nog dit: na de samenvatting gezien te hebben kan ik alleen maar bevestigen wat anderen al schreven. Stuk voor stuk mooie doelpunten. Niet eindeloos doorgeborduurd maar koel en snel afmaken; het lijkt wel alsof er eerder geschoten wordt (Croux en Peeters). Daar is duidelijk op gehamerd. En Stef Peeters als regisseur (werd ook op de radio gezegd). Dit MVV, met wat versterkingen erbij, kan zeker de NC halen als ze zo voetballen. Op naar maandag! De zwartkijkers van vorige week hebben echt ongelijk gehad. Hier zit meer voetballend vermogen in dan vorige week door sommigen in een opwelling van teleurstelling gesteld werd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u danima98

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2015 00:09
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
F.C. Oss - MVV (21 - 08 - 2015) #72
Bedank sjetters !!! :thumbsup:

Neet allein waor ut awwerwets gezellig, mer door uuch kraog de jong weer feduusie ;)
En bin iech der dus aonstaonde wedstrijd weer bij...mot wel op tied oet kIrchroaj vertrekke...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden