Jong PSV - MVV
- jasonke7
-
- Platinum Member
-
Re: Jong PSV - MVV
18 Jan 2016 20:51Waarom kan MVV nooit 2 seizoenshelften gewoon constant goed presteren?
Begin me steeds meer te ergeren..
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
18 Jan 2016 20:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
18 Jan 2016 21:07 - 18 Jan 2016 21:07Zoals altijd weer een vrije trap of corner die erin vliegt. Is toch te trainen neem ik aan? Pereira liet zich kinderlijk het kaas van het brood eten bij de 1-0. De 2-0 die al eerder had moeten vallen komt na een slalom door de defensie. Mannen tegen jongens? Het lijkt toch meer andersom.
Conclusie voor mij is op dit moment dat we naar de play-offs kunnen fluiten met dit gebraggel.
- jasonke7
-
- Platinum Member
-
18 Jan 2016 21:09Anna D. wrote: Lul niet zo dom. Jetro Willems heeft 8 maanden niet gespeeld en Josefzoon, Vloet en De Wijs doen sporadisch mee. Het is blamage om zo zwak te verdedigen na de zeperd tegen Helmond Sport verwacht ik een elftal met het mes tussen de tanden!
Zoals altijd weer een vrije trap of corner die erin vliegt. Is toch te trainen neem ik aan? Pereira liet zich kinderlijk het kaas van het brood eten bij de 1-0. De 2-0 die al eerder had moeten vallen komt na een slalom door de defensie. Mannen tegen jongens? Het lijkt toch meer andersom.
Conclusie voor mij is op dit moment dat we naar de play-offs kunnen fluiten met dit gebraggel.
Ik geef Anna helemaal gelijk!
PSV heeft helemaal niet zo veel van 1 erop. En vooral die dikke Jetro is een verdediger, dus daar kan het niet aan liggen!
- Schapendonk
-
- Banned
-
18 Jan 2016 21:51 - 18 Jan 2016 21:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
18 Jan 2016 22:01Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
18 Jan 2016 22:05 - 18 Jan 2016 22:05Tja, en mentaal is dit nu eenmaal geen sterke groep. Bij elke tegengoal gaan de kopjes hangen. Er is niemand die de boel op scherp zet, geen leider die het voortouw neemt. MVV heeft veel ras voetballers, die het goed kunnen laten zien op een mooie nazomerse middag tegen de koploper. Maar goed, de jupiler league is ook bij -6 voor 400 man op maandagavond spelen, dat is toch lastiger blijkbaar. Daar heb je strijdlust voor nodig.
Het zit wat de defensie en qua leiderschap betreft ook wel wat tegen dit seizoen. Met een fitte Kuipers had het er achterin een stuk anders uitgezien, en het wegvallen van Labylle helpt ook niet. MVV heeft blijkbaar gewoon niet de mogelijkheden dit op te vangen. Ja, huren van Genk, maar na het vertrek van Baur en en nu Raycomar was het ook hoognodig dat er 2 extra spelers kwamen. Die maken de ploeg misschien sterker, daar kan ik nog niet over oordelen, maar zorgen er in eerste instantie vooral voor dat we goedkoop meer dan 3 spelers op de reservebank kunnen zetten.
Zolang het defensieve probleem niet opgelost wordt zijn de playoffs een utopie. Die gaan we op deze manier echt nooit halen. Jammer, want met de ploeg die MVV op papier heeft zou dat wel mogelijk moeten zijn.
Goed, het zijn nog 16 wedstrijden en er zijn nog iets van 14 dagen om spelers aan te trekken. Laten we hopen op nog een verrassing.
- Sjuulke
-
- Premium Member
-
18 Jan 2016 22:35Zo verliest Helmond van Jong Ajax door goals in de 91e en 93e minuut.
Maar hopen dat het snel boven de 5 graden wordt, want de kou doet MVV geen goed..
www.jupilerleague.nl/#matchcenter
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
18 Jan 2016 22:47Ik had na vrijdag het idee ff paar wedstrijdjes maar ff niet kijken...het word steeds moeilijker om ook elke wedstrijd weer aanwezig te zijn zo als ik dit al van 1967 doe,maar de lampen gaan aan en wie is er weer.....
Maar waar word er dit seizoen nog om gevoetbald?
Jammer na een leuke eerste seizoenshelft is het tot nu toe eindeloos die 25 pnt en de afstand naar meer word moeilijk denk ik...
Ik denk dat mvv spelers had moeten aantrekken op amateur basis nu of in ieder geval spelers die wat ouder zijn als de reeds aangetrokken,,jonge,,pikkies,,.
Ik ben trots op ons toeschouwers aantal maar blijft dit zo?...gr opa

- Jacques
-
- Platinum Member
-
18 Jan 2016 23:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Jong PSV - MVV
18 Jan 2016 23:12"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Schapendonk
-
- Banned
-
19 Jan 2016 09:24 - 19 Jan 2016 09:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
19 Jan 2016 10:30Roei baank wrote: MVV Mestreech sinds 1902. Vriedag present.
Niks meer opgevangen in de Ardennen? Misschien een leuke verrassing?
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
19 Jan 2016 11:05tuutsje wrote:Roei baank wrote: MVV Mestreech sinds 1902. Vriedag present.
Niks meer opgevangen in de Ardennen? Misschien een leuke verrassing?
Sneeuw?...gr opa

- Napoleon
-
- Platinum Member
-
19 Jan 2016 14:37We hebben t verdedigend gewoon niet op orde , MVV blijkt onvoldoende te hebben ingespeeld op de langgeblesseerde
Met Knops , Perriera en Coppens hebben je een vrouwenelftal achterin , met alle gevolgen van dien !