Jong PSV - MVV

18 jan 2016 20:51
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Jong PSV - MVV #16
Manmanman....

Waarom kan MVV nooit 2 seizoenshelften gewoon constant goed presteren?
Begin me steeds meer te ergeren..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2016 20:55
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jong PSV - MVV #17
Jongens laten we nou eens eerlijk zijn dit kan mvv niet winnen ,er spelen bij jong PSV 5 spelers die normaal bij PSV 1 spelen dit is onmogelijk om daar een goed resultaat tegen te halen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2016 21:07 18 jan 2016 21:07 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Jong PSV - MVV #18
Lul niet zo dom. Jetro Willems heeft 8 maanden niet gespeeld en Josefzoon, Vloet en De Wijs doen sporadisch mee. Het is blamage om zo zwak te verdedigen na de zeperd tegen Helmond Sport verwacht ik een elftal met het mes tussen de tanden!

Zoals altijd weer een vrije trap of corner die erin vliegt. Is toch te trainen neem ik aan? Pereira liet zich kinderlijk het kaas van het brood eten bij de 1-0. De 2-0 die al eerder had moeten vallen komt na een slalom door de defensie. Mannen tegen jongens? Het lijkt toch meer andersom.

Conclusie voor mij is op dit moment dat we naar de play-offs kunnen fluiten met dit gebraggel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jasonke7

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2016 21:09
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Jong PSV - MVV #19

Anna D. schreef : Lul niet zo dom. Jetro Willems heeft 8 maanden niet gespeeld en Josefzoon, Vloet en De Wijs doen sporadisch mee. Het is blamage om zo zwak te verdedigen na de zeperd tegen Helmond Sport verwacht ik een elftal met het mes tussen de tanden!

Zoals altijd weer een vrije trap of corner die erin vliegt. Is toch te trainen neem ik aan? Pereira liet zich kinderlijk het kaas van het brood eten bij de 1-0. De 2-0 die al eerder had moeten vallen komt na een slalom door de defensie. Mannen tegen jongens? Het lijkt toch meer andersom.

Conclusie voor mij is op dit moment dat we naar de play-offs kunnen fluiten met dit gebraggel.


Ik geef Anna helemaal gelijk!
PSV heeft helemaal niet zo veel van 1 erop. En vooral die dikke Jetro is een verdediger, dus daar kan het niet aan liggen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2016 21:51 18 jan 2016 21:54 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong PSV - MVV #20
Laatste 3 wedstrijden 1 goal mee en 12 tegen. Dat zegt genoeg. Maar met het totaal aantal gemaakte doelpunten moet je in de top 7 staan. En met het aantal doelpunten tegen moet je bij de laatste 4 staan. Rare ploeg is MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2016 22:01
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Jong PSV - MVV #21
Jij heb weer gelijk ,maar jij ziet het ook allemaal zo goed .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2016 22:05 18 jan 2016 22:05 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Jong PSV - MVV #22
Na 20 wedstrijden kun je concluderen dat MVV een aardige ploeg heeft, die aanvallend echt wel mogelijkheden heeft. Tegelijkertijd staat er een verdediging die elke wedstrijd een of meerdere flaters maakt, met regelmatig tegengoals als gevolg. De ene week is het de keeper, dan weer de back, de week daarna een van de centrale verdedigers, enzovoort. Het is gewoon lachwekkend. Jong PSV thuis, VVV uit, Fortuna thuis, Den Bosch uit, Sparta uit, Eagles thuis, de voorbeelden zijn legio. Zelfs tegen Volendam gaf de verdediging een totaal onnodige goal weg. Ook vanavond weer worden de goals makkelijk weggegeven, het is echt bijna zielig hoe amateuristisch door MVV verdedigt wordt, je schaamt je dood.
Tja, en mentaal is dit nu eenmaal geen sterke groep. Bij elke tegengoal gaan de kopjes hangen. Er is niemand die de boel op scherp zet, geen leider die het voortouw neemt. MVV heeft veel ras voetballers, die het goed kunnen laten zien op een mooie nazomerse middag tegen de koploper. Maar goed, de jupiler league is ook bij -6 voor 400 man op maandagavond spelen, dat is toch lastiger blijkbaar. Daar heb je strijdlust voor nodig.

Het zit wat de defensie en qua leiderschap betreft ook wel wat tegen dit seizoen. Met een fitte Kuipers had het er achterin een stuk anders uitgezien, en het wegvallen van Labylle helpt ook niet. MVV heeft blijkbaar gewoon niet de mogelijkheden dit op te vangen. Ja, huren van Genk, maar na het vertrek van Baur en en nu Raycomar was het ook hoognodig dat er 2 extra spelers kwamen. Die maken de ploeg misschien sterker, daar kan ik nog niet over oordelen, maar zorgen er in eerste instantie vooral voor dat we goedkoop meer dan 3 spelers op de reservebank kunnen zetten.

Zolang het defensieve probleem niet opgelost wordt zijn de playoffs een utopie. Die gaan we op deze manier echt nooit halen. Jammer, want met de ploeg die MVV op papier heeft zou dat wel mogelijk moeten zijn.
Goed, het zijn nog 16 wedstrijden en er zijn nog iets van 14 dagen om spelers aan te trekken. Laten we hopen op nog een verrassing.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2016 22:35
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Jong PSV - MVV #23
Vreemde avond weer, maar kenmerkend voor de Jupiler League. Het verschil tussen de nummer 7 en de nummer 14 in de stand is 4 punten, de middenmoot wordt erg groot.
Zo verliest Helmond van Jong Ajax door goals in de 91e en 93e minuut.
Maar hopen dat het snel boven de 5 graden wordt, want de kou doet MVV geen goed..

www.jupilerleague.nl/#matchcenter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2016 22:47
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jong PSV - MVV #24
Na vrijdag hoopt je op meer,maar we zakken we wel heel erg door het ijs nu,ik weet niet wat ik moet denken gaan we nu eindeloos in de middenmoot hangen en het seizoen op deze manier zo uit spelen?
Ik had na vrijdag het idee ff paar wedstrijdjes maar ff niet kijken...het word steeds moeilijker om ook elke wedstrijd weer aanwezig te zijn zo als ik dit al van 1967 doe,maar de lampen gaan aan en wie is er weer.....
Maar waar word er dit seizoen nog om gevoetbald?
Jammer na een leuke eerste seizoenshelft is het tot nu toe eindeloos die 25 pnt en de afstand naar meer word moeilijk denk ik...
Ik denk dat mvv spelers had moeten aantrekken op amateur basis nu of in ieder geval spelers die wat ouder zijn als de reeds aangetrokken,,jonge,,pikkies,,.
Ik ben trots op ons toeschouwers aantal maar blijft dit zo?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2016 23:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
Jong PSV - MVV #25
Ik blijf gewoon gaan hoor opa, maak je geen zorgen. Al vergaat je de zin soms op deze manier.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2016 23:12
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Jong PSV - MVV #26
MVV Mestreech sinds 1902. Vriedag present.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2016 09:24 19 jan 2016 09:25 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Jong PSV - MVV #27
Ik kanker vaak (excuses even voor het woord), maar ik kan gewoon niet, niet gaan. Wel vaker aan gedacht, maar zodra het vrijdag is en ik zie in de verte die lampen branden, dan is de weg weer gauw gevonden :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2016 10:30
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jong PSV - MVV #28

Roei baank schreef : MVV Mestreech sinds 1902. Vriedag present.


Niks meer opgevangen in de Ardennen? Misschien een leuke verrassing?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2016 11:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jong PSV - MVV #29

tuutsje schreef :

Roei baank schreef : MVV Mestreech sinds 1902. Vriedag present.


Niks meer opgevangen in de Ardennen? Misschien een leuke verrassing?



Sneeuw?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 jan 2016 14:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Jong PSV - MVV #30
de laatste 3 wedstrijden zijn natuurlijk behoorlijk telleurstellend.

We hebben t verdedigend gewoon niet op orde , MVV blijkt onvoldoende te hebben ingespeeld op de langgeblesseerde
Met Knops , Perriera en Coppens hebben je een vrouwenelftal achterin , met alle gevolgen van dien !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.381 seconden