>
Ontvangen bedankjes 1256
Frank Salemans schreef : Ik kijk met wat dubbele gevoelens terug op de wedstrijd van gisteren.
Een geconcentreerd en met zelfvertrouwen spelend MVV kan winnen van elke tegenstander in de Jupilerleague. Maar zodra MVV overschakelt naar mindere concentratie (dat zien we dan bij galleryplay, maar ook als de tegenstander meer druk zet), dan vallen er gaten, komen er misperen in de achterhoede en zien we een compleet ander MVV. Dan worden soms onbegrijpelijke risico's genomen door bijv. Ippel; die speelt de hele wedstrijd als een terriër, maar overschat soms zijn mogelijkheden en begint een pingelactie vanaf zijn zestien, waar een eenvoudige oplossing minder risico met zich mee had gebracht.
Het was natuurlijk een plezier om naar Jordi Croux te kijken tegenover de strooptrage Kok. Met alweer een fraaie Robben-achtige goal en twee assists als gevolg. En als het middenveld loopt, dan draait het ook echt lekker. Maar als het even tegenzit, speelt men uit positie en komt te veel druk op het hart van de defensie met een mijns inziens te trage Knops en Pereira die wat mij betreft echt te veel Pereiraatjes laat zien in een wedstrijd. De tweede goal van het onthutsend zwakke Oss was een persoonlijke fout van Pereira.
Ik hoop dat er centraal achterin snel wat ervaring wordt aangetrokken, bijv. in de persoon van Biemans. Want met een rammelend verdedigend centrum halen we de nacompetitie niet. En dat is jammer, met een van de beste middenvelden van de Jupilerleague.
Wat gun ik Santi een doelpunt! Keihard werkend, goed meevoetballend; hij verdient het gewoon.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ster_Drager schreef : Mag wel ff gezegd worden, coppens zat er een aantal keer goed bij !
ouwe rot schreef : Het briein achter de overwinning van mvv was de keihard werkende middenvelder Ricardo Ippel.
Aldus de limburger.