FC Dordrecht - MVV (19-02-2016)

19 feb 2016 22:27 19 feb 2016 22:30 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #16
Mij wel ..gr opa ;)

Ps zwaar teleur gesteld maar toch....ik weet ook niet wat ik als supporter met situatie aan moet...we zullen maar zeggen ...diehard(opa)

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 22:42
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #17
Dit was het dan.

- Einde bericht -

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 22:57 19 feb 2016 22:58 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #18
de HELDEN van vandaag waren uzze uitsupporters die vanaf het begin af aan "ziech neet leete kinnen"
Miljaar wie sjiek dat waor....

HULDE aan HUN ....ze verdienen in deze troosteloze tijd in het zonnetje te worden gezet en ons RESPEKT

Bijna niet te zien maar wel de hele tijd te horen ....Diepe buiging voor die mannen !!!! :applaus
[/b :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 22:59
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #19
Dit is gewoon een kwestie van kwaliteit (en dus geld). Je hebt in potentie 4 paar spelers voor de top 5 eerste divisie, Ippel, Peeters, Labylle en Nys. De rest is gewoon of ondermaats , of nog te onervaren/jong om constant niveau te halen. Labylle is weggevallen. Dan heb je 3 spelers over... Die kunnen dan ook weinig doen/gaan mee met het niveau van de rest van het team.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 23:05
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #20

Sjotelsplak schreef : Dit is gewoon een kwestie van kwaliteit (en dus geld). Je hebt in potentie 4 paar spelers voor de top 5 eerste divisie, Ippel, Peeters, Labylle en Nys. De rest is gewoon of ondermaats , of nog te onervaren/jong om constant niveau te halen. Labylle is weggevallen. Dan heb je 3 spelers over... Die kunnen dan ook weinig doen/gaan mee met het niveau van de rest van het team.






Leg mij dan eens uit waarom het na de 1-0 wel kan ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 23:13
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #21
De euforie na MVV-Volendam (helaas een incident) heeft bij mij plaatsgemaakt voor gelatenheid.

Deze wedstrijd verdiende geen winnaar; MVV in het begin twee goede kansen met Guvenc (paal) en Peeters (redding keeper), daarna mocht Dord het spel maken. Peeters in tweede helft nog een 1000% kans, maar geen overtuiging in de afronding.

We hebben gewoon niks in de play-offs te zoeken met het vertoonde spel in 2016...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 23:35
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #22

les rouges blancs schreef : de HELDEN van vandaag waren uzze uitsupporters die vanaf het begin af aan "ziech neet leete kinnen"
Miljaar wie sjiek dat waor....

HULDE aan HUN ....ze verdienen in deze troosteloze tijd in het zonnetje te worden gezet en ons RESPEKT

Bijna niet te zien maar wel de hele tijd te horen ....Diepe buiging voor die mannen !!!! :applaus
[/b :applaus:


Hebben we wat aan. Op het veld moet het gebeuren. Heb het al vaker gezegd, maar ik ga buiten Fortuna (laatste keer?) echt niet meer vrij nemen voor dit MVV. Inzet kon ik wel gewoon bespeuren, maar na het uitstekende begin met inderdaad kansen van Güvenc en Peeters zakt het spelniveau weer tot onder een grens dat zeker geen play-offs niveau waardig is. Kan niet zeggen dat ze er met de pet naar gooien, maar mentaal sterk in je schoenen staan is ook een kwaliteit.

Vervelende situatie dat Elsen dan kop van jut is met het scanderen op het einde van de wedstrijd aangezien ik niet weet wat ik met die werksituatie aanmoet. Zeker geen Elsen fan als coach verre van dat, maar als je hem inderdaad laat oprotten hoe kan die dan nog achter het bureau met de portefeuille technische zaken nog serieus genomen worden? Dusseldorp heeft met zijn ervaring als hoofdtrainer en nu als assistent evenveel verantwoording, maar ik heb helaas het idee ook als ik een training bezoek dat het hem geen klote interesseert, meer een soort bezigheidstherapie.

Ik ben in ieder geval even murw geslagen na een avond tegen een directe concurrent met de 4e periode alweer richting utopie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2016 23:55
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #23
Ongelukkig en onnodig verlies tegen Dordt. Jammer.

Heel jammer dat dit Ron Elsen wordt verweten, slaat nergens op.
Alsof Max Verstappen met een ouwe fiets aan de Formule1 mag meedoen.

We staan daar, waar we thuishoren.
Dit is ons niveau.
Financieel, commercieel, jeugdopleiding, geldschieters, sponsoren, publiek, maar vooral: ambitie.
Mag je nog blij zijn met de kliekjes van Racing Genk en R*da JC.

Maak jezelf niks wijs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Sjotelsplak, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2016 00:13
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #24
En dank God op je blote knieen dat je geen Fortunafan bent.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2016 00:51
Sjeng14
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 88
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #25
Mensen, laten we ons zelf nu niets wijs maken. De voorzitter met 0 voetbal en spreekt de doelstelling top-6 uit die Elsen meteen tegensprak. Ik laat je iedere trainer voor deze groep zetten haal je niet veel verschil. De club trekt geen geld voor spelers en Elsen heeft aangegeven dat met deze selectie geen nacompetitie kan worden gehaald. We hebben een goede basis meer geen back-ups. De "aankopen" in de winterstop zal grotendeels bestempelen als waardeloos, maar wat wil je met 0 budget? Elsen en de staf hebben gegokt op een pareltje, maar deze blijkt er helaas niet bij te zitten. Ik ben op dit moment ook niet blij als ik naar MVV kijk, maar als ik al evenementen op social media voorbij zie komen over Elsen vraag ik me af waar we mee bezig zijn. Ik heb ook frustratie, maar dit is ook maar een man die door het opschorten van een kostenpost het trainerschap door de strot is geduwd. Daarnaast hadden we met een Kuipers, Labylle en Nys hoger gestaan, zoals ieder wel denkende fan kan begrijpen.

Laten we achter de ploeg staan zondag ipv het negatieve constant te bestempelen, ik word er zo moe van. Elsen zal dit zelf
ook wel inzien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2016 01:06
Meerssen
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #26
We moeten gewoon accepteren dat we kunnen meedoen met Achiles, Helmond, Oss, Telstar, Emmen, Sittard, Venlo, dit is het maximale voetbalniveau van Maastricht!

Voor een hoger voetbalniveau is geen draagvlak in onze prachtige stad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2016 10:01
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #27
ik zeg niet dat allesde schuld is van elsen, maar als je dus als trainer zegt dat je top 6 en nacompetitie niet haalt moet je dan maar het hele seizoen op de bank blijven zitten met een sheque van 100 000k + in je zak?
Ik wil passie zien in en naast het veld.
Hij hoeft geen 90 min lang te springen schreeuwen en zijn jasje gooien, maar in de geuselt staat hij alleen maar op voor wissels of als er een blessure is. Elsen heeft zich er al bij neergelegd en dat is natuurlijk niet het geen dat je verwacht van een trainer.
Tevens staat hij al veel te lang voor de ploeg.

Natuurlijk is ons elftal geen top 3 team, maar met croux en ons middenveld kun je wel degelijk wat bereiken, alleen heb ik het idee dat er niet samengewerkt word met de spitsen, croux komt via de zeikant en de spitsen weten niet goed wat ze kunnen verwachten,

Afgelopen maandag was er wel strijd maar ijn mijn ogen op individuele basis en niet op teambasis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2016 11:49
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #28
We hebben het wel steeds over de achterhoede, ja die is slecht met 21 tegendoelpunten. Maar onze voorhoede en middenveld duwde maar zes ballen in het doel afgelopen periode. Tegen Dordrecht alleen maar afzwaaiers en zondagsschoten op het doel, ook van Peeters en Croux. Met die vorm win je ook geen wedstrijd. Ik kan me niet voorstellen dat de trainer ze ook het voetballen heeft afgeleerd. Dat er geen lijn in zit is duidelijk, maar dat een heel elftal opeens niet meer kan afronden vind ik onbegrijpelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2016 12:09
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #29
Ondanks deze nieuwe deceptie, waar ik weer zeker een week voor nodig heb dit te verwerken :( , blijf ik toch mijn club trouw.
Ik zal zelfs in de slechtste tijden mijn club steunen.
ondanks alle soms onnodige verliespunten staan we nog steeds maar 3 punt verwijdert van eventuele playoff plaatsen.
Misschien als we deze toch mochten behalen, en eventuele geblesseerde spelers kunnen terugkomen, kunnen we toch nog zorgen voor een leuke stunt.
Hierbij bedoel ik niet meteen te promoveren, maar wel nog een paar leuke wedstrijden waar iets op het spel staat.

Veur altied e Roed-wit hart !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2016 12:21
Breurske
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
FC Dordrecht - MVV (19-02-2016) #30
Elsen, spelers, het beleid, allemaal bullshit.
Het was gisteren gewoon WEER de schuld van de Ultras!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden