>
Ontvangen bedankjes 108
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Guvenc verdedigt niet mee, dat zal de reden zijn geweest. Verheijdt en palacios zijn beiden langer en kunnen dus eventuele lange ballen weg koppen en corners.houtengerard schreef : Ik heb genoten van het harde werk, maar ik heb me tegelijk ook liggen ergeren aan het wisselbeleid. De laatste 20 minuten zouden ideaal zijn geweest voor Guvenc. Onbegrijpelijk dat die jongen geen speelminuten krijgt in deze counterwedstrijd met zoveel ruimte. Je zou bijna gaan denken dat het persoonlijk is, want op het veld zie ik zijn tekortkomingen niet. We winnen uiteindelijk door een beslissing van de scheidsrechter, omdat er met de vele kansen slordig wordt omgegaan, je beloont jezelf nog steeds niet voor je inzet. Verdedigend gaat het wel gelukkig beter en het middenveld is zich ook aan het herpakken. Nu nog jezelf belonen met doelpunten. Hopelijk volgende week een puntje bij de zware uitwedstrijd in Deventer, dat zou mooi zijn voor de ranglijst. Drie punten in Volendam daar reken je vooraf niet op, dit zijn mooie bonus punten.
Ster_Drager schreef : Guvenc verdedigt niet mee, dat zal de reden zijn geweest. Verheijdt en palacios zijn beiden langer en kunnen dus eventuele lange ballen weg koppen en corners.