Achilles ’29 – Mvv Maastricht
- Tuor
-
- Platinum Member
-
Re: Achilles ’29 – Mvv Maastricht
20 Mar 2016 17:49 - 20 Mar 2016 17:51Ik vond MVV eigenlijk de hele wedstrijd redelijk controle hebben. Het was niet heel goed, maar ik had zeker tot de 1-2 niet het gevoel dat we punten zouden verspelen (al weet je dat bij MVV natuurlijk nooit). Overwinning was dan ook terecht. Jammer van de rode kaart voor Martina. Heel dom natuurlijk, laten we het op iets te jeugdig enthousiasme houden. Al moet ik ook zeggen dat ik het ook wel flauw vind om voor zo'n overtreding op die plek meteen een tweede geel te geven. Maar goed, niet klagen, je kunt hem geven. Ook met 10 man bleef MVV eigenlijk redelijk gemakkelijk overeind. Zonde dat de 1-2 nog valt, dan wordt het toch nog even billenknijpen, maar ook toen heeft MVV eigenlijk weinig weggegeven. Defensief staat het momenteel gewoon heel aardig. Ik ben het met Frank eens wat betreft Pereira. Het is makkelijk om alles aan een iemand op te hangen, maar je kunt er toch niet omheen dat de verdediging niet alleen beter functioneert omdat Werker er nu in staat, maar vooral ook omdat Pereira er niet meer instaat.
Nu nog onze aanval aan het scoren krijgen, want met de kansen die er geweest zijn had het makkelijk 1-3, 1-4 kunnen worden.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
20 Mar 2016 18:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Platinum Member
-
20 Mar 2016 19:36 - 20 Mar 2016 19:38De top 4 (Sparta-VVV-FC Eindhoven-NAC Breda) laat ik er even buiten.
Stand vanaf plek 5:
(wedstrijden, doelgemiddelde en punten)
5 Go Ahead Eagles 30 10 45
6 FC Emmen 30 5 45
7 FC Volendam 30 13 44
8 MVV Maastricht 31 -10 41
9 Jong Ajax 30 -1 39
10 Jong PSV 30 -11 39
11 SC Telstar 31 -2 37
12 Almere City FC 30 -9 37
13 Fortuna Sittard 31 -28 36
14 FC Den Bosch 30 -6 34
MVV op 4 punten van GAE en Emmen, maar met een flink slechtere doelgemiddelde. Emmen komt nog naar Maastricht. Dit zou van belang kunnen zijn voor plek 5-6.
Nog 5 wedstrijden (VVV thuis, Fortuna uit, FC Emmen thuis, Sparta thuis en RKC uit). Thuis alles proberen te winnen, uit pakken wat je kunt pakken. Plek 5 is nog niet weg!
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
20 Mar 2016 21:12Speler MVV sloopt stoeltje bij Achilles'29
MVV kan deze week een rekening verwachten van Achilles’29. De verdediger Nick Kuipers, die al lange tijd geblesseerd is, sloopte tijdens de wedstrijd in Groesbeek (1-2) een stoeltje op de tribune.
Kuipers eiste in de slotfase een hoofdrol op zich. Hij rekte veel tijd door tot twee keer toe de bal niet terug te gooien. Het leidde tot zoveel ergernis bij Achilles, dat een medewerker van de Groesbeekse eerstedivisionist Kuipers verzocht de tribune te verlaten. Daarbij sloopte hij het stoeltje. Achilles gaat de kosten van de vervanging verhalen op de club uit Maastricht.
Komop DDL/L1, ik wil dit morgen op de voorpagina hebben en een klein kadertje voor het wedstrijdverslag.
- Puime
-
- Premium Member
-
21 Mar 2016 05:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
21 Mar 2016 07:09 - 21 Mar 2016 07:12Cruciale overwinning met het oog op de play-offs. Zelfs plek 5 in het vizier. Had ik nooit meer gedacht na de zeperd tegen Telstar. Rare competitie die Jupiler League.
Elsen wisselt tegenwoordig maar 2 keer. Güvenc heeft zich wel een tijd warmgelopen, maar het resulteerde niet in een invalbeurt.
DDL overigens geen melding gemaakt van 'incident Kuipers'.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
21 Mar 2016 08:42Peter Pan wrote:Speler MVV sloopt stoeltje bij Achilles'29
MVV kan deze week een rekening verwachten van Achilles’29. De verdediger Nick Kuipers, die al lange tijd geblesseerd is, sloopte tijdens de wedstrijd in Groesbeek (1-2) een stoeltje op de tribune.
Kuipers eiste in de slotfase een hoofdrol op zich. Hij rekte veel tijd door tot twee keer toe de bal niet terug te gooien. Het leidde tot zoveel ergernis bij Achilles, dat een medewerker van de Groesbeekse eerstedivisionist Kuipers verzocht de tribune te verlaten. Daarbij sloopte hij het stoeltje. Achilles gaat de kosten van de vervanging verhalen op de club uit Maastricht.
Komop DDL/L1, ik wil dit morgen op de voorpagina hebben en een klein kadertje voor het wedstrijdverslag.
Hopelijk heeft Nick zich bij het beschadigen van het stoeltje niet geblesseerd. :evil: :lolno:
- Tuor
-
- Platinum Member
-
21 Mar 2016 08:42 - 21 Mar 2016 08:56Aardig ter vergelijking: het nieuws van vorige week dat MVV als enige Limburgse club in de financiële categorie 2 zit en de rest in categorie 1 werd door onze vrienden in Amby op hun website vakkundig weggemoffeld bij het sportnieuws. Op de hoofdpagina was geen spoortje van dit nieuws te vinden, en ook niet op facebook.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
21 Mar 2016 09:52Ik heb het idee dat 1L een kleine mediaoorlog is begonnen nu blijkt dat ze vorige week helemaal verkeerd zaten. Dat dit soort berichten zo groot aangezet worden belooft niet veel goeds voor de komende weken.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
21 Mar 2016 10:29 - 21 Mar 2016 10:30Oh ja, over die playoffs... Seizoen was toch verloren volgens velen nog niet zo heel lang geleden? :sick:
Ron Promotion, sjiek bezig!
- kribbebieter
-
- Premium Member
-
21 Mar 2016 11:24Maikelll043 wrote:kribbebieter wrote: Ik ga ook niet voor het zelfde geld pakken ze je op, voor totale willekeur. Een crimineel heeft meer rechten en is niet vogelvrij ipv een mvv supporter . De doodsteek van onze mooie club ben ik bang, helaas komt men daar pas achter als het veel en veel te laat is. I told you so.
De supportersclub bus die zal natuurlijk wel rijden naar Groesbeek ipv ook eens een statement te maken ?
statement maken ? ik wil gewoon MVV zien spelen
Vette sfeer met zn 20en geweest zeker ?
- pinobel
-
- Platinum Member
-
21 Mar 2016 11:33Laat die paar mensen die toch zijn geweest in hun waarde. Hoef je geen steek onder water voor te geven. Iedereen mag voor zichzelf beslissen wat hij doet.kribbebieter wrote:Maikelll043 wrote:kribbebieter wrote: Ik ga ook niet voor het zelfde geld pakken ze je op, voor totale willekeur. Een crimineel heeft meer rechten en is niet vogelvrij ipv een mvv supporter . De doodsteek van onze mooie club ben ik bang, helaas komt men daar pas achter als het veel en veel te laat is. I told you so.
De supportersclub bus die zal natuurlijk wel rijden naar Groesbeek ipv ook eens een statement te maken ?
statement maken ? ik wil gewoon MVV zien spelen
Vette sfeer met zn 20en geweest zeker ?
- kribbebieter
-
- Premium Member
-
21 Mar 2016 12:12 - 21 Mar 2016 12:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
21 Mar 2016 12:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
21 Mar 2016 12:21Er waren denk ik heel veel "stille" MVV-fans in Groesbeek. Mijn roodwitte shawl had ik verpakt als regenpak. Dat kwam goed uit, want op gegeven moment regende het behoorlijk.kribbebieter wrote: Vette sfeer met zn 20en geweest zeker ?