>
Ontvangen bedankjes 188
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Anna D. schreef : Helmond is op dit moment verder dan MVV in mijn ogen als ik hun versterkingen bekijk.
Nieuw
07/16 Robert van Koesveld VD sc Heerenveen
07/16 Jason Bourdouxhe MV VVV-Venlo
07/16 Robert Braber MV Willem II
07/16 Shpend Hasani AV Alemannia Aachen
07/16 Giovanni Hiwat AV Sparta Rotterdam
07/16 Marc Höcher AV Rot-Weiß Erfurt
07/16 Ron Janzen VD RKC Waalwijk
07/16 Ferhat Kaya KP Fortuna Sittard
07/16 Jordy Thomassen AV RKC Waalwijk
07/16 Joris van Gerwen KP FC Eindhoven
07/16 Maikel Verkoelen VD RKC Waalwijk
De helft van die geweldige spelers komen van clubs die bij de laatste 5 van de JL zijn geeindigd .
07/16 Furhgill Zeldenrust AV FC Den Bosch
Dus verwacht evenals Schapendonk een nederlaag als ik het nu vergelijk. Echter is het nog lang tot 5 augustus en blijft het voetbal.
Sjonnie schreef : De helft van die geweldige spelers komen van clubs die bij de laatste 5 van de JL zijn geeindigd .
Anna D. schreef :
Sjonnie schreef : De helft van die geweldige spelers komen van clubs die bij de laatste 5 van de JL zijn geeindigd .
Wil niet zeggen dat individuele spelers uit zo'n team geen kwaliteiten hebben. Die Zeldenrust die je eruit haalt kan heus wel voetballen hoor. Scoorde trouwens nog tegen MVV in Den Bosch die late gelijkmaker. De meesten wilden ook de keeper van laagvlieger Fortuna hebben of niet?
En leer eens quoten btw.
Ja dat was een goeie en die hebben ze nog te goed. Echter werd dit weer gelijk getrokken door 2 jaar daarna met 2-3 te winnen?stef schreef : eindhoven 4-3 verlies na 0-3 voorsprong
Lijnsje@tappunt schreef : Helmond heeft op dit moment een betere selectie, maar ik meen dat daar ook een deel wit en een deel zwart aan de spelers wordt gegeven, iets wat MVV niet meer doet. Daarnaast wil ik nog wel eens zien of dit team zich pakt. Vorig jaar in de winterstop hebben ze ook veel nieuwe spelers gehaald, maar buiten tegens ons een wereldpartij te spelen hebben ze geen knikker meer geraakt.