NAC-MVV
- Schapendonk
-
Topic Author
- Banned
-
NAC-MVV
15 Aug 2016 12:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Iech mats mvv
-
- Visitor
-
Re: NAC-MVV
15 Aug 2016 12:51Kom op die roeie. ....!!!!!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
15 Aug 2016 12:52 - 15 Aug 2016 12:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Maikelll043
-
- Elite Member
-
- #Mestreechveuraltied
- Janepie
-
- Banned
-
- Sterker Door Strijd
16 Aug 2016 00:35Helaas kansloos dit.
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2016 08:40Na twee speeltuin tegenstanders krijgen we nu een wat zwaardere opponent. Maar ook van de slapende reus uit maastricht kunnen we [strike]zevenmijlslaarzen[/strike] drie punten afpakken.
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2016 09:12De uitwedstrijd bij Helmond ging stukken beter, die werden van de mat gespeeld.
Vandaar minimaal gelijk.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
16 Aug 2016 12:27NAC is, zoals vorig jaar, ijzersterk wat betreft namen. Maar ook vorig jaar bleek dat dit niet altijd effect had. Tegenstanders werden of opgerold in eigen huis of hadden alle geluk van de wereld en gingen met één of drie punten naar huis, zoals wij. Dit team is nog zoekende, iets wat wij niet meer hebben. Ben dus benieuwd. Altijd lekker (vijandig) sfeertje wat daar hangt.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2016 13:25In de uitwedstrijd verwachtte ik onder een nieuwe coach een beter tactisch plan. Maar wij komen vrijwel meteen op voorsprong en NAC kon niets beters bedenken dan de bal zo hard mogelijk naar voren pompen. Daar kregen ze door het niveauverschil kans na kans mee en ik snap niet dat we die wedstrijd 1-1 gespeeld hebben, ze hadden ook gewoon domme pech. Maar tegelijkertijd riepen ze dat over zichzelf af door in beide wedstrijden zonder strijdplan en zonder overleg als een kip zonder kop te pompen.
Ik vond het dan ook typisch vorig jaar: NAC had in principe iets betere spelers dan VVV. Maar we verloren niet van NAC, wel van VVV. Want die spelen niet het fraaiste voetbal, maar wel met een idee, met een strijdplan. Afgelopen week ook weer, het was herkenbaar wat ze wilden. Snelle/behendige vleugelspelers met Van Crooy en Hunte die de ballen voor Seuntjes en Opoku klaar moeten leggen. Alle afvallende ballen op het middenveld winnen met veel duelkracht. MVV had VVV bijna te pakken, ook al omdat Seuntjes en Van Crooy geen bal raakten. VVV was helaas te sterk of MVV te naïef, zeg het maar.
Maar nu is NAC de tegenstander. En als NAC nog altijd speelt zoals vorig seizoen, dan maakt MVV kans. Want NAC blijft echt niet zoals VVV geduldig in het systeem voetballen als het lange tijd 0-0 staat. Die raken na 20 minuten al in paniek en gaan pompen – of zoals vorig jaar na 1 minuut omdat wij meteen scoren

- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
16 Aug 2016 13:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2016 14:16Ik heb een kaars aangestoken bij mijn blote vrouw beeldje. Er kwam iets roods uit haar naveltje. Er is maar 1 conclusie mogelijk. Mvv ke wint met 0-1. Hoera.houtengerard wrote: Ik heb een zeer slecht gevoel bij deze wedstrijd, vooral omdat we vorig seizoen krimpfolie over ons eigen doel hadden zitten en die bewuste avond veel maria-beeldjes in Breda gehuild hebben, door wat er zich in dat stadion heeft voltrokken. Maar datzelfde gevoel had ik vorig seizoen bij deze wedstrijd ook al, dus het zou zomaar kunnen dat we wederom een miraculeus puntje gaan pakken.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
- Dominic
-
- New Member
-
Re: Re:NAC-MVV
18 Aug 2016 18:31Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
18 Aug 2016 22:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
19 Aug 2016 07:20Voor vanavond wordt het een heet avondje, denk aan een 3-0 nederlaag. Verleden jaar hebben we daar flink gemazzeld.