MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allemaol nao MVV)
- les rouges blancs
-
Topic Author
- Platinum Member
-
Re: MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allemaol nao MVV)
16 Oct 2016 17:31 - 16 Oct 2016 17:32Niet alleen leuk maar ook mooie kinderen, hebben ze zeker van hun moeder :whistle: ....
Die van Zjef niet gezien, maar dan was de tribune vol geweest

Kaartverkoop was rond de 4.000, inclusief seizoenskaarten, maar helaas veel lege plekken op de hoofdtribune.
Hoog bezoek uit Zeist, die zag dat het goed was. Leuk meegenomen zoiets.
Menier dun veurzitter met e sjoen nuij sjwart MVV sjerpke ! :thumbsup:
Het tiktak spel wat te vaak en te lang doorgevoerd i.p.v een splijtende steekpass. Jammer!
Gelukkig wel verdiend op voorsprong en bleven de punten hier...Kuuper had zijn dag niet..
Wat een afbraakvoetbal bij die Hollenders, terwijl die gasten best konden voetballen.
Wat maak 't oet....
Aon alle potloejer : Veer stoon twieds !!!!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Pino67
-
- Junior Member
-
Re: MVV - Dordt, zondag 16 okt. 2016, 14.30 uur (was: Zoondagmiddag goon veer allemaol nao MVV)
16 Oct 2016 17:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
16 Oct 2016 17:49 - 16 Oct 2016 17:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
- Administrator
-
16 Oct 2016 17:52 - 16 Oct 2016 17:54MVV was de enige ploeg die probeerde te voetballen maar tot veel grote kansen kwam het niet omdat de laatste pass vaak net te slordig was. Als dat ook nog beter was gegaan vandaag was het 4-1 ofzo geworden.
Hopelijk valt de blessure van Geens mee.. Hij had ook veel last van de zon, misschien kan Veer Zien MVV een petje sponsoren?

- pinobel
-
- Platinum Member
-
16 Oct 2016 17:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
16 Oct 2016 17:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
16 Oct 2016 18:03Deze twee zinnen zeggen voor mij alles over hoe jij naar een voetbalwedstrijd kijkt. Daar is overigens ook niks mis mee, dat mag. Geen enkele supporter is het altijd eens met zijn trainer. Maar om nu, na alweer een 6/6 en op een virtuele promotieplek -met laat ons eerlijk zijn, niet de beste selectie van de JL-, dan zo'n lange post te schrijven over Elsen, vind ik wel erg ver gaan en ook ongepast. In mijn ogen doet Elsen het simpelweg fantastisch, zowel op gebied van samenstelling van de kern als op gebied van resultaten. We mogen onze handen dicht knijpen dat een man met zoveel clubliefde èn kwaliteit MVV al zovele jaren van dienst is. Met de middelen die MVV heeft, kunnen we ons mijn inziens geen betere voorstellen... Er zullen vast betere trainers zijn, maar Elsen is op dit moment de juiste man op de juiste plaats, de kern en de resultaten bewijzen dat.Pino67 wrote: Hij, speler uit Arsenal, heeft vandaag tijdens zijn veel te korte invalbeurt laten zien over de nodige kwaliteiten te beschikken.
en volgens mij heb ik vandaag zelfs een no-look pass gezien.
Op naar Utrecht nu!

- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
16 Oct 2016 18:08HetGlasIsHalfLeeg/altijd wat te zeuren-journalistiek is ook geen aanrader.Pino67 wrote: Ik ben blij voor het team dat ze gewonnen hebben maar doe niet mee aan de scorebord journalistiek dat we een goed trainers duo hebben nu we 2e staan en bovenaan qua standaardteams.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Brncic
-
- Platinum Member
-
16 Oct 2016 18:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
16 Oct 2016 18:51En goed om te lezen dat Nwaki eindelijk is mogen invallen. Laat me raden, in de 80ste minuut;p?
nu doorzetten!
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
16 Oct 2016 19:11Zou het treiteren nu echt voorbij zijn? Of komen er weer represailles zonder beloningen, zoals bij Gijzen het geval is? Drie hele speelminuten voor deze jongen als bedankje voor de negen punten die hij al verdient heeft tijdens zijn invalbeurten. Perspectief pur sang.
Loshaj was 70 minuten (bijna) onzichtbaar op het veld. Nys stond mee te verdedigen bij FC Dordrecht. Kortom weer geen grip op het middenveld. Geen interventie vanaf de zijkant en alleen maar sierwissels die in de rust al zijn opgeschreven. En veel teveel met de punt naar achter gevoetbald, zelfs Geens kreeg de bal soms niet kwijt. Maar goed de winnende trainer zal wel weer gelijk hebben, maar ik ben niet tevreden over hoe het middenveld staat, het oogt soms passieloos en rommelig.
Stilstaand voetbal, waar MVV over negentig minuten verdient wint, dat wel. Goed opgelet van Ippel bij de 1-0, mooi voorbereidend werk van Nwakali en Schroyen bij de 2-0. Schitterend schot op doel bij de 2-1 richting een. in mijn ogen, veel te kleine doelman. Had hij de lengte dan voetbalde hij waarschijnlijk niet bij MVV, hij heeft goede reflexen, maar corners zijn levensgevaarlijk. Pereira, Ciranni en Schroyen waren voor mij de uitblinkers vanavond. Grootste gemis vanavond vond ik toch wel de 12e man, of beter gezegd de leegte die de Ultras achterlaten. Bij vlagen had ik het Roland Garros gevoel in het stadion. Goodwill moet je niet veroordelen, maar dat Bart Smit trommeltje en af en toe een refreintje brengt dat vestingsgevoel niet terug. MVV haalt altijd het beste resultaat in uitwedstrijden, wellicht dat we daarom nu bovenin meedraaien, maar het voelt gewoon niet als een thuiswedstrijd in de Geusselt zonder een 12e man/volwaardige/georganiseerde sfeergroep. Hopelijk komt dat in de toekomst terug.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
16 Oct 2016 19:37
Vond MVV best aardig spelen eigenlijk, als kansen eerder worden afgemaakt win je met 4-0. Dordrecht onthutsend zwak, sommige spelers ook bijna ongemotiveerd leek het wel. Als Augustirn de bal niet kreeg hadden ze totaal geen idee wat te doen.
Van mij mag MVV het hele seizoen dit soort wedstrijden spelen, als we maar promoveren.
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
16 Oct 2016 20:15Maar goed, de winst is wat telt..
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
16 Oct 2016 21:35En Indd schroijen super man...gr opa

- Tuor
-
- Platinum Member
-
16 Oct 2016 22:05 - 16 Oct 2016 22:21Ciranni was mijn man of the match. Wat een talent is die jongen! Ik vond Verheydt ook prima spelen. Kritiek op hem blijf ik onbegrijpelijk vinden. Vraag me echt af wat sommigen van hem verwachten. Speelde vandaag een ijzersterke partij, was constant aanspeelbaar, verloor bijna geen kopduels en had in beide goals een zeer groot aandeel. Pedro vond ik ook dreigend, samen met Ciranni kan dat een hele leuke tandem worden. Kuijpers en Pereira hielden het verder achterin aardig dicht. Keeper was twee keer onzeker bij een voorzet, waarbij hij dat een keer zelf herstelde. Doelpunt leek houdbaar. Straalt echter veel meer zekerheid uit dan Coppens deed. Moustapha viel me wat tegen, met name in de tweede helft. Schroyen vond ik matig spelen, al kwam dat ook door het gemis van Labylle. Werkt heel hard, maar speelt vaak erg gehaast. Ippel was zijn degelijke zelf. Loshaj weer erg wisselvallig, wisselt prima passes af met knullig balverlies en is soms minutenlang onzichtbaar. Niet gek hoor, gezien zijn leeftijd en het feit dat het zijn eerste volledige seizoen op niveau is. Hij komt er wel, jongen heeft duidelijk talent. Nys was ook weer niet geweldig, al had hij met name in de eerste helft wel weer wat betere momenten. Hopelijk het begin van de weg terug.
Grotere plaatje dan. Laten we reëel zijn. Dat we nu tweede staan is een luxe die vooraf niemand verwacht had. We hebben een prima selectie en spelen meestal leuk voetbal, maar op papier hebben andere clubs een betere selectie. Mede dankzij deze knotsgekke competitie waarin iedereen van iedereen kan winnen staan we nu tweede. Niemand steekt erboven uit, zoals bijvoorbeeld NEC een paar jaar geleden. Ook MVV niet. Elke wedstrijd zal een gevecht worden. Verwachten dat MVV tegenstanders wervelend met 5-0 gaat afschieten is totaal irreëel. Maar dat we meedoen is duidelijk. We staan mooi bovenaan. Waar gaat dit eindigen? De logica zegt natuurlijk niet met een kampioenschap. Sprookjes bestaan meestal niet. Maar goed. In oktober 2015 geloofde ook niemand dat Leicester City het vol zou houden. Dromen mag.
Hierboven ook al aangehaald, maar jammer van de sfeer vandaag. Geen kritiek op wie dan ook hoor, maar de dagen dat de Geusselt van begin tot eind een totale heksenketel was lijken momenteel heel ver weg. Hoop dat dat dit seizoen nog gaat bijtrekken.