>
Ontvangen bedankjes 1691
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Deze twee zinnen zeggen voor mij alles over hoe jij naar een voetbalwedstrijd kijkt. Daar is overigens ook niks mis mee, dat mag. Geen enkele supporter is het altijd eens met zijn trainer. Maar om nu, na alweer een 6/6 en op een virtuele promotieplek -met laat ons eerlijk zijn, niet de beste selectie van de JL-, dan zo'n lange post te schrijven over Elsen, vind ik wel erg ver gaan en ook ongepast. In mijn ogen doet Elsen het simpelweg fantastisch, zowel op gebied van samenstelling van de kern als op gebied van resultaten. We mogen onze handen dicht knijpen dat een man met zoveel clubliefde èn kwaliteit MVV al zovele jaren van dienst is. Met de middelen die MVV heeft, kunnen we ons mijn inziens geen betere voorstellen... Er zullen vast betere trainers zijn, maar Elsen is op dit moment de juiste man op de juiste plaats, de kern en de resultaten bewijzen dat.Pino67 schreef : Hij, speler uit Arsenal, heeft vandaag tijdens zijn veel te korte invalbeurt laten zien over de nodige kwaliteiten te beschikken.
en volgens mij heb ik vandaag zelfs een no-look pass gezien.
HetGlasIsHalfLeeg/altijd wat te zeuren-journalistiek is ook geen aanrader.Pino67 schreef : Ik ben blij voor het team dat ze gewonnen hebben maar doe niet mee aan de scorebord journalistiek dat we een goed trainers duo hebben nu we 2e staan en bovenaan qua standaardteams.