MVV - FC Den Bosch (vr 25-nov-2016)
- Nao Väöre
-
Topic Author
- Platinum Member
-
MVV - FC Den Bosch
19 Nov 2016 16:33 - 19 Nov 2016 16:38Nu is het FC Den Bosch die ons pas kruist.
Ik denk dat wij met 2 - 1 gaan winnen.
Net als in ons laatste kampioensjaar (1996 - 1997).
Al denk ik niet dat Bo dit jaar zo'n doelpunt maakt.
Onze doelpunten worden gemaakt door Thomas verheydt en Pieter Nys
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
Re: MVV - FC Den Bosch
19 Nov 2016 17:19MVV daarentegen laat dit seizoen amper punten liggen tegen ploegen uit het rechter rijtje, alleen Eindhoven staat daar en die zijn naar mijn mening te laag geplaatst en gaan nog stijgen. MVV scoort tot nog toe iedere wedstrijd. Doen we dat ook tegen Den Bosch, dan lijkt dat een garantie op een overwinning gezien de statistieken.
Dat is allemaal leuk geneuzel, maar we weten allemaal dat dit MVV iedere wedstrijd weer alles moet geven. We hebben geen team dat op 90% een wedstrijd kan binnenslepen. Ik sta graag langer eerste dan één weekje. Van de andere kant: ik denk dat Ciranni en Labylle blij zijn dat ze op een fatsoenlijke mat mogen spelen en alle registers open trekken. Ook gaat het om wie eerste staat na de laatste speelronde. In 2012/2013 stonden we meer dan de helft van het seizoen bovenaan maar ging het als een nachtkaars uit.
Het zal wederom een boeiende wedstrijd worden. Zwaarbevochten, we houden zelden de nul. Ik hoop dat dat deze keer wel lukt, en gok op een 2-0, waarbij de beslissende treffer pas laat valt.
- Schapendonk
-
- Banned
-
20 Nov 2016 16:11 - 20 Nov 2016 16:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
22 Nov 2016 07:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- HIER!!
-
- Elite Member
-
23 Nov 2016 12:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
23 Nov 2016 12:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Badjakker
-
- Elite Member
-
- Red White Dynamite
23 Nov 2016 16:39Schapendonk wrote: Als je bovenaan staat moet de 6000 toch wel langzaam gepasseerd gaan worden. Deze wedstrijd heeft bovendien iets extra's nu Almere tegen Venlo moet spelen. Maar ja de vrijdagavond staat daar natuurlijk niet garant voor ( mensen die met ploegendienst werken). Eigenlijk flink nadelig voor de jupiler league die het toch al niet gemakkelijk heeft.
Tsja Schapendonk, zo ken ik er nog wel een paar...
Wellicht spreek je uit ervaring met de ploegendienst, maar ik kan me herinneren als we op zondag speelden, dat dan de lage toeschouwersaantallen weer werden verklaard door het amateurvoetbal.
En zo zal er op elk moment in de week wel weer iets zijn, toch?
Of zou de zaterdagavond het best zijn?
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
23 Nov 2016 17:41Ziet U het al voor zich. Al die tribunes in het roed wit i.p.v. zwart. Kleine moeite en gratuit. Vooral voor de spelers zal dit een geweldig zicht zijn en stimulerend werken. #Veerzienus.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Olzie
-
- Premium Member
-
24 Nov 2016 10:28Schapendonk wrote: Als je bovenaan staat moet de 6000 toch wel langzaam gepasseerd gaan worden. Deze wedstrijd heeft bovendien iets extra's nu Almere tegen Venlo moet spelen. Maar ja de vrijdagavond staat daar natuurlijk niet garant voor ( mensen die met ploegendienst werken). Eigenlijk flink nadelig voor de jupiler league die het toch al niet gemakkelijk heeft.
Nou ik denk dat juist de vrijdagavond daar WEL garant voor staat. Er zijn jaren geweest dat we zelf in de JL 7.000 man gemiddeld hadden en toen stonden we niet eens bovenaan (jaren Maaskant). Juist de zondag en zaterdag zorgen voor veel afwezigen, ook omdat men na alle jaren vrijdagavond niet meer aan gewend is.
Ik verwacht vrijdag een kolkende geusselt en hoop dat de druk het team niet zal verlammen. Normaal wordt het weer een 2-1, maar door de druk is een gelijkspel misschien nog wel het enige wat we eruit kunnen slepen. Hopelijk verrassen de mannen ons met een klinkende 5-1 ofzo

- Tuor
-
- Platinum Member
-
24 Nov 2016 10:31 - 24 Nov 2016 10:33Drie punten zijn echter eigenlijk wel een must morgen. Volgende week volgen met Emmen en RKC twee uitwedstrijden tegen onvoorspelbare en wisselvallige ploegen, die als ze hun dag hebben het iedereen moeilijk kunnen maken, maar ook enorm zwak kunnen acteren. Dan wacht daarna nog de Graafschap, dat weliswaar laag staat maar natuurlijk wel degelijk kwaliteit heeft. En als laatste dan nog naar Jong PSV. Van de kracht daarvan kun je vooraf al helemaal niks zeggen, maar goed, ze staan niet voor niks in de top 3, en gezien deze wedstrijd de laatste voor de winterstop is én op een maandag gespeeld wordt vrees ik dat we half PSV 1 tegenover ons gaan krijgen. Maar goed, je kunt er nu nog niks over zeggen.
Ik hoop in elk geval op wat extra publiek, dat we in elk geval op zijn minst de vijfduizend weer eens aantikken. Deze ploeg verdient dat.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
24 Nov 2016 20:20 - 24 Nov 2016 20:21Tegen flutploegen verliezen we en toppers leggen we over de knie...
Dat is de traditie van us MVV-ke sinds de jaren 70....
De enige "MUST" die er is , staat al lang in ons clublied:
En ouch weer op Geusselt zien veer present...
Stoon langs de lijn en doen trouw us Bes ...

Dus zing daan steeds met LRB opnuij ut leed....
Vaan de club oet Mestreech. :thumbsup:
- Mr Sjaan
-
- Administrator
-
25 Nov 2016 09:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
25 Nov 2016 12:50Benieuwd of die onrust ook de selectie bereikt heeft. Voor Den Bosch lijkt de wedstrijd van vanavond van ondergeschikt belang.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
25 Nov 2016 14:37Dan dan zal het wel weer een bijzondere wedstrijd worden. ik zeg 5-0!
- Hill28
-
- Visitor
-
25 Nov 2016 17:49Weet iemand een stream?