>
Ontvangen bedankjes 5010
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Badjakker schreef : Eerlijk is eerlijk. Hier moeten we "gewoon" winnen.
Nu is dat helaas een gevaarlijke uitspraak bij MVV gebleken.
Als Elsen de opstelling vanaf het begin juist maakt, heb ik er alle vertrouwen in.
Dat betekent dus Kuipers niet opstellen (die is geschorst, maar mag ook wel eens kind van de rekening worden, speelt niet goed de laatste weken), maar ook Thomas Verheydt mag wel eens kind van de rekening worden.
Niet voor hem, hij doet zijn uiterste best maar past niet in dit systeem, staat constant alleen op een eiland. Het rendement is ook weg.
Als ie een bal door kopt, staat er niemand. (hier zou ik Guvenç eens omheen willen zien, net als in het begin v/h seizoen)
Geef Patrick N'Koyi maar eens de kans, nu die weer even fit is.
Ook zou ik ipv. Nys toch weer Loshaj opstellen. Deze jongen kan echt wel ballen, hebben we op het begin van het seizoen gezien. Hij mist gewoon wedstrijdritme. Daarnaast is dit dan ook een wake-up call voor Pieter Nys, die weer moet gaan vechten voor een basis plek.
Wie Kuipers moet vervangen weet ik niet. Ik ben zelf niet zo gecharmeerd van de gebreurs Martina. Moustafa komt volgens mij wat lengte te kort om centraal achterin te spelen.
Zou dit wellicht iets zijn? (Ippel in de rol van "voorstopper" ondersteunt de verdediging/Pereira):
-Geens-
Ciranni - Pereira - Labylle
- Ippel -
Nwakali - Loshaj - Schroyen
- Houben - Guvenç -
- N'Koyi -
Nu heb ik het elftal wel compleet op zijn kop gezet, maar ach, we moeten toch onze vorm weer terug gaan vinden en de tegenstander weer gaan verrassen met een nieuwe tactiek.
Lijnsje@tappunt schreef :
Badjakker schreef : txt
txt
Jacques schreef : Badjakker, twee punten over je opstelling:
- Hij is veel te aanvallend. Dat werkt misschien tegen Dordrecht, Jong Utrecht en Telstar, misschien ook niet. Begin je zo tegen bijvoorbeeld Volendam of iedere tegenstander in de play-offs, dan wordt het doelpunten tellen. En helaas vooral aan de verkeerde kant. Met Pereira en Ippel stel je eigenlijk maar twee verdedigende spelers op, want Ciranni en Labylle trekken graag en veel naar voren. Of je moet hun verplichten achterin te blijven. Maar Schroyen is vrijwel nutteloos zonder Labylle die dicht bij hem staat. Ciranni sticht ook vaak gevaar. Deze opstelling snap ik bij een achterstand in de laatste dertig minuten. En dan nog is het gokken. Ippel als voorstopper? Kan, al is het niet ideaal. Maar wie pakt dan op het middenveld de mensen op? Nwakali? Loshaj? Guvenc? Die doen/kunnen dat niet. Je wordt overlopen zo.
- Zoals al gezegd, ik krijg steeds weer te horen dat Guvenc en N'Koyi maximaal een helft aankunnen. Ik geloof niet zo in de tactiek om ze dan maar te laten beginnen en in de rust te wisselen "want dan is de wedstrijd binnen". Er van uitgaand dat de tegenstander in zijn sterkste opstelling begint, is het slimmer om dit soort spelers juist in de tweede helft te brengen als de tegenstander vermoeid wordt. Zie invalbeurt Guvenc vrijdag. Als zij daadwerkelijk 90 minuten volle gas kunnen geven, dan mogen ze zeker van mij beginnen. Maar dat heeft Guvenc in die anderhalf jaar bij MVV geen enkele wedstrijd laten zien.
Badjakker schreef :
Lijnsje@tappunt schreef :
Badjakker schreef : txt
txt
Ik kijk uit naar jouw wedstrijdvoorbeschouwing.
Klopt, volgens de site van de KNVB is hij ook geschorst voor 1 wedstrijd n.a.v de 5e gele kaart.ouwe rot schreef : Schroyen is toch ook geschorst tegen Dordrecht ?