>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Zoewiezoe schreef : Precies Mappie ! Waarom zouden wij RKC en daarna Cambuur niet met een 4-1 nederlaag naar huis kunnen sturen!
Lyon was ook zwaar favoriet toch? En pas op, dat wordt geen makkie daar. Een 3-0 is zeker niet onmogelijk. Maar de eerste klap is uitgedeeld.
Ajax heeft vanavond wel bewezen dat geloof in eigen kunnen, een stevige 12e man en het broodnodige portie geluk op de cruciale momenten een wedstrijd kan beslissen. De statistieken zijn niet echt hoopgevend maar in de PO begint iedereen op nul. Ajax is in de 1e helft super effectief itt tot veel wedstrijden uit het recente verleden. Dat kan ons ook 'overkomen'. Want kansen krijgen we.
ik heb er zin in vrijdag. Geen excuses, vol er op en Wolluk met niks naar huis sturen. Niemand wil Cambuur. Dat geloof ik. Maar ik weet zeker dat wij andersom niet de droomtegenstander van Cambuur zijn....
Kom op die roeie. ! Noe is t tied.
jeoff schreef : Zoals gewoonlijk mist MVV weer een paar 100% kansen. Voor rust had het al 3-1 of 4-1 moeten staan.
Oliedomme actie van Kuipers, laat ik het daar maar niet over hebben!
De 2de helft was RKC alleen in de beginfase gevaarlijk, maar Bo keepte weer eens voortreffelijk! Daarna heb ik weinig van RKC gezien, voornamelijk door het passievolle spel en verdedigen van MVV, dat mag ook gezegd worden. Martina viel uitstekend in, misschien verdient deze speler zelfs een basisplaats ten koste van Kuipers?
Uiteindelijk kon ik vrede hebben met het resultaat en overheerst de vreugde van de plaatsing voor de 2de ronde Playoffs. Ik weet dat velen met een 'glas half leeg' houding hiernaar kijken, maar alles is nu mogelijk!
Sjonnie schreef :
Maar liefst 11 van de 20 JL clubs scoorden meer dan MVV .
Als... Dan hadden we gewonnen van VVV en hadden we tot aan vandaag meegedaan voor het kampioenschap.Sjonnie schreef : Effe wat statistieken .
MVV voor de winterstop 11x winst 4x gelijk 4x verloren = 37 punten . Super 1e seizoens helft . MVV na de winterstop 4x winst 10x gelijk 5x verloren 22 punten zeer slechte 2e seizoens helft . Maar nu komt het ........ Het maakt op het einde geen klote uit !! Als MVV na de winterstop even veel punten had gehaald als voor de winterstop waren we 2e geworden , en hadden we ook tegen Cambuur moeten spelen , alleen de 1e wedstrijd uit in plaats van thuis .
Sjonnie schreef : Effe wat statistieken .
Maar nu komt het ........ Het maakt op het einde geen klote uit !! Als MVV na de winterstop even veel punten had gehaald als voor de winterstop waren we 2e geworden , en hadden we ook tegen Cambuur moeten spelen , alleen de 1e wedstrijd uit in plaats van thuis .
Peter Pan schreef : Sterke eerste helft, wederom heel wat kansen gecreëerd. Kan nu echt niet meer lang blijven duren voordat die er in zullen gaan. Play-offs is een mooi moment om dat om te draaien
Vond vooral Labylle en Schroijen enorm goed eerste helft. Ze schelden elkaar weliswaar 9 van de 10 keer uit als ze de bal niet aan elkaar gunnen, maar op de momenten dat ze dat wel doen is het vaak meteen heel gevaarlijk. Vandaag stuk of 5 keer Schroijen of Labylle heel veel ruimte gekregen in de 16 door dat goede samenspel.
Jammer van Kuipers. Die zal niet goed slapen komende weken. Jammer. Martina deed het goed als vervanger. Na wegvallen O'Connor is hij tevens enige centrale verdediger die we nog hebben voor de play-offs. Verheydt centraal achterin?
Geens