>
Ontvangen bedankjes 165
Charmeur schreef : Hopelijk pakken ze sowieso die dj speeke al aan door zijn kaarten te blokkeren. En zoiets noemt zich mvv supporter.....
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frostie_999 schreef : Hoe groot is de kans dat doorverkochte kaarten geweigerd worden? Ik had voor mijn vriendin een kaartje op Hoofd A gekocht omdat er niks anders meer was maar ik heb nu een kaartje voor Angel side B kunnen overnemen. Ze staat dus wel geregistreerd als zijnde aanwezig, alleen niet op de tribune waar ik in eerste instantie een kaartje voor had. Ik durf nu dat hoofdtribune kaartje niet door te verkopen omdat ik bang ben dat ze er anders helemaal niet bij is.
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
tuutsje schreef : Ik wil even een aantal forumleden complimenteren en bedanken voor het aanbod om voor mij een kaart te regelen. Het was echter niet voor mij, maar voor een kameraad! Ik had dit ook in de post erbij moeten zetten. Mijn excuses hiervoor, maar heel mooi om te zien dat men dit voor mij wilde regelen dat ik er vanavond bij kon zijn indien ik zelf geen kaart had gehad chapeau!
Tot venaovend mannen!