Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017

25 aug 2017 21:14
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #16
die werken helaas niet bij mij.

MVV, Door Dik En Door Dun

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2017 21:53
Maakneetoetboenaotouw
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #17
Wat heb ik me weer eens kapot zitten ergeren aan Loshaj zeg pfff.

25 aug 2017 22:05
You Are
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #18
Ik heb alleen de tweede helft kunnen kijken, maar als de eerste helft van hetzelfde niveau was.. ben ik even blij dat ik dat gemist heb.

Wat een ongelofelijke zaadpartij! Er zaten best wel wat leuke combinaties tussen bij MVV , maar dit was vooral op de eigen helft. Voorzetten vlogen het stadion uit, de enkele x dat er eens op goal geschoten werd.. dramatisch. Ogunjimi werd geen 1x fatsoendelijk bereikt.

Al met al werk aan de winkel voor Elsen, vooral het gebrek aan creativiteit was vandaag opvallend.

25 aug 2017 22:05
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #19
Echte 0-0-wedstrijd. Spetterend. :whistle:
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

25 aug 2017 22:16 25 aug 2017 22:26 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #20
@Sjef & de gamins die met oet zien gegaange:

nne groete MERCI aon uuch allemaol !
Genoote vaan uuch, neet allein op d'n Televies...met aoch oppe sjet !
Sjevraoje !!!

@boovenstaonde greeniezers: wat verwach geer vaan unne jonge onervaare nuij ploog de nog e tiem mot weure...?
Gaot aanders ezzebleef nao Aoke Nord ipv vaan hij mien ploog aof te zeiken...estebleef zeg... :thumbsdown:
Gein *oda prikbord verhaolle heij...!

bedaank Sjef en gamins ...gruuts op uuch ! :applaus: :thumbsup: :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

25 aug 2017 22:45
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #21
Puntje in een uitwedstrijd. In principe niet verkeerd. Moet wel bij gezegd worden dat het spel bijzonder matig was.

Telstar had er zin in, zette veel meer druk op het centrum van MVV dan Go Ahead vorige week. Daar had MVV zichtbaar moeite mee, vrije man werd vaak niet gevonden. Lukte dat wel dan lagen er ook meteen mogelijkheden en oogde MVV ook meteen dreigend, de eerste twintig minuten. Het was echter allemaal te gehaast en te onzuiver. Naarmate de helft vorderde zakte MVV weg en werd meer en meer de lange bal gehanteerd. Daar ligt onze kracht niet. Echte kansen hebben we dan niet gehad de eerste helft, Okita die er bijna door was en Nys vlak voor rust uitgezonderd. Telstar was dreigender, met name met die bal op de paal komen we heel goed weg. Een aantal andere keren zag de defensie er weer niet zo lekker uit. Moet ook bijgezegd worden dat er een aantal keer uitstekend ingegrepen werd. Hoe dan ook, ik was niet ontevreden met 0-0 als ruststand.

Na rust een zeer slordige, of beter gezegd slechte, wedstrijd van twee kanten. Ook nu kwamen we niet in ons spel. Slechte combinaties, onzuivere passes, slap optreden, spelers die buitenspel stonden, het constant maken van precies de verkeerde keuze. Nee, het was niet goed, al had dat ook te maken met de speelwijze van Telstar, die ons uitstekend wisten te ontregelen. Maar tekenend was de vrije trap die MVV in de 70e minuut kreeg. Koolhof legde breed op ik meen Schroyen of Loshaj, die alle tijd had op rand zestien, en de bal totaal verkeerd raakte in keer over de zijlijn schoot. Tja. Pas in de in de laatste tien minuten kreeg MVV via Ippel een kansje, na een voorzet die geloof ik 2x van richting werd veranderd. Maar verder was de tweede helft van een bedroevend niveau. Telstar is nog een paar keer dreigend geweest, maar veel heeft verdediging in de tweede helft niet weggegeven. Al met al verdiende deze pot geen winnaar en 0-0 was dan ook terecht.

Verrips oogde stukken zekerder dan vorige week en keepte een prima wedstrijd. Mmae, ook nu weer wat wisselvallig. Opvallend dat zo'n brede gast zich ook vandaag weer in de eerste helft een aantal keer kinderlijk opzij laat zetten. Overigens ook een aantal prima ingrepen. Pereira, degelijk. Mazzeltje in de eerste helft, er zijn scheidsrechters die rood trekken, hoe onterecht dat ook zou zijn geweest. Janssens is nog wat onervaren soms, liet zich een paar keer verrassen, maar het is duidelijk dat er veel potentie in zit. Ciranni speelde ook degelijk. Middenveld kwam er niet in vandaag. Koolhof, Loshaj en Nys werden eigenlijk constant in de tang gehouden. Telstar zat er heel fel op en was fysiek gewoon sterker. Dan wordt Ippel toch wel gemist, die heeft net wat meer body en gaat net dat tikkie door. Blij dat hij er weer bij is. Schroyen werkte hard, maar kwam nauwelijks in het stuk voor. Kreeg ook weinig ballen waar hij iets mee kon. Zelfde gold in feite voor Okita. Probeerde het in de eerste helft een paar keer, kwam er een enkele keer langs, passeerde soms zichzelf, maar was verder onzichtbaar. Ogunjimni idem, maar ook hij kreeg heel weinig bruikbare ballen. Werd ook niet echt geholpen overigens door scheidsrechter Perez, die hem bijna constant affloot. Sowieso een zeer warrig leidende man, naar twee kanten toe.

Een zwaluw van vorige week maakt nog geen zomer. Maar dat wisten we al. Al met al na twee wedstrijden 4 punten. Dat is denk ik helemaal niet verkeerd. De 0 gehouden vandaag, weinig weggegeven, puntje gepakt ondanks het matige spel. Er zijn genoeg keren geweest dat we dit soort wedstrijden in de 88e minuut met een lullige goal verloren hebben. Dus ik kan zeker leven met een punt. Nu hopen op nog wat aanvallende versterking deze week!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, vette sajs, middenstip, opadiehard, Lassie80, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, ASR

25 aug 2017 23:53
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #22
Tuor bedankt voor het verslag. Het precies zoals ik het heb gezien. Fysiek sterker telstar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor

26 aug 2017 00:36
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #23
Een echte 0-0 pot met nauwelijks kansen aan beide zijden. De laatste jaren hebben we weinig meegenomen uit Velsen dus dit punt is uiteindelijk niet slecht. Meer zat er ook niet in maar het punt is wel verdiend. Telstar ging duidelijk ook voor 1 punt want vooral voor rust parkeerden zij de bus met een 6 mans defensie op het moment dat MVV aan haar opbouw begon.....Voor rust hadden we enkele moeilijke momenten maar in de 2e helt hebben we op 1 moment na niks weggegeven. Koolhof was vandaag onzichtbaar, Schroyen ongelukkig en Nijs te vaak geirriteerd.....
Het uitvak was prima gevuld en zorgde voor de sfeer dus dat was zeker ok. 4 uit 2 en volgende week een 3-punter tegen Den Bosch. Geen slechte seizoensstart als dat lukt ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

26 aug 2017 11:02
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #24
We zijn het seizoen wel eens slechter begonnen en Telstar uit is altijd al kut geweest voor MVV. Volgende wedstrijd winnen en we staan weer waar we behoren te staan, met bovenaan!!!! En ezzebleef verkoop niet Schrooijen.

26 aug 2017 13:37
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #25
Ik denk dat alles wel zo een beetje gezegd is hier, namelijk dat er niets te melden valt. Niemand speelde voor mij boven de 6.

Verrips geen echte reddingen, wilde alles (zal wel opdracht zijn) vanuit achterin opbouwen waardoor hij enkele keren en verkeerde terugspeelbal kreeg.

Ciranni slordig, Janssens solide maar vaak was de linkerflank voor hem leeg waardoor hij niet veel kon doen. Mmaae weer goede acties met slechte afwisselend, Pereira eigenlijk geen foutje gemaakt maar ook niet denderend(vaak man uitkappen aan de zijlijn waarna de bal over de lijn ging)

Nys inderdaad erg geïriteerd wat ik kan begrijpen, omdat niemand een duidelijke richtlijn in het fluiten van deze man kon vinden. Domme gele kaart in mijn ogen wat gezien de overige overtredingen niet echt geel was. Loshaj speelde slordig, Schrooijen lijkt het zo vaak alsof hij er geen zin in heeft. Okita vond ik dan nog de beste: probeerde veel, maar kwam er niet altijd langs.

Voorhoeden Ogunjimi en Koolhof dan. Ogunjimi werd telkens teruggefloten terwijl hij werd vastgehouden. Iedere bal achter de verdediging dacht meneer met de vlag te moeten wapperen, terwijl je vanuit het uitvak zag dat het geen buitenspel was. Koolhof zat ook niet lekker in de wedstrijd, maar kwaliteit heeft hij wel degelijk.

10 uur onderweg voor deze spetterende wedstrijd , je moet toch wat.....mooie sfeer in het uitvak in het "stadion".

4 punten uit de eerste twee wedstrijden had iedereen vooraf voor getekend, ik eigenlijk nu ook nog. Vrijdag Den Bosch thuis dat veel kansen mist en gretig opzoek zal gaan naar de eerste overwinningen.

Vrijdag 7 punt

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

26 aug 2017 14:25
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar - MVV Vrijdag 25 augustus 2017 #26
Kan er weinig aan toevoegen verder. Heb het idee dat Elsen de eerste twee wedstrijden heel verschillend benaderd heeft. Go Ahead was van bekend dat ze grote defensieve problemen hadden, dus speelde MVV vol op de aanval - en liep daarbij tegen een paar vlijmscherpe counters aan. Telstar is vaak juist goed in de counter, dat heeft ons al meerdere jaren de das om gedaan. Dus wat meer zekerheid achterin. Denk niet dat Elsen letterlijk voor zich zag zoals het nu heeft uitgepakt overigens, zowel het spektakel tegen Go Ahead als het totaal uitblijven van serieuze kansen tegen Telstar was wat extreem. Vier punten uit de eerste twee wedstrijden had ik inderdaad voor getekend.

Benieuwd hoe we volgende week tegen Den Bosch spelen. Ippel terug in de basis?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Tijd voor maken pagina: 0.263 seconden