RKC - MVV 16-03-2018

15 mrt 2018 17:10
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #16
wat maakt het nu uit waarom Marvin er weer niet bij is.
Hij zal de rest van het seizoen ook niets voor MVV gaan betekenen.
Hopelijk heeft MVV hier nu eindelijk eens van geleerd en worden dit soort spelers niet meer gecontacteerd.
Deze speler kost MVV gewoon geld en we krijgen er helemaal NIETS voor terug. ja 1 goal die haast niet te missen was.
En natuurlijk is het vervelend als een journalist iedere week opnieuw vragen gaat stellen over deze speler. wetend dat die toch niet zal spelen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2018 17:48 15 mrt 2018 17:55 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #17

Sjotelsplak schreef :

MVVke schreef : Wat 'n misselekmakende reactie van Elsen. Mèt aander wäörd, alles ligk dus aon Marvin? Spreek d'ch daan good oet, of zwieg, mer dit is iemes zwart make, en 'r kint z'ch dao neet tege verwere.
Iech kin m'ch neet aon de indrök oonttrèkke, en de verhaole weure ouch steeds hèller, tot dit 'n persuunlek probleem is tösse die 2.

Ik denk dat dit eerder een persoonlijk probleem is tussen jou en Elsen.

Privéproblemen van een speler hoeft de coach toch niet openbaar te maken ?[/qu

Iech höb gaar gein probleem mèt Elsen, raar aonname. Ron had gewoen wies mote zien, en ziech neet mote laote verleie tot wat veur 'n oetspraok daan ouch. Door dees zin, die door de media dinkelek slum is oetgelok, zèt heer toch e beeld neer vaan Marvin. Had heer neet mote doen. Op dees maneer vörme lui ziech (oonbewös) toch e nog negatiever beeld vaan 'm. 'r Had beter kinne zwiege, waor veur ederein beter gewees. Dit is halfhalf wat noe gebäörd, en dao verleert ederein mèt. Of de spriks d'ch oet en bis ierlek, of de zègks niks.

16 mrt 2018 06:19
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #18
Wat doet Elsen fout? Die Marvin denkt dat hij groter is dan de club. Heeft laatste zes jaren nergens iets gepresteerd maar wel overal zijn zakken gevuld. Het is een grote miskoop, die vent heeft ook nog kapsones, arrogant en is een negatieve sfeermaker in de groep! Zijn contract inleveren wilt hij niet, buiten dat niemand hem wil, kan hij natuurlijk nog een jaar van zijn salaris genieten zonder zich in te zetten.
Marvin behoort tot een van de grootste miskopen bij Mvv, en hij heeft ook nog praatjes!

16 mrt 2018 06:26 16 mrt 2018 06:28 door Zwegel.
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #19
Achteraf is altijd makkelijk lullen.
Als MVV altijd alles van te voren had geweten, waren er nooit miskopen geweest.
Niet altijd is 'dit soort spelers' (zoals jij het noemt) een miskoop.
Als ie de sterren van de hemel gespeeld had, had je niemand gehoord.
Kwestie van beetje 'kort door de bocht' denken.

Er ging iets mis: Maar dit was eigenlijk als reactie op de post van mvv supporter bedoeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

16 mrt 2018 11:55 16 mrt 2018 11:58 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #20

Zwegel schreef : Achteraf is altijd makkelijk lullen.
Als MVV altijd alles van te voren had geweten, waren er nooit miskopen geweest.
Niet altijd is 'dit soort spelers' (zoals jij het noemt) een miskoop.
Als ie de sterren van de hemel gespeeld had, had je niemand gehoord.
Kwestie van beetje 'kort door de bocht' denken.

Er ging iets mis: Maar dit was eigenlijk als reactie op de post van mvv supporter bedoeld.

Je hebt gelijk, maar als ik Marvin op het internet opzoek, dan komen er bij mij wat vraagtekens ip:
vicesports.nl/we-spraken-mvv-spits-marvi...reis-als-voetballer/

Nergens zelfkennis of iets over zijn voetballende kwaliteiten, maar eerder over (oppertunistische ?) keuzes...
Zijn goed recht overigens, maar nergens duidelijk uitleg waarom hij weg ging of moest , Spanje uitgezonderd....
Daarnaast over MVV niets om iets positiefs aan ons voetbal bij te dragen, maar eerder als manager of (spelers) begeleider op te treden?
Daarvoor hebben we hem niet gehaald....
Daemen, Tobiassen , Luypers e.d kwamen ook als ervaren spelers hier en waren van toegevoegde waarde, maar hadden niet dit soort praatjeds en pretenties...!

Ziet erna uit dat deze jongen het zakelijk goed heeft gedaan, maar ik hoop dat hij hier iets begint te laten zien....

16 mrt 2018 16:45
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #21
We kunnen alleen maar hopen dat hij zijn contract laat ontbinden. Anders wordt dit ook volgend seizoen een kostenpost waar je werkelijk helemaal niets aan hebt, want geloof me; Marvin zal echt nooit meer bij MVV aan spelen toekomen. Is hij uberhaupt nog wel eens op trainingen of dergelijke? Zo nu on topic;

Vanavond RKC, een ploeg waarin ik in het verleden met de play offs minder leuke herrinneringen heb. Staan voorlaatste, al zal ook dit weer een lastige horde zijn. RKC zou dit verloren seizoen kunnen redden met een periode, maar daar geloof ik niet in. Die gaan nu echt niet in een keer zes maal winnen of meer. MVV moet zich niet gek laten maken en afgaan op eigen kwaliteiten. Is er trouwens een stream beschikbaar? Bvd.

16 mrt 2018 18:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #22
Ik denk dat MVV hier zeker kan winnen! Het zal niet makkelijk gaan, maar voor het behalen van de NC is het bijna een must om met 3 punten terug te keren. Kom op MVV! De lijn doortrekken nu. Het gaat goed!

16 mrt 2018 21:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #23
Niet dus. Het lijkt weer goed fout te gaan. Hoe is het toch mogelijk tegen de nummer voorlaatst. Dit onderstreept weer dat iedereen van iedereen kan winnen in de JL.

16 mrt 2018 22:18
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #24
Toch wel een teleurstellend resultaat. Ik kan niet veel over het spelbeeld zeggen want ik was niet in Waalwijk, maar van de nummer 18 zou MVV eigenlijk 'gewoon' moeten winnen. De schade valt gelukkig mee en we staan nog steeds 10de. Als MVV nog iets van het seizoen wil maken zullen er nog veel punten gepakt moeten worden, beginnende tegen Eindhoven volgende week!

17 mrt 2018 02:43
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #25
Ik heb geen idee hoe de wedstrijd is geweest. Maar ik vind 1-1 op papier niet zo'n slecht resultaat. Zeker niet na een 1-0 achterstand. Ja, 3 punten bij de nummer 18 is altijd beter, en misschien wel zoals het hoort. Maar tegelijkertijd was het de eerste wedstrijd van de laatste periode en daarmee de laatste kans voor RKC om nog iets van het seizoen te maken. Daar waren zij zich waarschijnlijk volledig bewust van. En tegelijkertijd stonden wij vanavond met vrijwel alleen maar jeugdige en relatief onervaren spelers op het veld (Pereira en Yilderim, later Schroyen en nog later Ippel uitgezonderd). Vergelijk dat even met wat qua namen en ervaring bij de tegenstander op het veld stond. Het zijn maar namen, maar toch, dan vind ik een puntje uit een uitwedstrijd helemaal niet zo slecht.

Ik ben content met de twee punten die de afgelopen uitwedstrijden hebben opgeleverd. Ja het was mooier geweest als het er drie waren geweest. Maar feitelijk gezien hebben we de afgelopen 7 wedstrijden slechts 1x verloren. In totaal 14 punten gehaald. En we hebben echt niet de makkelijkste wedstrijden gehad.

Het is nu zaak om tegen Eindhoven de punten te pakken. Winnen we vanaf nu alle thuiswedstrijden en minstens een uitwedstrijd dan halen we volgens mij zeker de playoffs! Maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. We gaan het zien!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

17 mrt 2018 09:10
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #26
Precies wat ik dacht tuor over die ervarenheid. Nys wordt ook node gemist.

2 punt per match sinds de ‘revival’ tegen Cambuur, dat is genoeg geweest om weer in playoffs bereik te komen. Echt een prima resultaat.
Normaal gesproken zal 1.5 punt per match nu genoeg zijn om playoffs te behalen. Dat wil zeggen 12 punten uit 8 matches. Haal je er meer dan zul je waarschijnlijk zelfs steigen op de ranglijst.

We werken na de eindfase toe nu. Grootse vorm ontbreekt maar MVV verslaan is blijkbaar ook lastig geworden. Ik ben tevreden, volgende week Eindhoven de Gekste pakken!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u johan, Tuor, M.V.V. 1902

17 mrt 2018 11:03
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #27
Ik ben gisteren wel daar geweest en we mogen echt blij zijn met een punt. Wij zaten elkaar ook aan te kijken hoe het mogelijk was dat zij voorlaatste staan. Ze hebben aangegeven vol voor de laatste periode te willen gaan en dat was te merken.

Rkc had gewoon al vroeg op voorsprong moeten komen. Slecht uitverdedigen van Mmaae , daarna slecht verwerkt door Verrips waarna hij geweldig redt op de rebound. Zeker een speler als Voskamp moet deze bal gewoon maken. Erna meteen een reuzekans voor Okita, maar hij schramt de bal slechts.

Nwakali werd 70 minuten volledig door Mulder uit de wedstrijd gespeeld. Hierdoor kwam MVV niet aan voetballen toe en hoge ballen naar voren hebben nu eenmaa geen effect met onze aanvallers Yildirim(later Schrooijen, Okita en Houben).

Janssens heeft de hele wedstrijd niet door gehad dan hun beste speler Seys stijf links is. Zo ook bij de goal. Hij verdedigt alsof hij buitenom wilt gaan , maar die kwam alleen maar naar binnen. Vreemd dat ik dat als supporter wel zie en wie dan ook van MVV niet. Op dat moment terecht 1-0.

Toen ging MVV opeens voetballen. Mulder liet Nwakali lopen en het balletje ging goed rond. Uiteindelijk de 1-1 viel gelukkig. Erna staat MVV weer te slapen achterin en moet Green 2-1 maken.

Vooraf niet getekend voor een punt, achteraf wel. Waar we ook niet over mogen klagen was de scheidsrechter. Hij floot warrig en veel in het voordeel van MVV.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Tuor, Lassie80

17 mrt 2018 11:38
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #28
Achteraof gezeen mesjiens 'nen terechden oetslaag. M.V.V. heet väöl te wieneg gedoon mèt de ruimtes die ze höbbe gekrege.

In 't kader vaan ''smerige acties'':

Iech hoop tot Edgar Bijl gruuts is op ziechzelf en ziech z'ne pik kepot heet gewieks op z'n actie mèt die gele kaart. Wat biste toch 'ne enorme held este geel geis trèkke veur Seys op zoe'n memint.....
Zoe eine hadde ze bij de NSB gere d'r bij gehad. Befehl ist befehl.....:puke:

17 mrt 2018 12:28 17 mrt 2018 12:28 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #29
Ik zie nu pas dat het een eigen goal is van Janssens. Die Seys was trouwens ook zijn directe tegenstander die helemaal vrij op kon stomen, ik denk dat Janssens nog niet terug was op zijn plek na een aanval?

17 mrt 2018 13:27
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
RKC - MVV 16-03-2018 #30
Heb het moeten doen met het radioverslag en de samenvatting. Achteraf ben ik tevreden met één punt. Wat me opviel (niet alleen op basis van deze samenvatting, maar op basis van de laatste wedstrijden) is dat Mmaee zo nonchalant oogt. Soms moet die bal gewoon weggerost worden. Ook dekt-ie vaak niet kort genoeg. Een centrum met Martina en Pereira oogt veel scherper. Alerter. Jammer, want al voor het siezoen tijdens oefenwedstrijden vond ik Mmaee heel veel potentieel hebben. Ook aanvallend is-ie (kop)sterk bij standaardsituaties.
Blij dat Ippel weer wat meer minuten heeft kunnen maken. Een echte leider.
Van Okita kun je veel zeggen. Hij mist kansen, maar maakt ook weer een zeer knap doelpunt, pakt een punt voor ons en heeft er ‘gewoon’ al 13 inliggen. Hopelijk vrijdag een mooi vervolg. En hopelijk is Nys er dan weer bij en kan Ippel weer wat meer minuten maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80

Tijd voor maken pagina: 0.300 seconden