Voorbereiding seizoen 2018-2019
06 aug 2018 16:24
Sjefsjengko
Senior Boarder
Ben Salemans schreef :
Sjefsjengko schreef :
MVV maakt aan de hand van Koen Kostons korte metten met vierdeklasser vv Bunde (0-21)
ongenadig hard uitgehaald. De Maastrichtenaren wonnen met maar liefst 0-21 van vierdeklasser vv Bunde.
2 quotes van mvv.nl....
en wat wil je nu zeggen meneer de perschef? MVV is geweldig? het lek is boven? We hebben een spits!!!!
Of als je niks bent moet je dan over de rug van goedwillende en ongetrainde amateurs iets van jezelf proberen te maken? Natuurlijk! eindelijk positief nieuws!
Je moet maar durven! Korte metten maken met...en ongenadig hard uithalen. "profs" versus ongetrainde amateurs....
Dit soort terminologie voelt een beetje als de puisterige 15-jarige puber die in zijn zucht naar erkenning een kleuter een aantal keren poort ...
Dit soort reacties lijkt misschien op het eerste gezicht kritisch. Maar als je effe nadenkt, zie je dat de kritiek flinterdun is of gewoon nergens op slaat. Tja, dan win je als MVV met 21-0 van een miezerig amateurclubje en dan is het persbericht van MVV natuurlijk positief. Toch niet raar? Als MVV met 99-0 (zo je wilt: 0-99) had gewonnen, dan was het natuurlijk voor jou, Sjefsjengko, nog niet goed genoeg. Wint MVV met 3-0 van die amateurs zou het ook niet goed zijn. 11-0 is ook te weinig. Eh... ELKE uitslag zal bij jou waarschijnlijk (ik weet het niet zeker) leiden tot gezeur. Met welke uitslag was je wel blij geweest? Probeer je jezelf hier nu te promoten als een kritisch denker (niet gelukt!) of wat is dit voor een raar gedrag? Wat moeten we met dit commentaar van jou op de perschef van MVV: hier heeft werkelijk niemand iets aan. Houd op met dit quasi-kritisch, zo gemakkelijk te geven non-informatieve, self-promoting, negatieve, zure commentaar waar niemand iets wijzer van wordt. We hebben Bunde met 21-0 verslagen. Die uitslag zegt zeker niet veel over de kracht van MVV. Maar 21-0 of 0-21 is toch wel een opmerkelijke uitslag. En dat een speler van MVV, spits Koen Kostons, meer dan de helft (11 doelpunten) voor zijn rekening neemt is ook opmerkelijk. Dus op ze Mestreechs: 'T IS OUCH NOETS GOOD! DIT GEZEIKS IS UM DOEDKRAANK VAAN TE WEURE. EH: LIGK NEET TE ZEIKE, MAAN!
Meister, lees iers ins wat d’r steit ipv totste conclusies trèks en diech dich daan verdaols in dien eige conclusies. ‘T geit gaaroet neet euver die 21-0 / 0-21! En ‘t geit gaaroet neet euver de teamprestatie - en dat zelfs zoonder ‘ ‘ - , sterker nog, iech bin blij tot veer eindelijk ‘t net wete te vinde!
Mèh, ‘t geit um de meneer boe op dee gooje mins (dee peerschef dus) op hysterisch positieve - bijnao Nathaniaanse - meneer die wäörd in dit verband gebruuk.... Die opmerking vaan dee opschöpperige puber en dee kleuter steit d’r neet veur niks. Dus obbenuits leze en neet mie zoe kraank weure op de vreuge mörge!!! Dat gun iech diech neet!
Ut is unne dikke nek dee die groete moil moot kinne drage!!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
07 aug 2018 21:40
Ein dink waor positief venaovend: de ‘veerzienmvv-zoepkaart’ deeg ut
DDeDD, MVV, Door Dik en Door Dun!
MVV, Door Dik En Door Dun
07 aug 2018 21:49
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Een nieuw gezicht vandaag bij MVV: Thomas Horsten (als ik me niet vergis). Hij heeft een verleden bij FC Eindhoven en in de jeugd van PSV. Hij speelde de tweede helft en stond op de rechtsbackpositie. Lang verhaal kort: het was niet overtuigend wat-ie liet zien. Paar foute pasjes en wat balletjes breed. Bovendien leek-ie niet echt snel. Van de andere kant: als tester moet je toch even je draai vinden. Dus ik kan ‘m (nog) niet afschrijven.
Verder een wedstrijd tegen een niet al te sterke tegenstander met twee gezichten. De eerste helft (waarin twee keer werd gescoord, Kostons en Abubakar) was duidelijk beter dan de tweede. Lavalée speelde prima. Veel rust aan de bal al moet-ie niet te nonchalant worden. Ook Jérôme Deom speelde veel beter dan tegen Bunde. Nu kwam-ie actief de bal opeisen en probeerde het spel zo goed mogelijk te verdelen.
De tweede helft was mager. Aan het eind miste Everaers nog een reuzenkans terwijl-ie verder wel prima speelde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Tuor
07 aug 2018 22:58
Boredass
Platinum Boarder
Matige wedstrijd gezien waarin mvv weinig liet zien. Die tester kun je niet echt beoordelen maar het is weer een speler die langdurig geblesseerd geweest afgelopen seizoen. Okita deed mee en daar is alles meegezegd.
Nino Everaers kreeg een enorme kans, wel jammer dat een deel van de aanwezigen hem daarna uitfloot.
Veel werk nog aan de winkel dus de kommende week voor het bestuur en TS.
Ik denk dat dit de slechtste basis sinds jaren is
08 aug 2018 08:13
mvv supporter
Platinum Boarder
2-0 is gewoon een onvoldoende, dit soort wedstrijden hoor je met 4-0 / 7-0 te winnen zonder gek te doen.
Dit betekent zoals hier boven al word aangegeven dat er nog veel werk te verrichten valt.
We hebben gewoon echt versterkingen nodig, voornamelijk voorin ( maar dat is al jaren het geval ).
Ik ben bang dat we vrijdag afgaan en vervolgens van ron horen dat er mensen bij komen.
RON JE HEBT TIJD GENOEG GEHAD, WAAR ZIJN AL DIE MENSEN DAN DIE INTERESSE HADDEN OM VOOR MVV TE SPELEN.
Praatjes noem ik dat, er is amper iemand geïnteresseerd in MVV. Eigenlijk schandalig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
08 aug 2018 09:15
middenstip
Platinum Boarder
Weet eigenlijk niet waar ik het moest plaatsen. Waar blijft de nieuwe keepers trainer? Volgens Wikipeda, is het 3 jarig contract van Dusseldorp eind
Julie 2018 af gelopen! Wordt zijn contract vernieuwd? Waarom horen wij hier niets van, seizoenskaart houders mogen dit toch wel weten!
08 aug 2018 11:16
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Tja goede vraag middenstip, waar blijft de keeperstrainer. Je wilt een GOEDE keeperstrainer. Misschien lastig te vinden nu?
Wim staat toch op t veld? Dus dat contract is verlengt, lijkt me duidelijk. Hoelang is dan niet duidelijk.
Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u middenstip
08 aug 2018 13:11
Karakter
Platinum Boarder
Ik vraag me al de hele voorbereiding af waarom MVV met de trainingsshirts voetbalt in de oefenwedstrijden. Zelfs de elftalfoto is in deze shirts gemaakt.
Heb ik iets gemist? Zijn er leveringsproblemen of andere redenen?
08 aug 2018 13:23
@Karakter, wat ik heb vernomen is dat de foto zo vroeg is gemaakt, omdat dit samenhangt met de deadline van de voetbalbladen, zoals de VI. En ten tweede is het zo dat MVV erg laat was met de bestelling van de nieuwe wedstrijdshirt bij leverancier Masita!!!
MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u Karakter
09 aug 2018 06:27
mvv4ever
Platinum Boarder
Jo70 schreef : En ten tweede is het zo dat MVV erg laat was met de bestelling van de nieuwe wedstrijdshirt bij leverancier Masita!!!
Dat heb ik gehoord.
Er was 1 persoon te laks om een handtekening te zetten.
Hij vroeg ook schijnbaar keertje of het wel nodig is.
09 aug 2018 07:47
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
mvv4ever schreef :
Jo70 schreef : En ten tweede is het zo dat MVV erg laat was met de bestelling van de nieuwe wedstrijdshirt bij leverancier Masita!!!
Dat heb ik gehoord.
Er was 1 persoon te laks om een handtekening te zetten.
Hij vroeg ook schijnbaar keertje of het wel nodig is.
Straks willen mensen hier misschien ook nog weten wie dat dan was.
Of het verhaal nou onzin is of niet, moet nu werkelijk alle vuile was van een club buiten gehangen worden?
Boe is dat feeske?
09 aug 2018 08:19
mvv supporter
Platinum Boarder
GVD wat een LAKS gedoe daar mocht dit kloppen, gewoon om je voor te schamen.
Staat wel in lijn met het laat tot niet communiceren, laat tot niet aankopen van een spits, Laat tot niet schoonmaken van stadion en ga zo maar door.
@ MVV neem toch extra mensen aan zodat alle taken ZORGVULDIG uitgevoerd kunnen worden, Kijkend naar ons huidig elftal is er nog budget voor 10 extra kantoor medewerkers.
09 aug 2018 09:06
.... en budget voor een scoutingapparaat
.... en budget voor een tweede elftal
.... en budget voor een nieuwe keeperstrainer
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
09 aug 2018 09:07
Hoppa, en daar gaan we weer. Totaal ongefundeerd kritiek spuien op basis van wat één iemand roept. Dit forum begint wel heel erg op een azijnfabriek te lijken...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80
09 aug 2018 09:09
09 aug 2018 09:09 door jeoff.
Zoals gewoonlijk zal dit verhaal wel twee kanten hebben, maar de zeikende MVV fans zien liever hun negatieve beeld bevestigd dan dat ze een beetje genuanceerd gaan nadenken. (als het verhaal uberhaubt al klopt).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Tuor, Lassie80, Brncic, M-MVV
Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden