>
Ontvangen bedankjes 149
bokkesprongen schreef : Jammerlijk genoeg wilde de suppoters van MVV zich niet aan de afspraak niet houden , Helaas krijgen ze hier door een nog slechtere naam .
Had die controle toe gestaan ,hoe vernederend dit ook mag zijn ,dan had je vandaag wel een verhaal gehad , kon je protesteren tegen de politie ,knvb ,politiek enz dat je behandelt word als een Crimineel ,Nu heb je alleen verliezers en toon je aan dat de politie gelijk had ....
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
mvv supporter schreef : Ik zeg stuur hun supporters ook maar naar huis als ze bij de Geusselt aankomen.
Hill28 schreef : Tja we knallen een wedstrijdje alle ballen weg en koppen er toevallig één in. En de wanvertoningen, wanaankopen en het seizoen ingaan zonder nummer 10 zijn weer direct vergeten (al zaten een aantal miskopen nu gelukkig op de bank). Misschien kunnen we volgend jaar eens zonder keeper beginnen voor de verandering. Of zonder trainer?
Natuurlijk ben ik ook blij met de overwinning. Maar zoals gezegd, ik spreek de propaganda-machine wel in de winterstop. En wat hoop ik dan dat ik ongelijk heb gehad en dat we na het geweldige ‘doorselecteren’ van elsen en co niet onderkant middenmoot staan.
Er is geen touw meer aan vast te knopen.
Maar waarom kan dit niet in De Geusselt?
MVV heeft moeite met het spel te maken.
Was het verdiend? Nee, gelijkspel was denk ik eerlijker geweest (en dat is door een rood-witte bril gekeken).
van beide kanten erg slecht, erg rommelig
Omdat er (nog) geen spelverdeler is, zal MVV het meer moeten zoeken in opportunisme.
wat was het een slechte pot zeg
Hoezo? Wat wijkt af in hun berichtgeving dan? Ik lees op andere sites precies hetzelfde.pinobel schreef : L1 heeft er met knip- en plakwerk uit het AD weer een heel eigen verhaal van gemaakt (1Limburg). Foi foi, doek die tent toch helemaal op.
De MVV-fans kregen NA de wedstrijd klappen van de ME?Jim Cemint schreef :
Hoezo? Wat wijkt af in hun berichtgeving dan? Ik lees op andere sites precies hetzelfde.pinobel schreef : L1 heeft er met knip- en plakwerk uit het AD weer een heel eigen verhaal van gemaakt (1Limburg). Foi foi, doek die tent toch helemaal op.