Re:KNVB Beker

31 aug 2019 22:15 31 aug 2019 22:15 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
Re:KNVB Beker #1
Eerste ronde FC Dordrecht - MVV. Weer geen geluk bij de loting!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2020 16:16
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
Re:KNVB Beker #2
Vanavond op Fox 1, 19.30 uur, de Eretribune, met de loting voor de eerste ronde van jaargang 2020-2021.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2020 16:42
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Re:KNVB Beker #3
Doet MVV gelijk mee aan de 1e ronde? Vorig seizoen was het toch in de 1e ronde enkel amateurs die tegen elkaar speelden en de 2e ronde dat de profclubs erbij kwamen of heb ik dat nu fout?

Het zou wel een keer leuk zijn als MVV een keer thuis tegen Feyenoord ofzo zou loten (als er dan publiek bij mag natuurlijk, dus MVV - Feyenoord misschien liever ergens in Januari in de beker)
Ik hoop al een jaar of 15 op een bekerwedstrijd tussen MVV en Feyenoord; al vanaf dat ik nog bij me vader woonde, die voor Feyenoord was. We zouden er dan samen heen gaan.. Nu kan dat niet meer maar het lijkt me nog steeds leuk om na 20 jaar weer eens een keer tegen Feyenoord of Ajax of PSV te mogen spelen in Maastricht :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2020 19:45 03 okt 2020 20:00 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
Re:KNVB Beker #4
De winnaar van OFC Oostzaan - DOS Kampen speelt thuis tegen us MVVke.
Saillant detail beide clubs spelen in het geel-zwart :sick: dus een 'half-half' (beker) sjaal hoeven ze wat mij betreft niet te maken :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2020 20:00
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Re:KNVB Beker #5
En die andere geelzwarten tegen Fortuna. Zullen die balen dat het zonder publiek is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2020 20:01
mvv925
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
Re:KNVB Beker #6
Roda - fortuna, eerste ronde knvb beker. Daar kijk ik stiekem ook wel naar uit, als onze Penn als voorzitter van de veiligheidsregio de boel niet afblaast..

Amateur ploeg voor mvv, altijd zo'n vervelende mogelijke bananenschil. Zo'n ploeg heeft niks te verliezen, mvv zal gezien zijn stand dit moeten winnen, nu hopen dat kalezic inziet dat je zo'n ploeg niet moet onderschatten
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2020 21:12
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
Re:KNVB Beker #7
Valt me nog mee, zou typisch MVV zijn om in coronatijd bij wijze van spreke Ajax-thuis te loten. Gegarandeerd vol huis maar je mag niemand naar binnen laten.
Uiteraard doet Ajax deze ronde niet mee dus ik schets een overdreven scenario, maar Roda thuis had wel gekund. Bij deze voorspel ik dat we deze ronde overleven en vervolgens Ajax thuis loten. Zonder publiek.

MVV doet het al jaren dramatisch in de beker, de voorgaande dertien keren leverde precies één keer verder dan de derde ronde op - en toen struikelden we in de achtste finale tegen de amateurs van Cuijk. Wat dat betreft vlieg ik er liever meteen uit, want MVV heeft er ook een handje van om de wedstrijd na een bekerwedstrijd te verliezen. Drie rondes doorstruikelen tegen amateurs om uit bij Helmond alsnog er uit te vliegen, ten koste van vier verloren competitiewedstrijden, is het mij niet waard. Van de andere kant kan in deze tijden een leuke run in de beker het seizoen juist maken. En mocht er na de winter weer publiek in het stadion mogen (ik betwijfel het persoonlijk maar goed) dan kan het voor MVV erg lucratief worden.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 okt 2020 20:22 04 okt 2020 20:24 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Re:KNVB Beker #8
Volgens mij zijn er maar weinig clubs die de beker nog niet gewonnen hebben en/of landskampioen zijn geweest. Bij MVV is de prijzenkast helaas nog leeg. Heb ooit in de jaren '80 nog eens in de bomvolle trein naar Psv gezeten voor de return in de kwart finale. Maar de finale lijkt een utopie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 23:07 05 okt 2020 23:14 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Re:KNVB Beker #9
Noe bin 'ch zoe meugelek de groetste corona-scepticus vaan Mestreech, mer toch eve 'n vraog;

In 't ammetäörvoetbal is zoe wie iech begrepe höb gein tes-pliech, dao mage lui gelökkeg zelf nog euver hun eige liechaam bepaole.

Mer, iech mein m'ch vaan de oefenwedstrijde (tege Top geluif iech) te kinne rappelere tot M.V.V. neet speule wouw umtot Top neet (of te laat ofzoe) getes had?

Wie weurt dit daan gedoon in 't bekervoetbal?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 23:43
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Re:KNVB Beker #10
Mvvke, Iech had 'r gen meujte mit um o.a. veur de gezondheid vaan de aander luij op 't veld eve zoene test te loate doen. In de winkel aofstand hawwe en 'n kepke op de mojl vin iech aoch gein probleem, este doa meujte mit hubs en meins te mote kloage, daan biste wel erg snel euver de roeje.
En iech zouw aoch liever voetballe tege geteste speulers, zowieso lieke miech luij die zeik make um zoeget simpels neet leuk um tege te voetballe.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 okt 2020 23:46
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Re:KNVB Beker #11

Sjarel schreef : Mvvke, Iech had 'r gen meujte mit um o.a. veur de gezondheid vaan de aander luij op 't veld eve zoene test te loate doen. In de winkel aofstand hawwe en 'n kepke op de mojl vin iech aoch gein probleem, este doa meujte mit hubs en meins te mote kloage, daan biste wel erg snel euver de roeje.
En iech zouw aoch liever voetballe tege geteste speulers, zowieso lieke miech luij die zeik make um zoeget simpels neet leuk um tege te voetballe.


Mesjiens mooste beter leze daan. Iech stèl 'n vraog, mier neet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 okt 2020 00:05
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Re:KNVB Beker #12
iech zal munne leesbril volgende kier op zitte !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 okt 2020 22:23
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
Re:KNVB Beker #13
MVV gaat het opnemen tegen OFC in de volgende ronde KNVB Beker.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 okt 2020 14:13
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Re:KNVB Beker #14

Boys_in_Red schreef : MVV gaat het opnemen tegen OFC in de volgende ronde KNVB Beker.


wie echt geen leven heeft kan de beelden van de 7-1 overwinning op DOS Kampen gisteravond hier bekijken (inclusief de rust):
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 okt 2020 12:51
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
Re:KNVB Beker #15
Dinsdag 27 oktober, 19.45 uur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.387 seconden