Ik had zaterdag een drukke dag en zondag een kater vanwege zaterdag, om maandag nog een verslag te typen ging me te ver...
MVV speelde best aardig, Oss speelde totaal zonder idee leek het wel. Dan heb je Cas Peters en staat die grotendeels op linksbuiten met zijn rug naar het doel te spelen. Peters deed het bij Emmen altijd goed vanaf rechts naar binnen trekkend op snelheid, bal in de ruimte. De rechtsachter van Oss, Rommens, door mij voor de wedstrijd nog als een van de betere spelers benoemd, heeft werkelijk geen enkel goed balcontact gehad.
4-0 was licht geflatteerd maar een ruime zege was terecht. Belooft het veel voor de komende weken? Mwah, de komende tegenstanders schat ik beter in dan Oss, dus al te veel waarde hecht ik er niet aan.
Opmerkelijk: MVV scoorde uit een corner, de 3-0. Getrapt door Holtby uiteraard. Die ook de assist bij de 4-0 gaf. Hopelijk vanaf nu wat vaker rendement uit hoekschoppen.
Verder weinig het vermelden waard eigenlijk. Interessant spel in de rust met die kerstboom