MVV - FC Den Bosch

27 feb 2020 17:58 27 feb 2020 17:59 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - FC Den Bosch #1
Zet MVV de sterke thuisreeks door of wordt de carnavlasdip ingezet?


Blessures, ziektes en een schorsing spelen MVV parten in de aanloop naar de thuiswedstrijd vrijdagavond (20.00 uur) tegen FC Den Bosch.
Jerome Deom (breuk in hand), Koen Kostons (knie), Marnick Vermijl en Tim Zeegers (beiden ziek) ontbreken. Shermaine Martina is na zijn rode kaart vorige week tegen Telstar geschorst. Achter Serhat Kot, die liesproblemen heeft, staat een vraagteken.

Coach Fuat Usta zal wellicht een handvol talenten van MVV onder 19 in de wedstrijdselectie opnemen. Zij trainden deze week al in de Geusselt mee. ,,Nu een aantal spelers er niet bij is, kunnen zij hun kans krijgen.” Hoewel MVV een grote achterstand heeft opgelopen op de play-off plaatsen en alleen nog in de vierde periode kan strijden voor een ticket voor de nacompetitie, ziet Usta het seizoen nog niet als gelopen. ,,We blijven tot de laatste speeldag vol ervoor gaan. Voor de ontwikkeling van dit team en deze spelers is elke wedstrijd waardevol.”

Vermoedelijke opstelling MVV: Bertrams, Shermar Martina, Mahmutovic, Van Acker, Schroijen, Holtby, Mares, Kot?, Goppel, Van den Hurk, Balikwisha.

www.limburger.nl/cnt/dmf20200227_0014938...rkte-tegen-den-bosch
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2020 22:04
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - FC Den Bosch #2
Door de jaren heen, ben ik dat verliezen in de laatste minuut wel ergggg moe aan het worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2020 22:20
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV - FC Den Bosch #3
Gaat waarschijnlijk weer jaren duren voordat we weer een spits als VdHurk gaan aantrekken. Dit is sinds Thiebaut met voorsprong onze beste spits en binnen tien jaar kijken we -vrees ik- met weemoed terug op de periode dat we met VdHurk een spits hadden die ieder seizoen gewoon een zekerheidje was op 15-20 doelpunten. Precies zoals we nu nog steeds terug denken aan Thiebaut. Ik hoop dat ik mis ben, maar het is voor een JL-club met weinig budget een enorme opgave om zo`n spits aan te trekken. Wellicht opnieuw goed scouten bij de amateurs. Verheijdt bevestigt bij Almere toch alweer dat het een aardige spits is en Kharchouch van Telstar is natuurlijk een ultiem voorbeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, Lassie80, jovkle, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2020 22:35
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV - FC Den Bosch #4
Ongelooflijk deze nederlaag. Eerste helft leek het alsof Den Bosch carnaval nog in de benen had, wat een waardeloze ploeg.
MVV kwam ook niet tot kansen, dus het bleef bloedeloos. Tweede helft MVV sterker, terechte 1-0 na een prachtige actie van Balikwisha en een even knappe kopbal van Vd Hurk.
Daarna moet Balikwisha 2-0 maken, dan is het gespeeld. Den Bosch krijgt hoop door de 1-1, hun eerste serieuze bal op doel. Fout van Deusings, net als de 2-2. Wat is dat toch een zwakke doelman. Nederlaag totaal onnodig. Voor volgend seizoen Bertrams, Van Acker en Balikwisha snel vastleggen en inderdaad op zoek naar een vervanger voor Vd Hurk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2020 22:40
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - FC Den Bosch #5
Hoe een blunderende keeper je drie punten kost. En niet voor het eerst dit seizoen. Wat een drama.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2020 22:44
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV - FC Den Bosch #6
Ik begrijp niet dat Deusings betaald krijgt voor die capriolen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2020 22:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - FC Den Bosch #7
Het hele seizoen gaat t als zo ... jammer dat niks lukt, deels pech deels ook tactiek etc
Ik had Kujovic gebracht vandaag als vervanger ....misschien vreemd maar Deusing is te onzeker !!
Hurk weer goed vandaag . Knap van hem !!
Alles een beetje van afstand gevolgd !!
Een pijnlijk lang seizoen ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2020 23:51
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV - FC Den Bosch #8
Ik vind het triest dat je spelers een uur laat warm lopen en sommige nog langer, martina 3x gaat zitten met zien knie, en dan Last 5 minuten laat lopen en hem erin zet voor Martina.
Fuat, fail en nee heb geen voorkeur, iedereen in een mvv shirt is voor mij gelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2020 23:52
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV - FC Den Bosch #9
Laat de talenten proeven!!! We hebben niks meer ye verliezen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 feb 2020 10:02 29 feb 2020 10:04 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - FC Den Bosch #10
Koude natte avond,saaie wedstrijd,tegenstander die niks laat zien,bertrams die uitvalt en waarschijnlijk dit seizoen niet meer in actie komt.
Geen acceptabele reserve keeper die het kan overnemen,lege hooftribune,vdhurk die tussentijds vertrekt?..nog 5 thuis wedstrijden afzien als supporter,op naar een totaal ander mvv binnen en buiten het veld?
We hebben de laatste 20 jaar al genoeg gewacht op iets positiefs met enige vooruitzichten op weg naar de hoogste klasse.
Als laatste opmerking wat erger ik mij elke keer weer aan het feit dat ,,onze,,coach spelers zolang laat,,warm,, lopen,waarom niet een van die jeugdspelers in dit geval laten invallen.
Ben blij als we indd zoals aangegeven door napoleon volgend jaar een andere technische staf te gemoed mogen zien,ik hoop dat er op verschillende posities zo snel mogelijk.namen bekend worden gemaakt zodat we ons kunnen gaan opmaken voor eindelijk een stukje positieve toekomst met goede vooruitzichten.
Hoop dat de ons kent ons cultuur eindelijk uit de geusselt,,verbannen,, word en nooit meer terug keert...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 feb 2020 10:48
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
MVV - FC Den Bosch #11
Dat de keeper geen geweldenaar is wisten we al langer .
Maar in de verdediging stonden gisteren ook slaapmutsen oa vd Akker en schroyen werden kinderlijk eenvoudig geklopt in de lucht.
Daarbij had de 2-2 afgekeurd moeten worden. ( hij sloeg de bal met zijn hand)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 feb 2020 13:35 29 feb 2020 13:36 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - FC Den Bosch #12
Vond MVV echt wel beter dan Den Bosch. Hadden hier net zo goed kunnen winnen. Aanvallend leuke linkerkant met Schroyen en Baliquisha. Alleen jammer dat Schroyen helaas te arrogant is om zijn verdedigende taken ook te doen. Zijn voortdurende gezeur is ook vermoeiend. Ik zou zelf mn bek niet meer open durven doen op deze manier, na dat tikkie-terug tegen Roda.

Holtby viel me wat tegen. En Deusings viel ook niet goed in. Maar zo plotseling invallen is voor een onervaren keeper altijd extra lastig.

Wat Vd Hurk betreft krijgen de critici ongelijk: levensgevaarlijk met goede mede-aanvallers om zich heen.

Zoveel spelers laten warmlopen had volgens mij te maken met de kou. Had niet de indruk dat de warmlopers er mee zaten.

Jammer dat we hier met een nederlaag van het veld gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2020 10:48
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - FC Den Bosch #13
Deze keer maar eens wat langer gewacht met reageren. Geen idee of dat aan de beleving dit seizoen ligt of aan de manier waarop we verloren. Maar goed, toch maar even een reactie omdat ik het niet kan laten.
Ik kan niet zeggen dat de wedstrijd niet amusant was. Er gebeurde genoeg: vijf doelpunten, leuke aanvallen, strijd en blunders. Helaas trok MVV aan het kortste eind. Normaal gesproken ben ik fan van Van Acker en het is echt niet zo dat ik hem na één mindere wedstrijd afschrijf, maar vandaag stond-ie op cruciale momenten te slapen (de 2-3 bijvoorbeeld).
Ook Deusings blunderde. Bij de 2-2 (waarbij door Den Bosch hands werd gemaakt) kwam hij twijfelend uit. Een keeper moet heersen in de zestien en in zo’n geval zich zonder angst op die bal werpen. Natuurlijk kun je zeggen dat-ie ervaring en wedstrijdritme mist, maar evengoed kun je stellen dat je als invaller juist op dit soort momenten moet laten zien wat je kan. Helaas is dit niet zijn eerste twijfelachtige optreden.
Overigens vond ik de complete laatste linie en het middenveld zwak. Weinig doortastend optreden en weinig controle en creativiteit.
De aanvallende linie kon me wel bekoren. Balikwisha was ontzettend leuk om naar te kijken, Goppel was redelijk gevaarlijk (met name eerste helft) en Van den Hurk scoort twee knappe goals. Natuurlijk had Balikwisha er nog één moeten maken, maar ik denk dat je het deze keer vooral achterin hebt weggegeven.
Overigens vind ik het jammer dat Van den Hurk weggaat. Je kunt vinden wat je wil. Dat-ie veel kansen nodig heeft of dat-ie veel worstelt met z’n tegenstander, maar vind maar weer eens een spits op dit niveau die er 17 (of meer) inlegt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Frank Salemans, opadiehard, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2020 11:56
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - FC Den Bosch #14
Ik zat dit weekend in Antwerpen en moet het van de korte samenvatting hebben. Balikwisha speelt lekker: onze voorhoede lijkt in deze samenstelling het sterkste onderdeel.

Ik vind Van Acker een fijne voetballer, maar met name in kopduels zwak vanwege foute positionering; dan is hij traag. Dat leidde in de uitwedstrijd tegen Telstar tot tegendoelpunten en gisteren tot de 2-3. Aandachtspunt!

Overigens had de gelijkmaker bij 2-2 zeker afgekeurd moeten worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2020 13:10
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV - FC Den Bosch #15
Van Acker blijft toch een middevelder. Hij staat toch puur als noodoplossing achterin. Laten we hopen dat hij volgend seizoen op zijn eigen positie kan spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.360 seconden