Oefenwedstrijden 2020-2021

04 aug 2020 17:10 04 aug 2020 17:10 door Belsj.
Belsj
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 14
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #106
En nu graag weer berichten die betrekking hebben op het onderwerp "oefenwedstrijden". Desnoods een topic laten aanmaken voor het plan van Napoleon. Sommige mensen willen gewoon relevante informatie lezen met betrekking tot het vooropgestelde onderwerp.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2020 16:46
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #107
Daar ik geen Facebook heb hoop ik dat er morgen weer een goede link komt naar een stream...bvd Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2020 18:17
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #108

opadiehard schreef : Daar ik geen Facebook heb hoop ik dat er morgen weer een goede link komt naar een stream...bvd Gr opa.


Je hoeft geen Facebook te hebben om dit te kunnen zien. Tis een openbare Facebookpagina. Ga naar Google, type L1 Facebook, klik op de link van hun Facebookpagina. Kort voor de wedstrijd verschijnt op die pagina een nieuwsbericht met een link. Daar kun je gewoon op klikken en de stream opent zich. Je hoeft nergens in te loggen ofzo.
Tegen Helmond was de stream er best laat, echt 1 minuut voor aftrap. Raak niet in paniek, de stream komt er wel ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 08:15
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #109
Helaas de wedstrijd tegen EHC komende dinsdag is afgelast...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 18:18 08 aug 2020 18:28 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #110
Overgenomen van MVV.nl (oud nieuws van afgelopen donderdag, maar ik zag het hier nergens staan):

==========

MVV-FC EINDHOVEN BEGINT LATER
Donderdag 06 augustus 2020

Wegens de extreme hitte die zaterdag 8 augustus verwacht wordt, zal de oefenwedstrijd MVV Maastricht-FC Eindhoven een uur later beginnen. Dus is de aftrap is niet om 19.30 uur maar om 20.30 uur.

Het stadion gaat om 19.30 uur open.

De wedstrijd is overigens live te volgen via de Facobook-stream van L1.

==========


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 18:37
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #111

Ben Salemans schreef : Overgenomen van MVV.nl (oud nieuws van afgelopen donderdag, maar ik zag het hier nergens staan):

==========

MVV-FC EINDHOVEN BEGINT LATER
Donderdag 06 augustus 2020

Wegens de extreme hitte die zaterdag 8 augustus verwacht wordt, zal de oefenwedstrijd MVV Maastricht-FC Eindhoven een uur later beginnen. Dus is de aftrap is niet om 19.30 uur maar om 20.30 uur.

Het stadion gaat om 19.30 uur open.

De wedstrijd is overigens live te volgen via de Facobook-stream van L1.

==========


Ik ben benieuwd of er nog nieuwe spelers meedoen. Ik zit on half 9 iig klaar voor de ipad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 20:31
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #112
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 21:28
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #113
In deze tropische hitte mag je natuurlijk niet veel verwachten van de wedstrijd maar het is toch te hopen dat er snel versterkingen aan de selectie van Mvv toegevoegd gaan worden. Het is bepaald niet overtuigend wat Mvv in de eerste helft laat zien, met dit team speel je komend seizoen mee in het rechterrijtje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 21:38 08 aug 2020 21:41 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #114
Helemaal mee eens!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 22:32
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #115
rommelpot!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 22:36 08 aug 2020 23:26 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #116
We hebben dan wel gewonnen, maar dat was vooral op inzet. Er zat meer voetbal en creativiteit in het spel van Eindhoven. Versterkingen zijn hoog nodig! Verdedigend staat het wel vrij aardig trouwens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 23:12
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #117
Heb zelf niets van de wedstrijd gezien. Lees wel dat Werker heeft meegedaan. Dan neem ik toch aan dat hij alsnog een serieuze optie is? Je gaat toch niemand die er alleen maar is om zijn conditie op peil te houden, mee laten doen in vriendschappelijke wedstrijden? Dan zou dat ten kosten gaan van de wedstrijdreglement/ervaring van je eigen spelers of testspelers. Mag hopen dat hier nog wat speelt. (Zou anders wel heel dom zijn...)
Zelfs het Twitterverslag van MVV zelf leek verbaasd dat ie meedeed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 23:21 08 aug 2020 23:32 door Komopdieroeie.
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #118
Vanavond voor het eerst in lange tijd weer eens in de Geusselt geweest. Aan het voetbal zal ik nog niet te veel woorden vuil maken, want het mag duidelijk zijn dat de selectie nog niet helemaal compleet is. Over het algemeen wel een hard werkende ploeg gezien met een goede discipline. Weinig weggegeven, MVV was wat je noemt 'stabiel'. Staat tegenover dat het voetballend verre van sprankelend was.

Spelers die mij opvielen in positieve zin: Last was goed, wellicht had Plezier in de gaten dat hij het wel eens tegen hem zou kunnen gaan afleggen en is die daarom niet meer erbij. Keeper eerste helft (Lathouwers?) beviel mij ook. Stond vaak ver van zijn doel af, brengt natuurlijk enig risico met zich mee maar kon daardoor een aantal diepe ballen vroegtijdig onderscheppen/wegwerken. Qua lijnwerk hebben we beide keepers niet echt in actie zien komen, wat eigenlijk wel jammer is. Daarnaast viel Deom (wederom) op in positieve zin. Bedrijvig, fel, goeie tackles en ook overwegend goed aan de bal. Voor de rest wat mij betreft geen spelers die er echt duidelijk uit sprongen.

In minder positieve zin viel mij vooral Zeegers op. Ja hij is nog jong en kan absoluut nog een goede ontwikkeling doormaken. Is lekker fel en redelijk sterk, maar te vaak zwak in de opbouw en echt een speler die wanneer hij veel speeltijd zal krijgen ons denk ik veel punten gaat kosten. Zie de terugspeelbal die eigenlijk een doelpunt voor Eindhoven moet opleveren, maar kans wordt verprutst.

Dan over de maatregelen in het stadion. Wat mij betreft geen geslaagde 'test'. Zoals bij zoveel dingen in de covid 19 situatie kreeg ik sterk het gevoel dat het allemaal maar voor de schijn is. Ja, er werd in principe genoeg afstand gehouden op de tribunes. Daar is wat mij betreft ook direct alles mee gezegd. Geen zeep op de vervangende toiletten, serieus? Dat kan natuurlijk echt niet. Daarnaast het verlaten van het stadion aan Boschpoort zijde een lachertje. Dat ging onder begeleiding, eerst de twee buitenste vakken. Qua idee natuurlijk prima en ook voor de hand liggend. Vervolgens loopt de helft echter nog in de gracht naar de uitgang en mogen de volgende twee vakken ook al vertrekken. Met als resultaat dat je alsnog met 4 vakken tegelijk naar buiten loopt. En dan wordt ook nog de hele 'linkerbaan' afgesloten en moeten we allemaal op een 3 meter breed pad de uitgang opzoeken. Ik heb er een ontzettend hard hoofd in dat we in 2020 nog een competitiewedstrijd mogen bezoeken. Geloof er niet in dat het haalbaar is om alle maatregelen die genomen moeten worden, ook daadwerkelijk in uitvoering te brengen. Als er bij een oefenwedstrijdje tegen Eindhoven al moeilijk 'stil' kan worden gebleven, is dat in een wedstrijd waar het om de knikkers gaat al helemaal een utopie. En heel eerlijk gezegd weet ik ook niet of het nou wel zo leuk is om op deze manier naar mvvke te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 23:24
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #119
Dan heb ik het misschien anders gezien, maar ik vond Zeegers juist heel sterk spelen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2020 23:37
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #120
Het zal aan mij liggen, maar ik vond de wedstrijd niet zo onaardig als de voorgangers hier. MVV stond goed en had een paar aardige combinaties. Daarbij zag ik meer lijn in het spel dan bijvoorbeeld tegen Helmond. Nee, hoogdravend was het niet maar wat wil je met deze temperatuur, de stugge grasmat en de testers en wissels.
Over die testers: beide keepers (Lathouwers en Chesneau) hebben niet heel veel te doen gehad, maar wat ze deden, was goed. Kan niet beoordelen of ze aanwinsten zijn. Heerings voetbalt op ervaring. Staat vaak goed en kan een bal inspelen. Aanvaller Orye werkte hard, maar heeft amper een bal gehad. Dan de aanwinsten: Jelle Duin had een enkele schietkans, en kwam verder ook nauwelijks in het stuk voor. Toch is het een type spits dat mij wel kan bekoren. Lang, fysiek, hardwerkend. Zammouri na rust zeer bedrijvig. Typische straatvoetballer.

Tot slot: Zeegers en Last vond ik beide prima, Mares is achterin veel bruikbaarder dan op het middenveld, waar Déom liet zien waarom hij altijd moet spelen. Van de jeugd konden Visser, Cavcic en Kleinen mij bekoren. Werker zou ook een aanwinst zijn, alleen al vanwege de ervaring.
Kortom: er is zeker nog genoeg werk aan de winkel, maar het was goed om weer in De Geusselt te zijn!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Zoewiezoe, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden