Oefenwedstrijden 2020-2021

18 juli 2020 21:57
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #16
We hebben de eerste match weer erop zitten en het viel niet mee.
Van de testers zag ik wel potentie in Staviski en Plezier.
Finger viel niet op en Tutu mogen ze meteem naar huis sturen. Over de keepers kun je weinig zeggen.
Van de bekende namen viel inderdaad Deom postief op en het liefs zie ik van Acker ernaast, maar dan moeten we 2 cv's halen en daar zal geen geld voor zijn.

Volgens mij hebben ze nu een weekje rust en hopelijk zien we daarna naast wat nieuwe testers ook een aantal vastgelegde spelers die al iets bewezen hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2020 22:19
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #17

Audiowaste schreef :
Wat mij betreft vergeet je de beste speler te benoemen. Ik vond Deom veruit de beste speler op het veld..


Je hebt helemaal gelijk! Deom speelde een prima 2e helft. De enige speler waar écht voetbal en wat creativiteit in zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2020 08:27
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #18
Deom speelde heel sterk in de tweede helft. Hij speelde meer naar voren dan dat hij vorig seizoen speelde. Vorig seizoen toch wat meer als controleur gespeeld.

Verder Tim Zeegers ook heel sterk gespeeld. Stavitski is een betere versie van Goppel. Daar gaan we zeker van genieten. Ook Tom Plezier maakte een goede indruk. Die mag blijven. Dan heb je met hem en Raoul Last twee spelers voor de linksbackpositie. Die Finger is een handig dribbelaartje. Die kun je erbij hebben.
Die Tutu viel tegen. Die zal ook wel afgetest worden, vermoed ik.
Van Bommel viel ook goed in.

Mares (ben geen fan van hem) komt meer tot zijn recht op het middenveld dan achterin. Maar hij zit nu voor het 4e seizoen bij MVV. Hij, Schroijen, van Acker, Martina, Deom moeten de kar gaan trekken. Omdat zij de meeste ervaring hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2020 09:47
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #19
Ik vond Zeegers de eerste helft juist heel zwak. Werd aan alle kanten voorbij gelopen door die linksbuiten van Helmond. Herstelde zich wel in de tweede helft. En Finger had idd een aardige dribbel, maar dat geld kun je denk ik beter besteden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2020 10:11
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #20
Schroijen is een momenten voetballer met een laag rendement (die dus veel ballen verprutst) en geen karren-trekker. Hij heeft alleen rendement als hij in de loop naar voren wordt aangespeeld (bv toen hij Labylle achter zich had). Hij kan een tegenstander voorbij snellen maar niet voorbij pingelen. En soms heeft hij een actie van de rechterkant a la Robben (maar meestal voor eigen succes met weinig rendement...bekijk de statistieken). Ik zou hem als invaller gebruiken het laatste half uur (voor 90 min heeft hij sowieso geen lucht). Ben benieuwd of ze zijn contract nogeens verlengen. De andere 4 zijn wel karren trekkers waarbij ik Mares het voordeel van de twijfel geef. Alles begint bij techniek ...bv Deom (graag meer spelers van Standard...bv William).
Ben benieuwd hoe goed de nieuwe staf is (aan hun de taak om de goeie eruit te vissen).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2020 10:55 19 juli 2020 11:02 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #21
Het is gek, ja Deom viel wel op inderdaad, maar of het karrentrekkers worden richting de eredivisie dat valt nog te bezien. Mij viel het meeste Zeegers op. Lekker veel vechtlust en sterk aan de bal. Dat zijn de jongens die we nodig hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2020 11:29
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #22
Ik ben blij met het sterke oefen programma van MVV. Zo kun je testers echt testen en niet zoals vorig seizoen waar er een aantal testers (o.a. nissilla) het goed deden tegen amateurs en een contract kregen. Tutu was tegen een amateur misschien nog aan het voetballen gekomen maar viel gisteravond door de mand!
Wel vind ik het jammer dat de transfer markt zo laat sluit.
Eventuele buitenkansje zullen dan weer laat aansluiten. Is het nu echt niet mogelijk dat gelijk te trekken met het begin vd competitie in europa? Zo hou je ongelijkheid in stand.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2020 20:19
Medusa
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 22
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #23

mvvke4life schreef : Ik ben blij met het sterke oefen programma van MVV. Zo kun je testers echt testen en niet zoals vorig seizoen waar er een aantal testers (o.a. nissilla) het goed deden tegen amateurs en een contract kregen. Tutu was tegen een amateur misschien nog aan het voetballen gekomen maar viel gisteravond door de mand! 


Helemaal eens met dit punt. Het is belangrijk dat je tegen amateurs uit de regio speelt ter promotie van MVV, maar voor de ploeg zelf belangrijker om ook tegen professionele voetballers te spelen. En zo is Nissila inderdaad nooit serieus getest geworden, goed dat er blijkbaar uit geleerd is.

Het zou positief zijn als MVV aan haar zelfverklaarde "pittige oefenprogramma" - ik vind het een mild oefenprogramma - nog een regionale topclub kan voegen. PSV, Genk, Standard ofzo, dat zijn de juiste clubs om de echte leiders in je ploeg te kunnen identificeren. En met die online live wedstrijden leuk voor de fans.

Er is geen gemeentelijke toestemming nodig want men speelt toch achter gesloten deuren. Ik zie ook niet in waarom zo'n regionale topclub daar in principe niet voor open zou staan, al spelen ze met hun tweede team. En lukt het niet, heeft Elsen toch Kalezic en Noor aan die clubs gepresenteerd, al is dat hopelijk al gebeurd.

mvvke4life schreef : Wel vind ik het jammer dat de transfer markt zo laat sluit.
Eventuele buitenkansje zullen dan weer laat aansluiten. Is het nu echt niet mogelijk dat gelijk te trekken met het begin vd competitie in europa? Zo hou je ongelijkheid in stand.


Met dit punt ben ik het niet helemaal eens. MVV heeft 7 ton om een respectabele ploeg samen te stellen. Afgaande op alle verslagen hier (dank daarvoor - niks gezien maar goede impressie gekregen!) klinken Stavitski en Plezier als interessante spelers. Er zullen nog testers komen en er sluiten misschien weer enkele huurspelers van een regionale topclub aan. En hopelijk slaagt Kalezic er ook in de Maastrichtse jeugdspelers voldoende zelfvertrouwen te geven om echt te groeien. Zo zal zich de selectie vormen.

Kalezic liet in het praatkaffee blijken dat men in de KKD niet echt goed te kunnen voetballen om zelfs te kunnen promoveren, dus moeten onze spelers vooral in zichzelf geloven en vertrouwen krijgen. Dat was de energie die Maaskant in MVV bracht, want Maaskant is volgens mij geen goede trainer. Ik durf te dromen dat Kalezic dezelfde energie in de ploeg brengt, maar ook technisch vernuft is om hier iets moois op te zetten.

Gelukkig zal het 'eindeloos wachten op buitenkansjes spel' deze zomer minder hard gespeeld worden. Zekerheid is voor spelers nu erg belangrijk,  en er kan niet echt gemakkelijk gereisd worden, dus denk dat spelers sneller zullen tekenen.

Daarbij is de lange periode tot het sluiten van de transferdeadline ook een goed uitgangspunt voor MVV. Je hebt nu dus een duidelijk budget voor de selectie van 7 ton. Maar alle financiën die er de komende maanden nog bijkomen kan in kwalitatieve versterkingen gestoken worden (of renovaties aan het stadion). Dus hopen dat er deze zomer nieuwe sponsors aan de club verbonden kunnen worden door eventuele vroege resultaten van Noor en co, hernieuwd geloof in het vernieuwde MVV, of een samenwerking/investeerder(s). 
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2020 21:22
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #24
Wat Tutu betreft. Hij is een soort Melvin Plet. 1,94m of zo. Als je 1,94m bent dan moet je ook een voorzet krijgen voor iemand van 1,94m. Dat heb ik helaas niet gezien. Kaleciz wou lengte, maar met dit soort voetbal, heb je dan een ander soort spits nodig. Ik kan Tutu dan namelijk niets verwijten, want hij kreeg weinig "bruikbare" ballen. Maar ik denk dat dit probleem al veel langer speelt bij MVV, want van van den Hurk werd ook gezegd dat hij niets bruikbaars kreeg en op een eiland stond. Er ontbreekt bij MVV creativiteit voorin. Tja, en los dat maar eens op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2020 23:16
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #25
Correctie, ik bedoelde Glynor Plet (Telstar)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2020 07:40
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 603
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #26
Het probleem zit niet zozeer in de spits zoals hierboven al aangegeven, maar in de aanvoer.
Kijk naar Verheydt, die had er stukken meer ingelegd als de voorzetten goed waren.

Heeft in die 2 jaar eigenlijk maar 1 perfecte voorzet gehad (Cambuur PO).
Als je een lange spits hebt, gebruik hem dan op de juiste wijze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2020 08:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #27
Precies, dat bedoel ik Sjappie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2020 15:59
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #28
Corona bij ADO!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2020 16:24
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #29
EN HAAG - Twee mensen bij ADO Den Haag zijn positief getest op corona. Maandag, tijdens de eerste training zijn spelers, de technische staf en enkele andere personeelsleden getest op het virus. Beide werknemers hebben geen klachten, maar zijn wel geïsoleerd. De Haagse club laat weten dat het om één speler en één medewerker gaat.
De speler heeft de groepstraining afgerond voordat hij positief werd getest. De werknemers van ADO werden voor de eerste training getest. Maandagavond werden de testresultaten bekend gemaakt. Na de positieve testresultaten zijn de overige personeelsleden van ADO getest. Dit zijn de mensen die op het kantoor in het stadion werken.

14:02 - 21 jul. 2020
Andere Tweets van Jim van der Deijl bekijken
De mensen met het virus zijn naar huis gestuurd. 'In lijn met de protocollen wordt de situatie van de desbetreffende personen continu gemonitord', zegt ADO Den Haag. Eind deze week test de club weer alle personeelsleden.

Fanshop gesloten
ADO zegt dat de club er alles aan blijft doen om alle richtlijnen na te leven en het stadion en de trainingsaccommodaties zo veilig mogelijk te houden. De Fanshop is uit voorzorg gesloten.

Op 31 juli speelt ADO in Maastricht een oefenwedstrijd tegen MVV. De KNVB zegt dat ADO moet afstemmen met de GGD en de lokale autoriteiten of de wedstrijd door kan gaan.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2020 20:21
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Oefenwedstrijden 2020-2021 #30
Heeft iemand al een idee hoe het toeschouwersbeleid is bij MVV~ADO op 31-7 ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden