>
Ontvangen bedankjes 50
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
lMaastrichtl schreef : Wat wordt ik er soms toch moe van hoe er steeds gereageerd wordt (op Facebook & dit forum) als MVV is een wedstrijd verliest. Er is niks aan de hand, deze wedstrijd kun je gewoon winnen of verliezen en dat is elk seizoen zo. Kijk naar Cambuur & De Graafschap die ook onderuitgaan tegen OSS & Jong AZ. Als MVV die eerste paar kansen afmaakt in die 10 minuten dan loopt de wedstrijd gewoon heel anders. Wordt er gewoon gek van hoe mensen op sommige spelers reageren.
Kalezic top trainer is nu vooral veel aan het testen ook kwa formatie.
Verdediging & Keeper vindt ik prima staan, de mindere vindt ik Mares maar de betere Salasiwa & Martina.
Middenveld zie ik het liefst Deom Zamouri & Van Acker. Kostons vandaag weer veels te slap eigenlijk hoe altijd, bij die 1-0 gaat hij weer veels te lief met zijn speler om en scoort die de goal. Meerdere mensen beginnen nu in te zien dat Kostons het gewoon niet is, ook zie ik mensen reageren dat hij misschien nog bij MVV zit omdat zijn vader “ sponsort “
Aanval vindt ik prima met Stavitski Duin Schroijen (of Mickels) Vandaag was het bij Duin gewoon net niet, denk ook even na dat dit zijn “ eerste volledige wedstrijd is “ Tegen Almere was hij er niet bij tegen Cambuur kwam hij er pas laat in, en tegen Telstar was het ook nog even wennen.
De kritiek na een verloren wedstrijd is er altijd en zeker bij MVV vanuit de supporters maar kom op vandaag hadden ze gewoon genoeg kansen en was het gewoon net niet en dat kleine beetje pech.
Ik denk dat dit seizoen top 12 zeker haalbaar is. Alles heeft tijd nodig het team de manier van voetballen en ga zo maar door.
KOMOP MVV OUCH AL DEIT T PEIN, WINNE OF VERLERE DOEN VEER SAMEN NEET ALLEIN
Jacques schreef : Ik zit er een beetje tussenin qua sentiment. Ik ben blij met Kalezic als trainer (ook al zeurt hij in de pers om spelers). De wedstrijd van gisteren kon beide kanten op en MVV heeft pech/rond zijn kansen niet af. Balen, zonde, maar kan gebeuren en gaat nog veel vaker gebeuren dit seizoen. Ik had echt niet verwacht dat MVV opeens meer dan de helft van de uitwedstrijden gaat winnen.
Tegelijkertijd kijk ik niet uit naar een seizoen lang Kostons en Mares in de basis. En vooral; ik moest gisteren heel erg aan De Bok denken vanwege iets wat ook anderen hier al benoemd hebben. De Bok slaat soms de plank mis met zijn kwarten, halven en helen, maar hij heeft het ook wel eens over spelers waarvoor je naar het stadion komt. En daar heeft hij gewoon groot gelijk in. Zo hadden we vorig jaar bijvoorbeeld Goppel en de laatste wedstrijdjes Willy - niet eens spelers met groot rendement, maar je voelde dat er iets gebeurde als ze aan de bal kwamen. De jaren daarvoor spelers als Okita, Nwakali, Croux (zijn eerste periode bij MVV dan). Labylle natuurlijk.
Dat MVV dit seizoen niet in de top-5 gaat eindigen, daar heb ik me al lang bij neergelegd. Maar het zou leuk zijn als er op zijn minst een lichtpuntje was in de vorm van een individuele speler met een leuke actie. Wellicht is die er al en moet Mickels, Zamouri of Stavitski nog een beetje wennen, maar voorlopig zie ik hem niet.
Brncic schreef : Deel het gevoel van Jacques. Kostons en Mares staan symbool voor dit MVV: grauwe middelmaat. Het gaat me te ver om alles op die twee af te schuiven, maar ze zijn veel te flets bij bepalende situaties: bij de grote kans voor MVV in het begin gaat Kostons maar half voor de bal, bij de eerste tegengoal volgt hij zijn man niet. Bij de tweede tegengoal laat Mares zich veel te eenvoudig aftroeven in de lucht.
Déom heeft in dat half uur veel meer agressie, gif en balgevoel getoond dan Kostons de hele wedstrijd.
Ik merk van mezelf ook dat ik me laat meeslepen door de woorden van Kalezic. Natuurlijk is hij realistisch en ik denk nog altijd een prima trainer voor MVV, maar elke keer wijzen op het proces en zeggen dat verliezen kan, houdt ook eens op. Hier staat geen ploeg van gemiddeld 19 jaar hè. Martina, Mares, Heerings, Salasiwa, Van Acker, Kostons, Déom, Schroijen: allemaal meerdere seizoenen betaald voetbal in de benen.
Vrijdag de kans om het recht te zetten. Het eerste half uur biedt nog enigszins vertrouwen...
FatyPapy1990 schreef : Wil Goessens van TOP Oss zou een goede trainer voor MVV zijn, over 1,5-2 jaar?