>
Ontvangen bedankjes 860
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef : Natuurlijk mooi dat je wint bij Volendam. Totaal onverwacht en drie bonuspunten zoals al is aangegeven. Ik heb het idee dat sommige momenteel al in de polonaise lopen en voor de komende wedstrijd de drie punten al hebben bijgeschreven, maar ik heb toch echt mijn twijfels.
Kijkend naar de eerste wedstrijd bij Almere; we stonden goed, kregen amper kansen tegen maar werden zelf ook niet of nauwelijks gevaarlijk toen. Toen was al de vraag of dit kwam door het goede spel van MVV of het zwakke spel van Almere. Als we eerlijk zijn, was dit toch grotendeels het zwakke spel van Almere zelf. MVV kon toen geen vuist maken aanvallend en verdedigend wist MVV de linies goed kort te houden. Gezien de daarop volgende wedstrijden én de stand op de ranglijst mogen we gerust zeggen dat het een off-day van Almere was toen.
Hetzelfde gevoel heb ik nu een beetje. Een mooi doelpunt van MVV en vervolgens de dubbeldekker geparkeerd. Het doorgaans makkelijk voetballend Volendam (Jonk gaf al aan 7 tot 10 kansen te verwachten) kwam er niet doorheen. Ja, natuurlijk heeft dit deels ook te maken met de organisatie en spelopvatting van MVV. Ik heb echter het idee dat merendeels dit te maken heeft met Volendam.
Ik ben niet minder blij met deze drie punten, maar ik loop niet voorop in de polonaise en blijf liever nog even hangen aan het buffet en het even allemaal nog aankijken. Ik heb alvast een kruk naast mij gereserveerd voor Kostons. Die heeft volgens mij het voetballen helemaal verleerd.