M.V.V.-Joonk FC Utrech

08 jan 2021 20:22
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 278
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #16
Je kunt het elftal weinig verwijten. Vandaag ook gewoon domme pech. Aan de inzet ligt het niet, die is prima. De teamspirit ook. Het is voor mij vanaf speeldag één al heel duidelijk, dit MVV komt heel, heel veel kwaliteit te kort helaas...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2021 20:34
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #17
2e helft is niet om aan te zien

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2021 20:35
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #18
Hoe gooi je het goede gevoel van zondag weg? Nou zo.

Aanvallend had je soms pech , maar verdedigend is het gewoon een kwestie van kwaliteit.

Ron Occasion mag nog een spelertje halen die een mannetje voorbij komt , die hebben we namelijk ook niet

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2021 20:38 08 jan 2021 20:46 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 580
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #19
jammer....had gehoopt op meer, maar de waarheid komt hard aan!
de bekende gifbeker maar weer leegdrinken
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2021 20:45 08 jan 2021 20:45 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #20

LRB schreef : jammer....had gehoopt op meer, maar de waarheid komt hard aan!


maar erger was de chat waar je de laatste 10 minuten niets kon plaatsen...:thumbsdown: waar is de oude vertrouwde chat


Het is wel drukker nu dan op de oude chat omdat veel jongeren tegenwoordig Discord gebruiken, het is echt heel makkelijk om direct op Discord in te loggen via deze link, doe dat even dan hebben we je de volgende keer weer de hele wedstrijd in de chat :thumbsup: discord.gg/EqFQjp9GNj

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2021 20:48
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #21

Lijnsje@tappunt schreef : Hoe gooi je het goede gevoel van zondag weg? Nou zo.

Aanvallend had je soms pech , maar verdedigend is het gewoon een kwestie van kwaliteit.

Ron Occasion mag nog een spelertje halen die een mannetje voorbij komt , die hebben we namelijk ook niet


Ik vind 'soms pech' wel een behoorlijke understatement. 1 keer op de lat en 2 keer op de paal, en na het laatste schot op de paal valt de goal 10 seconden later aan de andere kant. De verdediging maakte inderdaad veel fouten vandaag.

Vorige week hebben we iets te veel gekregen, vandaag te weinig. Door de vroege achterstand en vele missers kon MVV ook niet zo compact spelen als tegen Volendam.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2021 22:05
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #22
Het zat niet mee. Ik heb 50-60 minuten heel aardig voetbal gezien, waarin veel kansen werden gecreëerd en het aan geluk (if toch: pure kwaliteit?) ontbrak.

Opvallend deze wedstrijd vond ik de aanvallende backs: Zeguers en Salasiwa gingen goed mee. En van Acker speelde misschien wel een van zijn beste wedstrijden voor MVV. Havekotte blijkt opnieuw een solide sluitpost.

Het centrum achterin (in eerste instantie Waem en Mares, maar ook hun vervangers deden het niet veel beter) stonden niet echt scherp te dekken. Inspelen van ballen lukte niet goed; te slordig. Te traag.

Jerome Deom vond ik minder deze wedstrijd. Joerie blijft gevaarlijk en Naudts vind ik geen slechte spits. Kostons blijft op discutabel niveau acteren.

Ik ben benieuwd wat de nieuwelingen gaan brengen. Jong Utrecht gaf nog 0-3 op de schoen. Over de hele wedstrijd had ik eigenlijk een gelijkspel niet onverdiend gevonden. Do be it.

In elke linie ook ontbreekt pure kwaliteit, maar ik meen wel verbetering te zien in spel en spelopvatting (met uitzondering van begin en laatste 20 minuten).
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Lassie80, Kletswief, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2021 22:05
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #23
Helaas eerste 20 minuten slecht begonnen. Nota bene een grote fout met Mares & Waem. Maar daarna heeft het team goed gespeeld behoorlijk wat kansen gecreëerd. Maar tsja geen scorend vermogen en dan ook nog behoorlijk wat pech.
Was een mogelijkheid om nog een keer drie punten te pakken.
Wel mooie foto van Sef op de tribune!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2021 22:42 08 jan 2021 22:46 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #24
Jammer dat er echt te weinig scorend vermogen in zit, anders was die vroege 0-1 niet eens een probleem geweest tegen een dermate zwak Jong Utrecht. De rechterkant bij MVV is echt niet gevaarlijk genoeg, en de aanvoer vanuit het aanvallend middenveld is onvoldoende. je kunt niet alleen blijven leunen op Joeri. Laten we trouwens hopen dat Joeri nog blijft, al zal hij nu wel op een moment komen dat hij een sprong hogerop wil proberen te maken.

Nauds en Zamouri klikt echt maar matig samen. Onze nieuwe aanwinst achterin degelijk maar moet nog een beetje wennen. Maar ook hij gaat niet zorgen voor een kwaliteitsverbetering. Dan kun je net zo goed Martina - eine vaan us - laten staan.

Wat verlang ik naar een aanwinst a la Croux, Labylle, Nwakali of zelfs een Güvenc. En kan iemand me uitleggen waarom Houben wegmoest destijds, waarom de spitspositie moest worden ‘doorgeselecteerd’ etc? Niets ten nadele van alle individuele spelers nu, ze zouden (bijna) allemaal wel meekunnen in een goed team, maar niemand kan t verschil maken. Het algemene niveau is echt omlaag gegaan vergeleken met een paar seizoenen geleden. Elsen, Roei Baank: zodra het weer kan, rij eens wat clubs af om hiele te scouten. Als we op deze manier blijven selecteren komen we nergens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, bokkesprongen, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2021 10:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #25
Het was gister eigenlijk een van de verdrietigste dagen van de laatste jaren ! Het overlijden van Sef en het herdenken van hem op een mooie wijze aandacht gegeven was voor mij de “zwarte draad” door de hele match heen ! Juichen voor een doelpunt zou eigenlijk niet gepast zijn geweest , eigenlijk niet spelen en liever een week overslaan zou beter geweest zijn , Sef zou dat zeker nooit gewild hebben en het leven gaat door en het leven ging door ook gister !

En eigenlijk wil ik t daar bij laten ... we hebben onverdiend verloren maar winnen als je het grootste verlies van de laatste jaren hebt geleden voelt toch niet goed !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2021 16:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3811
Meer
M.V.V.-Joonk FC Utrech #26
Triest dat de politie massaal opgetrommeld was omdat ze in de stadskantoren geruchten vernomen hadden dat er een eerbetoon aan Sef zou zijn. Weer lekker belastinggeld weggegooid.

Over de wedstrijd zelf ga ik niets meer toevoegen, is allemaal wel gezegd. We missen kwaliteit en de aanvallende spelers zijn bij elkaar geraapt, vullen elkaar totaal niet aan. Maar dat is geen nieuws.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Burgundian043, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.371 seconden