MVV-HELMOND

22 jan 2021 20:51 22 jan 2021 21:03 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-HELMOND #16

Duin schreef :

Sjotelsplak schreef : Calicchio was slecht, maar Mickels zit daar niet ver vanaf. Wie heeft daar ooit iets in gezien?


Volgens mij riep het halve forum daarom, want dat was zo'n geweldenaar, toch?
Volgens mij werd MVV zelfs verweten niet snel genoeg te handelen hahaha


Nou dan lees het nog even een keer goed terug. Ik zei na een half balcontact al “wie scout zo n gast” maar dan wordt je weer voor gek uitgemaakt en gezegd dat je geen verstand hebt van voetbal. Nou dat heb ik ook niet, ik kijk gewoon elke week studio sport om 7 uur en MVV wedstrijdjes in de Geusselt of op die kutzender, maar dat Mickels niks kan dat ziet toch iedereen (behalve elsen en Rodazic kennelijk)

Als ik die gast gescout had, had ik mn MVV-contract thuis in de openhaard gegooid en was ik een jaar niet meer de brak uit durven komen. Maar goed, bij MVV kom je er allemaal mee weg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 20:59
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV-HELMOND #17
Kalezic ik begin steeds meer het vertrouwen in je te verliezen!! Waarom altijd dat laffe voetbal? Waarom Mickels nog minuten geven (die na 1 sprint al er doorheen zat)? Waarom niet eens proberen de voorsprong uit te bouwen in plaats van gelijk de bus te gaan parkeren?

Tsjonge wat had ik meer van Kalezic verwacht zeg...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 21:02
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV-HELMOND #18
Aangaande Mickels, ik heb hem in zijn tijd bij Schalke II en Aachen regelmatig zien spelen. Daar was het een fitte, snelle en balvaste aanvaller. De Mickels die ik nu zie lijkt wel een ingehuurde, met overgewicht kampende dubbelganger die overal zou willen zijn behalve op het voetbalveld. Geen idee wat er met die jongen aan de hand is maar wat hij nu laat zien slaat helemaal nergens op. Hij is verworden tot een slap aftreksel van wat ooit een talentvolle aanvaller was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 21:09
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV-HELMOND #19
Zelfs onder Usta grepen we dit soort ploegen vanaf minuut één bij de keel. Nu is het alleen tegenhouden en hopen op een bevlieging van Schroijen. Achteruit lopen en verdedigen. Maar eerlijk is eerlijk: we kunnen niet meer. Naudts komt zwaar te kort, Kostons verliest elk duel en verstopt zich, Sürmeli laat het ook nog niet zien. We hebben allemaal Maresjes: degelijk, maar nul creativiteit. Geen backs die eroverheen gaan en een voorzet afleveren, geen spelmaker, geen snelle buitenspelers, niets. En dan gaan we ons aanpassen aan Helmond Sport godbetert. Alleszeggend over de staat van onze club....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 21:41
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV-HELMOND #20
Overgens wilde bijna 90 procent leden van het MVV forum hem meteen voor jaren vastleggen ...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 21:50
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV-HELMOND #21

Kloeteklaos schreef : Aangaande Mickels, ik heb hem in zijn tijd bij Schalke II en Aachen regelmatig zien spelen. Daar was het een fitte, snelle en balvaste aanvaller. De Mickels die ik nu zie lijkt wel een ingehuurde, met overgewicht kampende dubbelganger die overal zou willen zijn behalve op het voetbalveld. Geen idee wat er met die jongen aan de hand is maar wat hij nu laat zien slaat helemaal nergens op. Hij is verworden tot een slap aftreksel van wat ooit een talentvolle aanvaller was.


Heb je niet 1 van zn broers gezien :-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 21:50
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-HELMOND #22
VOORSPEL DE UITSLAG EN OPSTELLING ALMERE_MVV 30 AUGUSTUS 2020
Categorie: Wedstrijden MVV

Hill28 schreef : Dan Mickels, hoe kan het dat Elsen zo’n speler erbij haalt vraag ik me af. Geen actie in huis, weinig overzicht, en dan nog niet eens op de bal jagen terwijl je fris in het veld komt. Wie scout zo n jongen?

Hoe kan jij die conclusie trekken op basis van een invalbeurt van een half uur? Ook nog eens in het deel van de wedstrijd waarin MVV vooral moest verdedigen? Beetje snel om hem al af te schrijven. Daarnaast, Elsen haalt zo'n speler normaliter niet in zijn eentje. Als Kalezic hem niet wilde, was die vast niet gekomen. Als jij in 30 minuten tv kijken beter kunt scouten dan de technhische staf van MVV doet mét (hopelijk) vooronderzoek, dan hoop ik dat je direct hoofd scouting wordt bij MVV.

Nou MVV ik ben beschikbaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 22:05 22 jan 2021 22:06 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-HELMOND #23
Op het tandvlees.... snel vergeten.
Gelukkig een makkelijke strafschop meegekregen... Inzet was er, wederom gedisciplineerd gespeeld. Ook weinig weggeven. Maar wederom duidelijk hoe beperkt de selectie is. Snel vergeten deze match.
En hopelijk volgend jaar een driekwart nieuwe selectie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 23:09
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV-HELMOND #24

Boredass schreef :

Kloeteklaos schreef : Aangaande Mickels, ik heb hem in zijn tijd bij Schalke II en Aachen regelmatig zien spelen. Daar was het een fitte, snelle en balvaste aanvaller. De Mickels die ik nu zie lijkt wel een ingehuurde, met overgewicht kampende dubbelganger die overal zou willen zijn behalve op het voetbalveld. Geen idee wat er met die jongen aan de hand is maar wat hij nu laat zien slaat helemaal nergens op. Hij is verworden tot een slap aftreksel van wat ooit een talentvolle aanvaller was.


Heb je niet 1 van zn broers gezien :-)


Daar sprongen me toen ook al de tranen van in de ogen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2021 23:41
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-HELMOND #25
Als ik toch MVV-trainer was, zou ik heel ernstig overwegen de positie van alle spelers te heroverwegen. Een uitzondering, Mickels wordt reserve kunstgrasspriet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2021 11:47 23 jan 2021 11:47 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-HELMOND #26
Gister toch weer geërgerd aan de manier van voetbal. Verdedigend spelen thuis tegen Helmond Sport... jeetje.. Alsof we bang moeten zijn voor Helmond Sport...
Alsjeblieft zeg! Ja oke, je zag in de tweede helft wel de 120 minuten van de bekerwedstrijd. Maar aanvallend is het toch zo erg zwak. Schroijen was leeggespeelt, dan is er geen enkele aanvaller die dan de rol op zich neemt. Mickels is te dik, komt nog niet eens vooruit. Naudts is te houtig, komt veel te kort. Zou wel kunnen schikken als supersub/breekijzer. Over Kostons zal ik maar zwijgen, deed het wel ietsjes beter op 10 van hangend op rechts. Maar hij komt veel te kort voor betaald voetbal.

Achterin ook niet de meest goede voetballers, maar proberen het wel met hard werken. Salasiwa (waarom hij steeds erin ipv Last?) is toch echt de slechtste linksback sinds Supusepa (misschien was hij nog beter). Soumaouro ook niet de meest geweldige, maar doet zijn best. Mares...dat is immers bekend. Probeert het wel, maar komt ook te kort. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij aanvoerder is geworden...
Rico Zeegers kan ik nog niet echt over oordelen, zal volgende keer meer op hem letten. Tim Zeegers heeft veel gespeeld, wordt toch met enige regelmaat overlopen. Hijzelf ook niet echt snel. Maar ik heb nog steeds vertrouwen dat hij er wel komt.

Middenveld: van Acker moet meer brengen als ervaren man. Deom, misschien wel technisch de beste die we hebben, sneeuw ook volledig onder. Die hoekschoppen van hem...man man man...
Surmeli was onzichtbaar, tot aan de laatste minuut met de bal op de paal.

Ik hoop dat dit seizoen snel om is. Afscheid nemen van alle spelers (enkel de jeugdspelers T.Zeegers, Last, Kleinen, van Bommel mogen blijven). De rest mag allemaal gaan. Schroijen zal ook wel vertrekken.

En dan komen ze weer met een lading aan spelers van het niveau Mares, Kostons, Mickels.
Helaas zitten we, en blijven we, op dat niveau hangen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2021 12:23 23 jan 2021 12:28 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-HELMOND #27

Mie leef Mestreech schreef : Gister toch weer geërgerd aan de manier van voetbal. Verdedigend spelen thuis tegen Helmond Sport... jeetje.. Alsof we bang moeten zijn voor Helmond Sport...
Alsjeblieft zeg! Ja oke, je zag in de tweede helft wel de 120 minuten van de bekerwedstrijd. Maar aanvallend is het toch zo erg zwak. Schroijen was leeggespeelt, dan is er geen enkele aanvaller die dan de rol op zich neemt. Mickels is te dik, komt nog niet eens vooruit. Naudts is te houtig, komt veel te kort. Zou wel kunnen schikken als supersub/breekijzer. Over Kostons zal ik maar zwijgen, deed het wel ietsjes beter op 10 van hangend op rechts. Maar hij komt veel te kort voor betaald voetbal.

Achterin ook niet de meest goede voetballers, maar proberen het wel met hard werken. Salasiwa (waarom hij steeds erin ipv Last?) is toch echt de slechtste linksback sinds Supusepa (misschien was hij nog beter). Soumaouro ook niet de meest geweldige, maar doet zijn best. Mares...dat is immers bekend. Probeert het wel, maar komt ook te kort. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij aanvoerder is geworden...
Rico Zeegers kan ik nog niet echt over oordelen, zal volgende keer meer op hem letten. Tim Zeegers heeft veel gespeeld, wordt toch met enige regelmaat overlopen. Hijzelf ook niet echt snel. Maar ik heb nog steeds vertrouwen dat hij er wel komt.

Middenveld: van Acker moet meer brengen als ervaren man. Deom, misschien wel technisch de beste die we hebben, sneeuw ook volledig onder. Die hoekschoppen van hem...man man man...
Surmeli was onzichtbaar, tot aan de laatste minuut met de bal op de paal.

Ik hoop dat dit seizoen snel om is. Afscheid nemen van alle spelers (enkel de jeugdspelers T.Zeegers, Last, Kleinen, van Bommel mogen blijven). De rest mag allemaal gaan. Schroijen zal ook wel vertrekken.

En dan komen ze weer met een lading aan spelers van het niveau Mares, Kostons, Mickels.
Helaas zitten we, en blijven we, op dat niveau hangen.


Soumaoro,rico Zeegers en surmeli vind ik in tegenstelling tot anderen wel potentie hebben.
Schroijen zal wel vertrekken,deom mag voor mij ook blijven net als Zeegers en last.
Maar waarom zit twan visser nooit bij de selectie,ik vond hem in de voorbereiding degelilijk spelen.
Ben benieuwd naar de nieuwe keeper ivm het vertrek van Lathouwers,en nog een aan te trekken spits.
Eigenlijk is dit ook een beetje mijn opinie over de wedstrijd van gister,wat een armoede en wat een groot speelveld,veels te veel ruimtes tussen de linies.
Een flater van jewelste bij dat doelpunt van de verkes,die mag daar nooit kunnen koppen.
Jammer van die misser binnenkant paal van surmeli,maar zo een verdedigende instelling thuis in je eigen geusselt?
Ook hebben we te weinig spelers voor, die als het moet een ietsje pietsie mee verdedigen.
Ik vind Arnouds en kostons twee voorbeelden daar van.
Bij wie ligt de schuldvraag Elsen of kalezic...kwa samenstelling van de selectie en dus het beleid daarin?
Hebben we iets om naar uit te kijken ik vind van niet,de vooruitgang op beleids niveau loopt net zo ,,snel,,als de verspreiding van het vaccin.
Noor zou zich popie Jopie maken als hij nu in deze periode een grote vis binnen hengelt,want het spreekwoord ,,vele kleintjes maken een grote,,gaat hem echt niet worden..gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2021 13:12
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV-HELMOND #28
Na het zien van de match gisteren vraag ik me af welke aanvallers naar Maastricht willen komen:

1) geen geld
2) helemaal naar het zuiden
3) waardeloos veld
4) waardeloos defensief voetbal

Spaar je geld maar en haal alle aanvallers van de u21 bij de selectie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 jan 2021 20:09
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV-HELMOND #29

Boredass schreef : Na het zien van de match gisteren vraag ik me af welke aanvallers naar Maastricht willen komen:

1) geen geld
2) helemaal naar het zuiden
3) waardeloos veld
4) waardeloos defensief voetbal

Spaar je geld maar en haal alle aanvallers van de u21 bij de selectie


Het veld is blijkbaar niet zo waardeloos gezien de mening van de aanvoerders van de clubs. Soms wordt maar wat geroepen.
Maar inderdaad aanvallers zullen niet voor het veld komen. Ook niet voor usse sjoene stad in vergelijking met de desastreuze omgeving in het oosten :)
Het moderne voetbal is verrot en spelers komen alleen maar als er genoeg geld wordt aangeboden. Ook al wordt dit niet altijd toegeven. Het is nog altijd voor sommigen een sportieve uitdaging om te presteren in een Arabische zandbak, in China of in een dictatoriaal bewind en samenleving zoals Rusland.
Spelers zullen inderdaad voor een mager contract niet verhuizen, daarom heeft usmvvke vooral voetballers uit de grenstreek gehaald.
En dan is het vaak een cirkel, geen geld, geen kwaliteit, geen goede jeugdopleiding, geen aanvallend voetbal... en dat is al zo'n 20 jaar in Mestreech... Zeker nu Ward Vleugels is teruggetreden. En dit geldt voor alle clubs die geen geld hebben, op een uitzondering nagelaten.
Dus laten we maar hopen dat sponsors trouw blijven en dat er zich een paar bijeenpakken of dat er een betrouwbare investeerder komt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.353 seconden