>
Ontvangen bedankjes 723
Duin schreef :
Sjotelsplak schreef : Calicchio was slecht, maar Mickels zit daar niet ver vanaf. Wie heeft daar ooit iets in gezien?
Volgens mij riep het halve forum daarom, want dat was zo'n geweldenaar, toch?
Volgens mij werd MVV zelfs verweten niet snel genoeg te handelen hahaha
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Kloeteklaos schreef : Aangaande Mickels, ik heb hem in zijn tijd bij Schalke II en Aachen regelmatig zien spelen. Daar was het een fitte, snelle en balvaste aanvaller. De Mickels die ik nu zie lijkt wel een ingehuurde, met overgewicht kampende dubbelganger die overal zou willen zijn behalve op het voetbalveld. Geen idee wat er met die jongen aan de hand is maar wat hij nu laat zien slaat helemaal nergens op. Hij is verworden tot een slap aftreksel van wat ooit een talentvolle aanvaller was.
Boredass schreef :
Kloeteklaos schreef : Aangaande Mickels, ik heb hem in zijn tijd bij Schalke II en Aachen regelmatig zien spelen. Daar was het een fitte, snelle en balvaste aanvaller. De Mickels die ik nu zie lijkt wel een ingehuurde, met overgewicht kampende dubbelganger die overal zou willen zijn behalve op het voetbalveld. Geen idee wat er met die jongen aan de hand is maar wat hij nu laat zien slaat helemaal nergens op. Hij is verworden tot een slap aftreksel van wat ooit een talentvolle aanvaller was.
Heb je niet 1 van zn broers gezien
Mie leef Mestreech schreef : Gister toch weer geërgerd aan de manier van voetbal. Verdedigend spelen thuis tegen Helmond Sport... jeetje.. Alsof we bang moeten zijn voor Helmond Sport...
Alsjeblieft zeg! Ja oke, je zag in de tweede helft wel de 120 minuten van de bekerwedstrijd. Maar aanvallend is het toch zo erg zwak. Schroijen was leeggespeelt, dan is er geen enkele aanvaller die dan de rol op zich neemt. Mickels is te dik, komt nog niet eens vooruit. Naudts is te houtig, komt veel te kort. Zou wel kunnen schikken als supersub/breekijzer. Over Kostons zal ik maar zwijgen, deed het wel ietsjes beter op 10 van hangend op rechts. Maar hij komt veel te kort voor betaald voetbal.
Achterin ook niet de meest goede voetballers, maar proberen het wel met hard werken. Salasiwa (waarom hij steeds erin ipv Last?) is toch echt de slechtste linksback sinds Supusepa (misschien was hij nog beter). Soumaouro ook niet de meest geweldige, maar doet zijn best. Mares...dat is immers bekend. Probeert het wel, maar komt ook te kort. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij aanvoerder is geworden...
Rico Zeegers kan ik nog niet echt over oordelen, zal volgende keer meer op hem letten. Tim Zeegers heeft veel gespeeld, wordt toch met enige regelmaat overlopen. Hijzelf ook niet echt snel. Maar ik heb nog steeds vertrouwen dat hij er wel komt.
Middenveld: van Acker moet meer brengen als ervaren man. Deom, misschien wel technisch de beste die we hebben, sneeuw ook volledig onder. Die hoekschoppen van hem...man man man...
Surmeli was onzichtbaar, tot aan de laatste minuut met de bal op de paal.
Ik hoop dat dit seizoen snel om is. Afscheid nemen van alle spelers (enkel de jeugdspelers T.Zeegers, Last, Kleinen, van Bommel mogen blijven). De rest mag allemaal gaan. Schroijen zal ook wel vertrekken.
En dan komen ze weer met een lading aan spelers van het niveau Mares, Kostons, Mickels.
Helaas zitten we, en blijven we, op dat niveau hangen.
Boredass schreef : Na het zien van de match gisteren vraag ik me af welke aanvallers naar Maastricht willen komen:
1) geen geld
2) helemaal naar het zuiden
3) waardeloos veld
4) waardeloos defensief voetbal
Spaar je geld maar en haal alle aanvallers van de u21 bij de selectie