Jong FC Utrecht - MVV

05 mrt 2021 20:54
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Jong FC Utrecht - MVV #16

ASR schreef : Kan die Hilterman van Utrecht niet gelijk met de bus mee naar Maastricht?


En Soumaoro aub een contract ipv op amateur basis.
Wordt langzamerhand idd weer leuk om te kijken naar MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Burgundian043, Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 20:57 05 mrt 2021 20:59 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Jong FC Utrecht - MVV #17
Wie had dat gedacht: Mickels als matchwinnaar! En eerlijk is eerlijk, hij maakt een goede goal na een prima aanval. Dit was een overwinning die MVV met name in de eerste helft uit het vuur heeft gesleept, want buiten een aantal goede kansen (wel of geen buitenspel van Mares?) ging er ook behoorlijk wat mis. Simpele ballen die niet aankwamen of zomaar werden ingeleverd. En het veld zag er niet echt lekker uit, maar daar zou Jong Utrecht ook last van hebben moeten gehad dus dat mag geen excuus zijn. Er moest dus qua arbeid een tandje bij worden geschakeld.
In de tweede helft liep het een stuk beter. Ik denk dat het een samenloop van omstandigheden was. MVV was scherper en alerter dan in de eerste helft, maar bij Utrecht was ook de gevaarlijkste man gewisseld. Hilterman zei zelf dat-ie er uit werd gehaald omdat-ie dit weekend nog met Utrecht 1 mee moet en dus moest worden gespaard. Prima voor ons.
Al met al geen beste pot, maar wel een die werd gewonnen met kunst en vliegwerk, een portie geluk en uiteindelijk afgedwongen door keihard te werken. En dat laatste is zó belangrijk. Loopt het even niet, dan maar keihard vechten. Uiteindelijk gewoon een goede teamprestatie. Drie keer winst, drie keer de nul en wederom een lekker begin van het weekend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, jovkle, Kletswief, De Zwarte Vogel, Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 20:58
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Jong FC Utrecht - MVV #18
Drie zeges op rij en in de tweede helft weer een prima verdedigende organisatie.
Dat we dat nog mogen meemaken in zo'n seizoen als dit. Mooi resultaat!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 21:24
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Jong FC Utrecht - MVV #19

LRB schreef : Sjoen zoe.... gooje repetissie veur teege die geelsjwarte -beep- !


10 april word ik 66 dus verlaat verjaardagscadeau kadooke...mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 22:29
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Jong FC Utrecht - MVV #20
En zo sta je ineens gedeeld 13e. Kunnen we toch nog een klein beetje omhoog kijken?

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2021 22:50
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Jong FC Utrecht - MVV #21
Lekkah!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2021 21:01
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Jong FC Utrecht - MVV #22
Drie punten. Eerste helft vond ik het verdedigend erg zwak bij usmvvke met als uitzondering Soumaoro. Hij speelt steeds beter. De 2e helft was verdedigend veel beter, bijna niks weggeven.
Met geluk, want jong utreg had grote kansen in de 1e helft, drie punten.
De trainer haalt met deze groep het maximale eruit. Iedere week wordt met volle inzet gespeeld, tactisch staat het bijna altijd goed, de trainer heeft altijd een realistisch en goed plan, logische opstellingen. In intervieuws altijd een duidelijk verhaal, hij weet waarover hij praat. Uitstraling. Hopelijk is hij volgend jaar nog trainer bij usmvvke en kan hij hopelijk bouwen en de volgende stap maken in het proces. Maar dan moet dit financieel ook mogelijk zijn, want anders is het niet realistisch. Dus laten we hopen dat de sponsoren in de regio usmvvke een warm hart toedragen en net zo trouw zijn als de supporters of hopelijk een top investeerder die de potentie ziet.;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2021 12:22
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Jong FC Utrecht - MVV #23
Ik wil de hosanna-stemming niet verpesten, maar de eerste helft kreeg JUT 3 of 4 100% kansen. We hadden net zo goed met 4-1 de rust in kunnen gaan. Met heel veel mazzel krijgen we geen tegendoelpunt. Dat is niet omdat we zo geweldig aan het verdedigen waren, maar gewoon omdat JUT het vizier niet scherp had. 2e helft hebben we niks weggeven, maar de vraag is of dat niet door het wegvallen van hun sterkste man kwam? Op het eerste kwartier na en direct na rust hebben we zelf niet zoveel gecreëerd.
Dus: ik ben dik tevreden met de 3 punten, maar dat we de 0 hebben gehouden én hebben gewonnen lag meer aan JUT dan aan ons m.i. ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Boer458, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2021 14:30
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
Jong FC Utrecht - MVV #24

Maosbrögk schreef : Ik wil de hosanna-stemming niet verpesten, maar de eerste helft kreeg JUT 3 of 4 100% kansen. We hadden net zo goed met 4-1 de rust in kunnen gaan. Met heel veel mazzel krijgen we geen tegendoelpunt. Dat is niet omdat we zo geweldig aan het verdedigen waren, maar gewoon omdat JUT het vizier niet scherp had. 2e helft hebben we niks weggeven, maar de vraag is of dat niet door het wegvallen van hun sterkste man kwam? Op het eerste kwartier na en direct na rust hebben we zelf niet zoveel gecreëerd.
Dus: ik ben dik tevreden met de 3 punten, maar dat we de 0 hebben gehouden én hebben gewonnen lag meer aan JUT dan aan ons m.i. ...


Boh, ik dacht al dat het aan mij lag maar zo dacht ik er precies hetzelfde over...
Toen Hilterman er uit ging was er weinig meer over van de aanvalsdrift van JUT. Die jongen zorgde alleen al voor meer gevaar dan onze complete voorhoede bij elkaar. Wat zou ik die graag bij ons in de spits zien lopen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2021 15:46
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong FC Utrecht - MVV #25

ASR schreef :

Maosbrögk schreef : Ik wil de hosanna-stemming niet verpesten, maar de eerste helft kreeg JUT 3 of 4 100% kansen. We hadden net zo goed met 4-1 de rust in kunnen gaan. Met heel veel mazzel krijgen we geen tegendoelpunt. Dat is niet omdat we zo geweldig aan het verdedigen waren, maar gewoon omdat JUT het vizier niet scherp had. 2e helft hebben we niks weggeven, maar de vraag is of dat niet door het wegvallen van hun sterkste man kwam? Op het eerste kwartier na en direct na rust hebben we zelf niet zoveel gecreëerd.
Dus: ik ben dik tevreden met de 3 punten, maar dat we de 0 hebben gehouden én hebben gewonnen lag meer aan JUT dan aan ons m.i. ...


Boh, ik dacht al dat het aan mij lag maar zo dacht ik er precies hetzelfde over...
Toen Hilterman er uit ging was er weinig meer over van de aanvalsdrift van JUT. Die jongen zorgde alleen al voor meer gevaar dan onze complete voorhoede bij elkaar. Wat zou ik die graag bij ons in de spits zien lopen...


Daarom zit hij ook tegen het eerste elftal aan, en daarom maak ik me ook niet zo druk om die kansen van Utrecht. Het is altijd maar weer een loterij tegen wie je komt te spelen bij zo'n jong team, er loopt altijd veel talent rond, en een overwinning met een beetje geluk is gewoon netjes met dit elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden