MVV - Jong AZ 12 mrt 2021

09 mrt 2021 11:46
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #1
Alweer een wedstrijd tegen een jong team. Houden we de flow en pakken we drie punten? Ik zou zeggen, dat zijn we nu verplicht.
De analyse van de tegenstander laat ik aan Jacques, die kan dat veel beter. Ik houd het bij de voorspelling: 2-0 veur die vaan us.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2021 11:51
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #2
2-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2021 15:40
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #3
Wat is de reden dat we zo vroeg spelen en heeft mvv de moeite genomen om deze wedstrijd op een later tijdstip te zetten. Belachelijke tijd, er zijn ook nog mensen die werken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2021 16:37
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #4

Dary66 schreef : Wat is de reden dat we zo vroeg spelen en heeft mvv de moeite genomen om deze wedstrijd op een later tijdstip te zetten. Belachelijke tijd, er zijn ook nog mensen die werken!


Ja dat vroeg ik me ook al af.. het is toch niet eerder voorgekomen dat er zo vroeg een wedstrijd gespeld werd op vrijdag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2021 17:10
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #5

jeoff schreef :

Dary66 schreef : Wat is de reden dat we zo vroeg spelen en heeft mvv de moeite genomen om deze wedstrijd op een later tijdstip te zetten. Belachelijke tijd, er zijn ook nog mensen die werken!


Ja dat vroeg ik me ook al af.. het is toch niet eerder voorgekomen dat er zo vroeg een wedstrijd gespeld werd op vrijdag?


Voor de live uitzending
Omdat het de een na of laatste match van periode is moeten er matchen tegerlijk gespeeld worden.
Mvv gaat nergens om dus halen ze die naar voren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2021 17:45
Dary66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #6
Hebben ze dan camera's te kort, het is een verschil of we om 14 of om 17uur spelen. Als dat de reden is dan snap ik het niet,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2021 18:00
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #7
Espn heeft dan een paar zenders tekort

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2021 18:01
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #8
Jong AZ is qua aantallen spelers niet zó erg als onze vorige tegenstander, Jong Utrecht, maar gebruikt ook erg veel spelers. Met op zaterdag de wedstrijd van AZ 1 tegen Twente op het programma verwacht ik vrijdag niet veel spelers die bij het eerste op de bank zullen zitten. Gisteren tegen NAC speelden met Gullit, Goudmijn, Reijnders, Aboukhlal en Evjen maar liefst vijf spelers mee die twee dagen eerder bij Vitesse op de bank zaten - en in geval van Aboukhlal zelfs inviel.

Qua spelers dus goede hoop dat de echte smaakmakers er niet bij zijn. Dan nog zitten er spelers tussen die ons pijn kunnen doen. In de spits staat ene Jelle Duin die sinds zijn terugkeer bij Jong AZ 3 goals en 3 assists heeft gemaakt. Zou natuurlijk erg typisch zijn als hij tegen ons scoort. Jong AZ heeft vooral een goed middenveld - al was daar Oosting de grote smaakmaker en die ging in de winter naar RKC, waar hij best aardig staat te ballen in de Eredivisie overigens. Taabouni is een middenvelder waarvoor je naar het stadion komt en hem tip ik met Duin als de mannen die het gevaar tegen ons gaan stichten. Achterin wordt er wekelijks een muntje opgegooid wie er deze week mag spelen op de vleugels. Laat dat een voordeel voor ons zijn - Blummel niet te veel centraal houden, laat hem lekekr de flanken opzoeken samen met Dianessy en ik geef ons een goede kans.

Dat is ook gebaseerd op de vorm van Jong AZ. Compleet wisselvallig in het algemeen. Houden twee weken geleden De Graafschap op 1-1 - op de Vijverberg. Maar gaan begin februari onderuit bij Oss met 6-0! Over het algemeen presteert Jong AZ uit niet veel, de echte talenten zijn er niet bij wegens een dag later AZ 1, en MVV is in vorm: dit wordt inderdaad 2-1, zoals MVVke al zei.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2021 09:55
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #9
Tsja, de wedstrijd om 14:00 als de gemiddelde man moet werken en via zijn telefoon naar de wedstrijd zal moeten kijken. Het betreft de laatste speelronde van de periode waarin alle ''cruciale'' wedstrijden tegelijk moeten worden afgewerkt. Dan draait MVV-Jong AZ nergens meer om en halen ze die naar voren. Aan de ene kant ben ik er wel blij mee, omdat ik nu toch nog iets kan zijn (telefoontje op het bureau). Als we alle wedstrijden tegelijk hadden gehad en er werd niet gescoord bij deze wedstrijd, had je ook geen enkel wedstrijdshot gezien. Vaak is dan ook geen stream te vinden. Dus ja, klote tijd, maar we kunnen er wel iets van zien als je geluk hebt!

Dan over de wedstrijd. Jacques, zo goed als altijd, niets meer op aan te vullen. Dit is weer typisch wel een wedstrijd waarin je de aansluiting ( nou ja, bovenkant rechter en onderkant linker rijtje) kan maken tegen op papier zwakke tegenstander, maar dan vervolgens niet weet te winnen. Daarbij is Nike-topmodel Duin de spits van dienst bij de tegenstander. Je kunt er bijna met zekerheid geld opzetten dat als er wordt gescoord, hij hem maakt..

Gezien de afgelopen drie overwinningen zonder tegendoelpunten, de tegenstander van vrijdag en de kans om aansluiting te vinden ga ik voor een 2-2.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 10:47
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #10
Hopelijk weer een overwinning, zou mooi zijn. Voor zij die een steam zoeken: CYFO streams. MVV te bekijken op nr 4.
Groetjes
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 14:29 12 mrt 2021 14:33 door Dennis.
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #11
GODVERDOMME!! KNVB MAFFIA!!1!!!!
Dit accepteer ik niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 14:32
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #12
Wat is dit voor waanzin. Als die bal al over de lijn is geweest, dan is het toch gewoon een overtreding? Aanvallen keeper binnen de vijf meter?

Jong AZ heeft een zwakke selectie naar Maastricht gestuurd, dit moeten we alsnog kunnen winnen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 14:36
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #13
Altijd fout op Havekotte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 14:41 12 mrt 2021 14:44 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #14
Wauw dit is er weer een voor het plakboek. Werkelijk wat een beslissing... Maar goed, hierom is een VAR, of op zijn minst technologische hulpmiddelen die kunnen bepalen of een bal over de lijn is geweest dus noodzakelijk. Die grensrechter kan dat no way ooit met zekerheid gezien hebben in een fractie van een seconde van ruim twintig meter afstand, die gokt maar wat. Waarbij het misschien nog wel bizarder is dat hij wel op zeker gezien heeft dat de bal over de lijn was, maar even gemist heeft dat de AZ aanvaller daarbij Havekotte over de lijn duwde...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 14:56
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV - Jong AZ 12 mrt 2021 #15

Tuor schreef : Wauw dit is er weer een voor het plakboek. Werkelijk wat een beslissing... Maar goed, hierom is een VAR, of op zijn minst technologische hulpmiddelen die kunnen bepalen of een bal over de lijn is geweest dus noodzakelijk. Die grensrechter kan dat no way ooit met zekerheid gezien hebben in een fractie van een seconde van ruim twintig meter afstand, die gokt maar wat. Waarbij het misschien nog wel bizarder is dat hij wel op zeker gezien heeft dat de bal over de lijn was, maar even gemist heeft dat de AZ aanvaller daarbij Havekotte over de lijn duwde...


Volgens espn was het echt de scheids die op eigen houtje besliste....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.355 seconden