MVV - Almere City FC

26 mrt 2021 22:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV - Almere City FC #31
In een eerste helft waar weinig boeiends gebeurde kan je inderdaad ook achter staan als het allemaal net anders uitpakt. Maar ik vond ons erg degelijk en geconcentreerd voetballen en in de tweede helft sloegen we toe. Heel eerlijk, niet verwacht. Ik ben al lang blij dat het seizoen nog ergens om gaat. We staan tien punten achter de play-off plaatsen. Het blijft eeuwig zonde dat we voor de winterpauze niet 6 puntjes meer hebben gehaald. Ik weet het, dat heb ik al eerder gezegd. Maar met die zes punten zouden we nog altijd onderin hebben gestaan en een slechte eerste helft gehad hebben. Maar zouden we nu wel vlak bij de play-off plaatsen staan.

Volgende week thuis tegen Eindhoven. Eindhoven won in 2021 nog niet (!). Die pakten vijf puntjes uit de laatste veertien wedstrijden. De laatste overwinning van Eindhoven was tegen... MVV. Kom op MVV, nu even doorpakken! Laat ons heel voorzichtig dromen!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Lassie80, M.V.V. 1902, bokkesprongen, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2021 22:56
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
MVV - Almere City FC #32

Sjotelsplak schreef : In de huidige situatie, geeft plek 9 nog toegang tot de play-offs?


Neen, plaats 8 is de laatste plaats - behalve als een ploeg buiten de top 8 de laatste periode pakt, dan is het zelfs plaats 7.

MVV moet vol voor de periode gaan, dan zou het kunnen dat we en passant ook nog de achtste plaats pakken. Iets anders zit er helaas niet op.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2021 23:35 26 mrt 2021 23:39 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
MVV - Almere City FC #33
Op voorhand kun je alleen maar hopen op een stuntje tegen de nummer drie van de ranglijst. Je vastklampen aan de statistiek: thuis nog nooit een competitiewedstrijd verloren van Almere. Dat je uiteindelijk met 2-0 wint is gewoon heel knap en zeker niet onverdiend.
Bij 0-0 komen we goed weg bij die knal op de lat van Yeboah. Vervolgens mikt Blummel drie minuten later ook op de lat, maar dan wel heerlijk onderkantje lat: 1-0. Dat Mickels vervolgens de 2-0 subtiel binnenstift is die jongen alleen maar gegund. Eerlijk is eerlijk: hij is verguisd. Ook door mij. Maar hij laat nu al een aantal wedstrijden zijn waarde zien. Hij scoorde de afgelopen vier wedstrijden en gaf bovendien vandaag de assist op Blummel. Kennelijk moest-ie er inkomen en speelt-ie nu met vertrouwen en ritme prima wedstrijden.
Verder complimenten aan het centrale duo Mares/Soumaoro. Die hadden ‘t Bies echt wel in de tang. Met vereende krachten werd Verheydt aan de ketting gelegd. Die kon nauwelijks iets uitrichten. Verder was Deom - met name in de eerste - lekker op dreef. Kalezic had het goed staan.
Wederom complimenten voor de MVV-twitteraar. Met zijn humoristische tweets wist-ie ook de aandacht van ESPN te trekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, Lassie80, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2021 00:53
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Almere City FC #34
Één van de betere wedstrijden dit seizoen van usmvvke. Verdiend gewonnen. Een super eerste helft van Deom, wat op ESPN door Hans Kraaij mooi werd opgepakt... Iniesta uit Mestreech. Ook leuk interview met hem na de wedstrijd, verdient het om in de schijnwerper te staan.
En zelfs Mickels door mij verguist begint zijn draai te vinden.
Maar alle respect voor de trainersstaf die met beperkte middelen het maximale uit deze spelersgroep haalt. Iedere keer staat het goed. Er staat een collectief op het veld. Iedere keer een duidelijk verhaal. Ik hoop dat Kalezic blijft en de kans krijgt om iets moois op te bouwen.
Nu nog Aken noord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, jovkle, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2021 09:59 27 mrt 2021 10:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV - Almere City FC #35
Ik zag Dhr van AS op de tribuun zitten die zal zich wel happy de pappy voelen en zich wanen of hij bij de action aan het shoppen is,dalijk weer ,,heerlijk,,shoppen bij us mvvke om voetballers met een klein salaris op dit moment binnen te loodsen bij die ,,miljonairs,, in kirchrao.
Hij zal zich wel kepot verschrokke hobbe wie dit mvv speult op dit memint.
Ff euver de wedstrijd hiel kort petje af,trainer wat je met dit weinige geld voor elkaar hebt gebokst.
Op naar de twaalfde april jammer tot veer er neet bij mage zien...ben optimistisch kwa uitslag zeker na gisteravond.
Mijn excuus ook naar mickels die ik al verschillende keren had bestempeld als miskoop....mickels diepe....diepe...buiging voor je doorzettingsvermogen vermogen...mvrgr Opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2021 10:13
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV - Almere City FC #36
Je vraagt je af, waarom wordt die Van As wèl binnen gelaten?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2021 12:58
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV - Almere City FC #37
Klasse overwinning van MVV!

Heeft iemand eigenlijk Napoleon nog gezien? Of zat die gisteren lekker naast zijn R*da mattie Van As op de tribune?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2021 13:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV - Almere City FC #38

Klomeleer schreef : Klasse overwinning van MVV!

Heeft iemand eigenlijk Napoleon nog gezien? Of zat die gisteren lekker naast zijn R*da mattie Van As op de tribune?


Ik denk dat hij even een adem pauze heeft ingelast....er is op dit moment ook niet veel aan te merken op die roeie toch...mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2021 14:24
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - Almere City FC #39

opadiehard schreef :

Klomeleer schreef : Klasse overwinning van MVV!

Heeft iemand eigenlijk Napoleon nog gezien? Of zat die gisteren lekker naast zijn R*da mattie Van As op de tribune?


Ik denk dat hij even een adem pauze heeft ingelast....er is op dit moment ook niet veel aan te merken op die roeie toch...mvrgr Opa.



Ja inderdaad, als het goed gaat is het niet meer interessant om hier aanwezig te zijn. dat tekent het type 'supporter'.
Nog een weekje en Noor en Kalezic en consorten zijn ook de Messias Jonker voorbijgestreeft op de ranglijst. Met minder geld en in minder tijd. Voorlopig zal het stil blijven denk ik. Misschien is hij druk met zijn revolutionaire plannen, waar de kranten inmiddels al weken vol van staan...

Even on topic: erg knap wat er inmiddels opgebouwd is! Ik sta te boek als positief, maar dit had ook ik niet zien aankomen eerlijk gezegd. Mickels die elke week belangrijk is. Naudts op het scoreformulier. Het moet niet gekker worden. Zo zie je maar dat we het af en toe aan de kenners op de bank moeten overlaten, want ik denk dat wij inmiddels geen selectiespeler meer over hadden gehad. Nogmaals erg knap en super om te zien dat we het weer over voetbal hebben ipv de randzaken!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2021 20:25
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
MVV - Almere City FC #40
Ik vond dit de belangrijkste overwinning van dit seizoen. Voor ons om aansluiting te houden bij de subtop en om een beoogd kandidaat voor promotie niet in het spel te laten komen.
2 echt mooie doelpunten gezien. Een steekpas op eredivisie niveau en daarna stiftje op Bundesliga niveau :-).
Ik denk alleen nog maar aan de wedstrijd tegen de vlupikke, remember 16 miert 1975.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2021 21:42 27 mrt 2021 21:45 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV - Almere City FC #41
Zat eigenlijk beetje te mijmeren en na tegenieten,ik vind MVV eigenlijk gevoelsmatig naar elkaar toe een echt team zelfs zonder het voetbal gedeelte maar meer naar elkaar toe echt een vriendenteam die er voor gaan.
Komend van heel diep,misschien juist daarom een (h)echte vriendengroep een team.
Een aparte vermelding vind ik Angiulli vandaag maar 6 minuten acterend,maar als je zijn enthousiasme ziet in de groep krijg ik een goed gevoel over deze speler waar we volgens mij nog veel plezier van gaan beleven....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2021 21:54
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV - Almere City FC #42

Huib schreef : Ik vond dit de belangrijkste overwinning van dit seizoen. Voor ons om aansluiting te houden bij de subtop en om een beoogd kandidaat voor promotie niet in het spel te laten komen.
2 echt mooie doelpunten gezien. Een steekpas op eredivisie niveau en daarna stiftje op Bundesliga niveau :-).
Ik denk alleen nog maar aan de wedstrijd tegen de vlupikke, remember 16 miert 1975.



Hupie,Hupie

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2021 18:11
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV - Almere City FC #43
Raar, weer staat er dat Blummel gehuurd wordt van De Graafschap. Slimme actie van die sponsor trouwens:D

De Graafschap-supporter stuurt drie kratten bier naar MVV
Sem CaelenGeplaatst opmaandag 29 maart 2021 - 16:53
De overwinning op Almere City (2-0) heeft MVV Maastricht niet alleen drie punten, maar ook drie kratten bier opgeleverd.
De zege viel immers in de smaak bij supporters van Almere's concurrent De Graafschap, laat MVV op de clubwebsite weten.
Strijd
Almere City en De Graafschap zijn in een strijd verwikkeld om directe promotie naar de Eredivisie. Doordat MVV er vrijdag verrassend in slaagde de ploeg uit Flevoland drie punten af te snoepen, moest Bert Wesselink een belofte nakomen.
Lees ook: MVV stunt tegen Almere City
Drie kratten
"Via Twitter had ik een belofte gedaan dat er bier jullie kant uit zou komen bij een overwinning op Almere City", zegt hij. "Namens mij als supporter en sponsor van de Graafschap zijn we daar dan ook heel blij mee." Maandag belandden er dan ook, via de bezorgdienst van een Maastrichtse supermarkt, drie kratten bier op de (kunstgras)mat in De Geusselt.
Blummel
Uitgerekend Sven Blummel, die door MVV gehuurd wordt van De Graafschap, opende de score tegen Almere City. "Extra mooi dat hij heeft gescoord!", aldus Wesselink. De score werd daarna nog verdubbeld door Joy-Lance Mickels, waardoor MVV de vijfde thuiszege op rij boekte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mrt 2021 19:01
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV - Almere City FC #44
Over Blummel, van de MVV-site:

Vrijdag 29 januari 2021

De 24-jarige Sven Blummel komt per direct de gelederen van MVV Maastricht versterken. De vleugelspeler komt over van De Graafschap. MVV huurt de speler voor de rest van het seizoen en neemt dan per juli de speler definitief over van de Superboeren. Hij staat dan tot medio 2023 onder contract in Maastricht.

https://www.mvv.nl/nieuws/mvv-legt-sven-blummel-voor-langere-tijd-vast
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden