NAC- MVV

22 okt 2021 20:35
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
NAC- MVV #16
Wat een gebraggel achterin.. keeper doet uiteraard weer lekker mee. Interview met Klaas voor de wedstrijd kunnen we ook beter skippen germ. Komt met deze spelers toch niks van terecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 20:38
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
NAC- MVV #17
Ik ga de hond uitlaten, lijkt mij een betere besteding van mijn tijd. Ik heb medelijden met de mannen uit Maastricht die deze reis hebben gemaakt, sterkte jongens!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 20:41
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
NAC- MVV #18
Naam doelpuntmaker 2-0: kotsbeu (Kotzebue). Toepasselijk dit....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 21:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
NAC- MVV #19
Ik stel voor om de uitduels gewoon niet meer te spelen. Scheelt weer wat kosten en is goed voor ons doelsaldo (want dan verliezen we slechts met een reglementaire 3-0). In de vrijgekomen tijd kan Klaas met de mannen trainen (zou dat zin hebben?) of het stadion verbouwen ofzo…
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 21:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
NAC- MVV #20

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 21:33
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
NAC- MVV #21

Boschpoort schreef : Nee. Dit kan toch niet waar zijn hè.

www.ad.nl/nederlands-voetbal/merkwaardig...topografie~a40033a2/


Nog een geluk dat Fortuna niet naar Groningen moest.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Boschpoort, LRB, Sjarel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 21:43
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
NAC- MVV #22
Sneu voor die supporters. Verkeerde kant op en wederom een zaadpot voorgeschoteld krijgen. Mvv supporter ben je niet voor je plezier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 22:42
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
NAC- MVV #23
We zijn een lachertje in de eerste divisie. En Noor heeft niet de oplossing. En ondanks de beperkte selectie is niet eens de begroting op orde. Nog maar genieten van de gezelligheid de resterende thuiswedstrijden. Er grijpt toch niemand in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 23:13
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
NAC- MVV #24
Ik heb toch wel medelijden met Klaas.
Ja de verhalen dat hij echt keihard is voor zijn spelers heb in ook vernomen, maar wat een ongelofelijke grijze selectie staat er ook op het veld. De achterhoede maakt keer op keer persoonlijke blunders. Middenveld wordt keer op keer overlopen, aanval is echt niks speciaals.

Het zijn allemaal grijze spelers.. niks heel speciaals. Voorheen hadden we een Peeters, Nys , Croux , Ippel .. noem ze maar op. Spelers met specifieke kwaliteiten wat ook voor publiek geweldig was. Waem heeft in mijn beleving potentie, Blummel kan aardig ballen, Remans maakt er in een seizoen als het meezit 10 doelpuntjes.. thats it ?

Dit wordt een heel lang seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 okt 2021 23:17
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
NAC- MVV #25
Sneu van de politie om niet hun fout toe te geven. Wij reden naast de bussen op het moment dat ze van de snelweg afgehaald werden. Laat ik maar niks over de wedstrijd schrijven. Want hoe ruk het allemaal ook is, zal ik er volgende pot weer zijn..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 00:29 23 okt 2021 02:00 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
NAC- MVV #26

Zakelijk schreef :
Het zijn allemaal grijze spelers.. niks heel speciaals. Voorheen hadden we een Peeters, Nys , Croux , Ippel .. noem ze maar op.


Niet verwonderlijk natuurlijk, dat waren opgestreken toetjes op een karige begroting, (bijna) gratis kwaliteitimpulsen voor een club die toen ook niks te makken had, 'benefits' die meteen met de 'Vleugels kliek' het stadion zijn uitgejaagd. Terugkijkend het duidelijke keerpunt in het grote verval. (Ja ik ken de bagataliserende versie van het verhaal. Maar ongeacht de uitkomst van de onderhandelingen: je gaat tegen de koers van je club in en maakt uren aan werk al bij voorbaat overbodig. )

Nu hebben samenwerkingen die niet in lijn liggen met supporter allianties altijd weinig kans van slagen. Maar we hebben toen wel mogen ondervinden hoe fijn het is om ondersteuning te krijgen van een grotere club, vooral in onze situatie. (ook al koste ons dat jeugdtalenten).

Blijkbaar is het volkomen normaal om een toekomstige zakenpartner te begroeten met stenen door zijn voertuig. Dat die man daar zo kleinzerig en niet zakelijk over deed, en er niet mee kon lachen terwijl zijn kind moest wijken voor hoofdletsel is volstrekt onbegrijpelijk. Dat is toch het ultieme gebaar van vriendschap? Dat wil je toch iedere week gaan meemaken?

Gewoon bijten in de hand die je voedt. Zolang we maar zelf onze eigen vrienden kunnen kiezen (die ons nergens voetbaltechnisch/bestuurlijk in willen of kunnen ondersteunen. ) dan zijn we goed bezig . Dus ik zou zeggen geniet van die verworven autonomiteit en de bijbehorende hobby als ambassadeur van deze club buiten de ledenraad en het bestuur om. Vertegenwoordigd in een hoeveelheid dat amper in procenten valt uit te drukken, laat staan weer te geven op een democratische schaal. Wat een fantastische achilleshiel had dit partnerschap toch en dan ook nog durven beweren dat niemand groter dan de club kan zijn.

Dus mocht iemand zich geroepen voelen, zorg er dan ook nog even voor dat je de bestuursleden van Luik op hun tenen gaat staan, dan kunnen onze bloedbroeders ons binnenkort alleen nog maar in een museum komen bezichtigen. Hopelijk heeft dhr. Kruijntjens lekkere koffie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 09:20
Lima
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 21
Meer
NAC- MVV #27
Hoezo medelijden met Klaas? Hij is toch verantwoordelijk om die keeper elke week maar weer opnieuw op te stellen? Wat een fouten maakt die keer op keer. Als ik tweede keeper zou zijn zou ik mijn contract direct inleveren. Nijhuis mag onbeperkt fouten maken en blijft altijd staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 10:32
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
NAC- MVV #28

Lima schreef : Hoezo medelijden met Klaas? Hij is toch verantwoordelijk om die keeper elke week maar weer opnieuw op te stellen? Wat een fouten maakt die keer op keer. Als ik tweede keeper zou zijn zou ik mijn contract direct inleveren. Nijhuis mag onbeperkt fouten maken en blijft altijd staan.


Heb je er ook al eens aan gedacht dat dat zou kunnen betekenen, dat de tweede keeper nog slechter is....... ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 10:38
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
NAC- MVV #29
Deze drollenvanger maakt de al onzekere achterhoede nog meer onzeker. Dat zag je ook bij Essers hoe die verdedigd bij de 1-0. De achterhoede mist al vertrouwen en coaching en dan gaat die keeper ook iedere wedstrijd de fout in... dan weet de achterhoede het ook niet meer.
Deze keeper zal goed trainen, daar zal het niet aan liggen. Maar hij lijkt me nu toch niet meer te handhaven.

Maar toch zie ik hem vrijdag weer keepen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 okt 2021 11:47
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
NAC- MVV #30
Ook dinsdag tegen Acv voor de beker gaan we niet winnen ( volgens Wels) met dit spel .
Wels geeft de hoop ook op.
Niet meer lang staat Elsen er weer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden