MVV- 045

02 nov 2021 11:51
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV- 045 #151

Ben Salemans schreef : Een open vraag. Kan iemand mij vertellen welke rol de burgemeester van Maastricht speelt bij de veiligheid in het Geusselt-stadion?

De burgemeester is toch, ten eerste, deel van de driehoek (burgemeester, officier van justitie, politie) die over de veiligheid bij thuiswedstrijden van MVV gaat en bijv. een wedstrijd om veiligheidsredenen kan verschuiven of zelfs verbieden?

Ten tweede is de gemeente Maastricht (waarvan de burgemeester 'de baas' is) eigenaar van het stadion. Is de gemeente als verhuurder dan niet verplicht of mede verplicht ervoor te zorgen dat het Geusselt-stadion een veilig stadion is?

Ik vraag me dus, met andere woorden, ook af in hoeverre onze burgemeester medeverantwoordelijk is voor het gebrek aan veiligheid in ons stadion. Dat weet ik dus echt niet en ben heel benieuwd naar het antwoord.


MVV beschikt over een recente Gebruiksvergunning (vanuit verantwoordelijkheid gemeente). Een recente Brandveiligheidsvergunning maakt vanuit de brandweer onderdeel uit van de Gebruiksvergunning.
Daarnaast doet de KNVB ieder jaar een zogenaamde Veiligheidsaudit. Maw alle onderdelen op gebied van veiligheid worden daarmee onder de loep genomen en in principe goedgekeurd. NB. Zonder goedkeuring geen vergunning voor het gebruik van het stadion met publiek en/ of licentie voor de KNVB.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 13:05
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV- 045 #152

JulioB schreef : In de samenvatting wordt i.i.g. wel duidelijk aangegeven dat het vanuit het uitvak begon.


Hier zie je dus ook duidelijk dat de gracht voor Boschpoort Vak F nog vrijwel leeg was op het moment dat *oda-fans vuurwerk beginnen te gooien op de ballenjongen en naar het publiek in Vak F. Op het gooien van bier en McDonaldszakken naar onze aanvoerder tien minuten daarvoor, hadden de MVV-fans dus nog niet gereageerd. Pas toen *oda fams met vuurwerk begonnen te gooien - en met voorwerpen die maar 1 mogelijke functie hebben , namelijk mensen proberen te verwonden (ik kreeg er zelf een op me, gewoon boven op de tribune staande); pas toen stroomde daar de gracht vol met MVV-fans. (Die vervolgens ook te ver gingen.) Maar ik vraag me af bij welke groep mensen er geen reactie zou ontstaan als je ze bekogelt met vuurwerk en gevaarlijke voorwerpen.



Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, mvv4ever, Tuor, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 13:18
Ridenaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
MVV- 045 #153
Nu, een aantal dagen vind ik het een schande dat je nergens in de media iets terug hoort of leest over het schandalige en buiten proprtionele optreden van met name het arrestatie team. Vele mensen waren door de ME al richting de uitgang gedreven. Waarom was het nodig om erop los te slaan terwijl het doel al was bereikt, nl die hoek leeg ruimen. Ik vraag me af met welke opdracht zijn die opgefokte droeftoeters door Penn het stadion ingestuurd?
Dit schandalige optreden stinkt en mag ook in de media uitgemeten worden en kritische vragen over gesteld worden richting Penn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 13:55
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
MVV- 045 #154
Het is nog lang goed gegaan. Roda supporters gooiden met batterijen, knikkers, stalen lagerkogels. Op een gegeven moment is het genoeg. Actie is reactie. Laf grafvolk, om vervolgens op de hekken te blijven maar uiteindelijk niet te durven. Helaas durfden enkele MVV supporters wel, en verklaar ik de toegestroomde volle hoek aan het preventief klaar staan op hun dreigementen. Het is overduidelijk dat de dreigende houding in het uitvak begon. Alles staat en valt bij het faciliteren van deze situatie. Het stadion is hopeloos verouderd. Sommige mensen roepen ook dat het toch uiteindelijk aan het gedrag te wijten is. Ik vind dat de situatie van het stadion dit veroorzaakte. Als je alles naar gedrag wilt herleiden dan stop ook maar met stoplichten aan te brengen, of spoorwegovergangen met slagbomen te maken als je zo op je medemens vertrouwt. De situatie maakt het gedrag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 14:50
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1851
Meer
MVV- 045 #155
Er komt nu echt wel een discussie los over het stadion maar ook over de beveiliging . Iedereen vind er wat van , oud bestuurders, directeuren etc komen allemaal aan t woord . Je hoort en lees veel zinnige maar ook veel onzinnige argumenten. Ik zou zoals al eerder in een post geplaats de uitbezoekers tijdelijk weren in het stadion totdat er een bepaalde rust en vertrouwen is terug gekeerd waaruit blijkt dat wij ( de club) het aankunnen !

Kijk als je 2017 vergelijkt met 2021 dan was voor mijn gevoel 2017 echt wel meer beladen in de grachten dan 2021 ( maar goed dat zegt mijn gevoel nu )
Wat alleen beter ging in 2017 is dat ergens middels , spelers , voorzitter , stewards etc etc de angel uit het conflict is gehaald tijdens die "rellen" en we die match zonder politie inzet hebben kunnen uitspelen

En vooral dit laatste heb ik echt gemist vrijdag, er was eigenlijk niks aan de hand 40 minuten binnen en buiten de lijnen . Daar moet je eerlijk in zijn
Dan komt toch de geest in de fles , loopt de gracht vol ,kunnen die van Roda in de hekken blijven hangen en doen en is er niemand buiten 5 stewards die dat kan sussen , en dat vind ik echt een gemiste kans . Waar was de voorzitter van MVV , waar was Noor waar waren de spelers die in 2017 die wel op het veld kwamen en nu heb ik ze niet gezien . En wellicht ook nog van Roda , bestuur/directie , dat daar mensen de zaak probeerde te sussen.

En opeens kwam van alle kanten ME , en AT , en vooral dat laatste ben ik met iedereen eens dat was en is schandalig hoe daar erop werd geknuppeld . Maar ik kan daar alleen iets van vinden met de beelden die rond gaan , misschien gingen daar zaken aan vooraf dat weet ik niet .Dan nog was dat mijn inziens totaal overbodig. De ME was meer dan voldoende om de grachten "schoon te krijgen"

Maar nogmaals dit had voor mijn gevoel gesust kunnen worden toen beide kampen met we geduw en getrek elkaar te lijf gingen . Alleen wat ik al schreef niemand van de top/directie/bestuur heeft dat gesust ook de spelers niet. Toen waren Verheijdt en Kuijpers meen ik ook op t veld om supporters rustig te krijgen
Uiteindelijk is dat gelukt nu niet helaas.

Maar goed iedereen vind er wat van , er zal een dikke rekening worden betaalt voor de hele gedoe ... als club zijn we alleen maar achteruit aan t lopen en de slogan van Noor , samen maken we stappen kan wat mij betreft de prullenbak in !

Hoe dan ook , hoop ik dat ergens achter de schermen mensen met daadkracht op staan en deze directie en bestuur naar huis sturen want ze dragen op (bijna)geen enkele manier bij dat MVV er over 10 jaar nog is . Dat is mijn opvatting en daar zullen het er een heleboel mee oneens zijn maar ook een heleboel mee eens. IK ben wel een beetje klaar met al dat gedoe , en om alles op corona te schuiven dat is allemaal lekker makkelijk
zorg dat je zaken voor bent , en als toch de geest in fles komt , handel dan professioneel en probeer het conflict te sussen . Dat mag je ook verwachten van mensen die in de directie dan wel bestuur zitten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 17:55 02 nov 2021 18:02 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- 045 #156

Napoleon schreef : Wat ook iedereen moet zijn opgevallen , waar waren onze voorzitter en AD ?! Tijdens de rellen in 2017 vloog Kersten en andere nog richting brandhaard , misschien om symbolisch wat te blussen maar ze waren er wel .
Paul Rinckens klom regelmatig het vak in als er iets gebeurde .

Maat afgelopen vrijdag heb ik niemand gezien van voorzitter of AD . Waarom niet , waarom kwamen ze niet uit de BC toen net de match gestaakt was om het publiek te sussen ?! … ook heb ik niemand van het beveiligings bedrijf Limburg beveiliging gezien … die stonden normaal in de gracht !! Het schijnt dat die ermee zijn gestopt en dat zou ook een tekort aan beveiligers verklaren !!

Daarnaast heb ik van Noor nog geen enkele reactie ergens gelezen .


En ook al op linkedin MVV te kakken zetten…mijn compliment, goed bezig ! :thumbsdown:

“ de trieste balans van wat een mooie avond had moeten worden !! Wordt het ooit nog eens normaal of glijden we steeds verder af ! Een ding weet ik zeker …als er aan de top van een organisatie geen sterke personen staan dan merk je dat tot in t kleinste detail !! “

We kunnen alle publiciteit gebruiken om sponsoren en investeerders aan te trekken, niks club kapot maken maar positief opbouwende kritiek….goed gedaan Geert
:applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 18:36
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
MVV- 045 #157

LRB schreef :

Napoleon schreef : Wat ook iedereen moet zijn opgevallen , waar waren onze voorzitter en AD ?! Tijdens de rellen in 2017 vloog Kersten en andere nog richting brandhaard , misschien om symbolisch wat te blussen maar ze waren er wel .
Paul Rinckens klom regelmatig het vak in als er iets gebeurde .

Maat afgelopen vrijdag heb ik niemand gezien van voorzitter of AD . Waarom niet , waarom kwamen ze niet uit de BC toen net de match gestaakt was om het publiek te sussen ?! … ook heb ik niemand van het beveiligings bedrijf Limburg beveiliging gezien … die stonden normaal in de gracht !! Het schijnt dat die ermee zijn gestopt en dat zou ook een tekort aan beveiligers verklaren !!

Daarnaast heb ik van Noor nog geen enkele reactie ergens gelezen .


En ook al op linkedin MVV te kakken zetten…mijn compliment, goed bezig ! :thumbsdown:

“ de trieste balans van wat een mooie avond had moeten worden !! Wordt het ooit nog eens normaal of glijden we steeds verder af ! Een ding weet ik zeker …als er aan de top van een organisatie geen sterke personen staan dan merk je dat tot in t kleinste detail !! “

We kunnen alle publiciteit gebruiken om sponsoren en investeerders aan te trekken, niks club kapot maken maar positief opbouwende kritiek….goed gedaan Geert
:applaus:


Jaja, de grote alwetende Napoleon laat weer zien dat hij een echt clubhart heeft. Persoonlijke vetes staan in zijn ogen ver boven het belang van de club.
De man die ooit hardop de oprechtheid van Elsen bij het overlijden van Sef Hoenjet in twijfel durfde te trekken, toen Elsen nog bovenaan zijn vete-lijst stond.
Dit bewijst zijn professionaliteit maar weer eens én de reden waarom MVV heb graag zo ver mogelijk buiten de deur houdt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 18:45
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1149
Meer
MVV- 045 #158

LRB schreef :

Napoleon schreef : Wat ook iedereen moet zijn opgevallen , waar waren onze voorzitter en AD ?! Tijdens de rellen in 2017 vloog Kersten en andere nog richting brandhaard , misschien om symbolisch wat te blussen maar ze waren er wel .
Paul Rinckens klom regelmatig het vak in als er iets gebeurde .

Maat afgelopen vrijdag heb ik niemand gezien van voorzitter of AD . Waarom niet , waarom kwamen ze niet uit de BC toen net de match gestaakt was om het publiek te sussen ?! … ook heb ik niemand van het beveiligings bedrijf Limburg beveiliging gezien … die stonden normaal in de gracht !! Het schijnt dat die ermee zijn gestopt en dat zou ook een tekort aan beveiligers verklaren !!

Daarnaast heb ik van Noor nog geen enkele reactie ergens gelezen .


En ook al op linkedin MVV te kakken zetten…mijn compliment, goed bezig ! :thumbsdown:

“ de trieste balans van wat een mooie avond had moeten worden !! Wordt het ooit nog eens normaal of glijden we steeds verder af ! Een ding weet ik zeker …als er aan de top van een organisatie geen sterke personen staan dan merk je dat tot in t kleinste detail !! “

We kunnen alle publiciteit gebruiken om sponsoren en investeerders aan te trekken, niks club kapot maken maar positief opbouwende kritiek….goed gedaan Geert
:applaus:

Ik ga ook niet altijd mee in Napoleon zijn gedachten, maar in deze zegt hij toch alleen wat de feiten zijn?

We hebben namelijk ook echt geen sterke personen in de top van de organisatie. Zowel de voorzitter als de directeur zijn mediaschuw en laten nooit iets van zich horen. Zeker na de ongeregeldheden van afgelopen vrijdag moet je er staan of in ieder geval in de media aan damage control doen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 18:48
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
MVV- 045 #159

Duin schreef : Dit bewijst zijn professionaliteit maar weer eens én de reden waarom MVV heb graag zo ver mogelijk buiten de deur houdt!


Dat ligt natuurlijk aan meer zaken, ook zoals sponsoring.

Wat hebben die telefoonabonnementen VVV tot nu toe opgebracht? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 19:51 02 nov 2021 20:03 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- 045 #160

Sjotelsplak schreef :

LRB schreef :

Napoleon schreef : Wat ook iedereen moet zijn opgevallen , waar waren onze voorzitter en AD ?! Tijdens de rellen in 2017 vloog Kersten en andere nog richting brandhaard , misschien om symbolisch wat te blussen maar ze waren er wel .
Paul Rinckens klom regelmatig het vak in als er iets gebeurde .

Maat afgelopen vrijdag heb ik niemand gezien van voorzitter of AD . Waarom niet , waarom kwamen ze niet uit de BC toen net de match gestaakt was om het publiek te sussen ?! … ook heb ik niemand van het beveiligings bedrijf Limburg beveiliging gezien … die stonden normaal in de gracht !! Het schijnt dat die ermee zijn gestopt en dat zou ook een tekort aan beveiligers verklaren !!

Daarnaast heb ik van Noor nog geen enkele reactie ergens gelezen .


En ook al op linkedin MVV te kakken zetten…mijn compliment, goed bezig ! :thumbsdown:

“ de trieste balans van wat een mooie avond had moeten worden !! Wordt het ooit nog eens normaal of glijden we steeds verder af ! Een ding weet ik zeker …als er aan de top van een organisatie geen sterke personen staan dan merk je dat tot in t kleinste detail !! “

We kunnen alle publiciteit gebruiken om sponsoren en investeerders aan te trekken, niks club kapot maken maar positief opbouwende kritiek….goed gedaan Geert
:applaus:

Ik ga ook niet altijd mee in Napoleon zijn gedachten, maar in deze zegt hij toch alleen wat de feiten zijn?

We hebben namelijk ook echt geen sterke personen in de top van de organisatie. Zowel de voorzitter als de directeur zijn mediaschuw en laten nooit iets van zich horen. Zeker na de ongeregeldheden van afgelopen vrijdag moet je er staan of in ieder geval in de media aan damage control doen.


linkedin is een professioneel netwerk waar sponsoren en investeerders zitten, die jaagt hij net weg ...
dat is het tegenovergestelde van "damage control ": olie op het vuur gooien.

Als je lid ben van dit netwerk, tik MVV eens in, en je zult verbaast staan wat er allemaal na boven komt. Zoveel ex spelers met goede jobs in het bedrijfsleven, die nimmer nooit hun management kunnen overtuigen om een cent in ons cluppie te steken door dit soort berichtgeving.
Of zovelen die bij best grote clubs een rol of rolletje hebben..en dus qua scouting wat "leenspelers"zouden kunnen aanleveren... niet dus nu !
Heb zelf 2011-13 diverse bedrijven benaderd en later Tommie (Daemen) leads gegeven : dat kun je nu op je buik schrijven en kost jaren werk om weer goodwill te kweken. Een zo'n berichtje van hem daar maakt meer kapot, dan dat tien hersenloze hoollies kunnen aanrichten.
Geertje maakt meer kapot dan dat je lief is....

ps : ik kan daar ook schrijven, dat die 2 kippen van hem ( chicks wizz wings) aso zijn,
want bij een wedstrijd liepen ze mij ( 60+ jarige halfblinde invalide hartpatient) bijna omver
en duwde me grof weg omdat hij hun riep richting eretribune te komen...
Dat zou hem ook in een ander daglicht stellen als ik dat DAAR uitgebreid beschreef en hem op zijn verantwoordelijkheid aan zou spreken voor het gedrag van die twee sophinne...;)

Some things are not done, dus laat je zo iets DAAR achterwege maar tja... mijn pa zaliger zei altijd:
watste neet van toes hubs metgekreege, maagste neet vaan iemes verwagte !
Dus weet je hoe ik over Geertje boy denk ...:thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 22:01
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV- 045 #161
Ik ben ook eens dat MVV met hun verhaal naar buiten hadden mogen komen.
Het is nu Dinsdag en er is nog niks gezegd geworden.
Het is gewoon schandalig voor woorden MVV fans worden zwart gemaakt in de media en er word gewoon niks over de duitsers gezegd.
En die klootzakken komen er dadelijk mee weg ook nog. Terwijl ze het halve uitvak zeker een stadion verbod mogen geven en boetes kunnen uitdelen.
Maar nee ze hebben wel 25 mvv fans op het oog......En nee ik wil niet zeggen dat dat niet terecht is dat ze daar ook MVV fans ertussen uit pikken om een stadion verbod te geven of wat dan ook. Maar het gaat gewoon om het feit dat je helemaal niks maar dan ook helemaal niks hoort over de duitsers.
Terwijl er zelfs mensen die niet van voetbal of dan wel niet voor mvv zijn al zeggen dat het gewoon schandalig is geweest dat niemand iets deed tegen de duitsers om ze van het hek af te halen en te zorgen dat ze geen vuurwerk meer gooiden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 23:13
Hartmans1973
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 231
Meer
MVV- 045 #162
Ik vindt het eigenlijk verbazingwekkend dat die zogenaamde politieagenten in spijkerbroekies hier zo mee wegkomen.
Schandalig hoe deze relschoppers hier zomaar mee wegkomen hier zou best meer aandacht voor mogen zijn het leek wel of ze er van genoten om met hun stokje te slaan.
Je zou toch verwachten als er iemand langs loopt en op dat moment niks doet dat je als politie agent het goede voorbeeld geeft en niet nog meer agressie uitlokt.
Dat sloeg compleet nergens op daarna rennen ze ook nog zo in de rug van al die mensen die het stadion uit willen lopen aan de Boschpoort kant maar dat gaat nu eenmaal niet zo snel.
Ik vond dat gebeuren veel schokkender dan de incidenten in het stadion tussen de supportersgroepen dit was gewoon opgezet spel……….. iets anders kan ik hier niet van maken.

De burgemeester de politie de knvb de media iedereen heeft het over buitensporig geweld zelfs grappenhaus maar je hoort niemand over het aso gedrag van de politie.
Dit had allemaal voorkomen kunnen worden maar er werd fout op fout gemaakt door burgemeester Politie maar hand in eigen boezem steken nee het ligt aan iedereen behalve aan hun.

Scherm dat uitvak toch af gewoon plexiglas kan niemand meer het veld op.
Ruim eerst dat uitvak leeg nee we laten eerst de andere 6 duizend man naar huis gaan kunnen we buiten het stadion nog wat mee maken.

Dit zaakje stinkt gewoon maar dat kan ook aan die wc deur liggen…
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 nov 2021 23:53
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 708
Meer
MVV- 045 #163
Over wc's gesproken. Roda krijgt nog 'n aardige rekening hun kant op. Wc ruimte gesloopt en onder water gezet. Mvv had in deze met 'n duidelijk statement moeten komen en veldbetreding etc kunnen veroordelen aan mvv kant, melding maken van medewerking aan onderzoek, maar zeker ook naar uitsupporters kunnen wijzen. In de hekken hangen, gooien van fakkels in thuisvakken, veldbetreding, sloopwerkzaamheden. Tevens vraagtekens kunnen zetten bij politiegeweld door undercover AT. In plaats daarvan stilte en naar binnengekeerd. Wellicht weet de directie wel dat ze op diverse punten tekort zijn geschoten en houden ze zich daarom stil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2021 00:06
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV- 045 #164

Napoleon schreef : Er komt nu echt wel een discussie los over het stadion maar ook over de beveiliging . Iedereen vind er wat van , oud bestuurders, directeuren etc komen allemaal aan t woord . Je hoort en lees veel zinnige maar ook veel onzinnige argumenten. Ik zou zoals al eerder in een post geplaats de uitbezoekers tijdelijk weren in het stadion totdat er een bepaalde rust en vertrouwen is terug gekeerd waaruit blijkt dat wij ( de club) het aankunnen !

Kijk als je 2017 vergelijkt met 2021 dan was voor mijn gevoel 2017 echt wel meer beladen in de grachten dan 2021 ( maar goed dat zegt mijn gevoel nu )
Wat alleen beter ging in 2017 is dat ergens middels , spelers , voorzitter , stewards etc etc de angel uit het conflict is gehaald tijdens die "rellen" en we die match zonder politie inzet hebben kunnen uitspelen

En vooral dit laatste heb ik echt gemist vrijdag, er was eigenlijk niks aan de hand 40 minuten binnen en buiten de lijnen . Daar moet je eerlijk in zijn
Dan komt toch de geest in de fles , loopt de gracht vol ,kunnen die van Roda in de hekken blijven hangen en doen en is er niemand buiten 5 stewards die dat kan sussen , en dat vind ik echt een gemiste kans . Waar was de voorzitter van MVV , waar was Noor waar waren de spelers die in 2017 die wel op het veld kwamen en nu heb ik ze niet gezien . En wellicht ook nog van Roda , bestuur/directie , dat daar mensen de zaak probeerde te sussen.

En opeens kwam van alle kanten ME , en AT , en vooral dat laatste ben ik met iedereen eens dat was en is schandalig hoe daar erop werd geknuppeld . Maar ik kan daar alleen iets van vinden met de beelden die rond gaan , misschien gingen daar zaken aan vooraf dat weet ik niet .Dan nog was dat mijn inziens totaal overbodig. De ME was meer dan voldoende om de grachten "schoon te krijgen"

Maar nogmaals dit had voor mijn gevoel gesust kunnen worden toen beide kampen met we geduw en getrek elkaar te lijf gingen . Alleen wat ik al schreef niemand van de top/directie/bestuur heeft dat gesust ook de spelers niet. Toen waren Verheijdt en Kuijpers meen ik ook op t veld om supporters rustig te krijgen
Uiteindelijk is dat gelukt nu niet helaas.

Maar goed iedereen vind er wat van , er zal een dikke rekening worden betaalt voor de hele gedoe ... als club zijn we alleen maar achteruit aan t lopen en de slogan van Noor , samen maken we stappen kan wat mij betreft de prullenbak in !

Hoe dan ook , hoop ik dat ergens achter de schermen mensen met daadkracht op staan en deze directie en bestuur naar huis sturen want ze dragen op (bijna)geen enkele manier bij dat MVV er over 10 jaar nog is . Dat is mijn opvatting en daar zullen het er een heleboel mee oneens zijn maar ook een heleboel mee eens. IK ben wel een beetje klaar met al dat gedoe , en om alles op corona te schuiven dat is allemaal lekker makkelijk
zorg dat je zaken voor bent , en als toch de geest in fles komt , handel dan professioneel en probeer het conflict te sussen . Dat mag je ook verwachten van mensen die in de directie dan wel bestuur zitten



Napoleon,
Je vergeet m.i. te vermelden waarom de gracht vol liep; de zgn. kids-tribune werd met vuurwerk beschoten, de Boschpoorttribune lag onder vuur, Mart Remans werd bij het nemen van een corner bekogeld door allerlei attributen en het veld werd bestookt met vuurwerk vanuit het #oda-vak. Volgens mij ben jij niet aanwezig geweest bij deze wedstrijd of zat jij soms in de Business ruimte? Was je wel ooggetuige, probeer dan wel objectief te blijven in jouw berichtgeving; zoniet hou je muil!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2021 00:09
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV- 045 #165
Ps., de #oda "supporters hebben hun eigen suppoosten het ziekenhuis ingeslagen. Schandalig die reactie van jou!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.132 seconden