MVV- 045

05 nov 2021 12:32
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV- 045 #181
Ik lees op dit forum de berichten van Napoleon tot LRB , maar laat een ding duidellijk zijn MVV schiet zich zelf in 1 jaar zelf 3 maal ernstig in het eigen been . .

De NOW gelden en de supporters van MVV tegen Ado en Roda jc ....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2021 14:46
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
MVV- 045 #182
Wedstrijd wordt ma 29 november uitgespeeld. Nog niet zeker of dit met publiek is...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2021 17:14 05 nov 2021 17:25 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV- 045 #183
Het feit dat DDL steeds zo duidelijk benadrukt dat er “over en weer” provocaties waren zegt eigenlijk al genoeg. Als het echt op die manier was begonnen, dan hadden ze de schuld wel volledig bij de MVV-fans gelegd.

Daar waar espn wel gewoon de vinger op de zere plek legde en duidelijk maakte dat de hele situatie door het uitvak werd ingestart. Maakt naar mijn mening ook nog wel verschil als je met voorbedachte rade knikkers en andere gevaarlijke voorwerpen mee naar binnen smokkelt om te gooien. Maar ok. Hopelijk met enkel MVV-publiek op die maandag.

Gestaakte derby MVV - Roda wordt uitgespeeld op een maandag
Vandaag om 14:23 door Jimmy Leenders
Gestaakte derby MVV - Roda wordt uitgespeeld op een maandag
De ME op het veld van de Geusselt, vorige week. FOTO: DE LIMBURGER/BAS QUAEDVLIEG
De gestaakte derby tussen MVV en Roda JC wordt aan het eind van deze maand op een maandag uitgespeeld. Op 29 november staan beide clubs in Maastricht tegenover elkaar om de laatste minuten van de eerste helft en de volledige tweede helft af te werken.
Dat is vrijdag afgesproken in een overleg tussen de gemeente Maastricht, de politie, het Openbaar Ministerie en MVV.

Toeschouwers?

Op welk tijdstip er maandag 29 november wordt afgetrapt is nog niet duidelijk. Ook moet nog blijken of er überhaupt toeschouwers aanwezig mogen zijn in De Geusselt. Volgens de betrokken partijen is er in het overleg verder ook gekeken naar oplossingen om de derby’s tussen MVV en Roda in de toekomst ‘op een veilige manier te laten verlopen’. Welke conclusies daaraan verbonden zijn, wil men nu nog niet zeggen.

Gestaakt

De derby tussen MVV en Roda JC werd vorige week vrijdag in de 42ste minuut bij een stand van 0-0 gestaakt vanwege ongeregeldheden op de tribune. Fans van beide clubs provoceerden elkaar in de hoek waar het uitvak en de zogeheten Boschpoorttribune aan elkaar grenzen. Er werd met vuurwerk over en weer gegooid en enkele raddraaiers betraden zelfs het veld. Uiteindelijk werd de Mobiele Eenheid ingeschakeld om aan de rellen een einde te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2021 18:50 05 nov 2021 18:51 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 582
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- 045 #184

bokkesprongen schreef : Ik lees op dit forum de berichten van Napoleon tot LRB , maar laat een ding duidellijk zijn MVV schiet zich zelf in 1 jaar zelf 3 maal ernstig in het eigen been . .

laot ein dingk duudelik zien... dao höbs diech ut euver de twie groetste zwetsers oppe forum ....
zuuch ut in !

hads diech lijnsje nog daobij genumpt...
daan hadste 't trio fantastiek kompleet
en kos te diech zelf e groet plezeer doen...
en diech door diene kop sjeete ...
in jeeker geval waorste riep veur Vijverdal ( veur de awwerluij oonder us: Venraaj )




www.dailymotion.com/video/xkmu5z
met daank aon Manus
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 03:23
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
MVV- 045 #185

LRB schreef :

bokkesprongen schreef : Ik lees op dit forum de berichten van Napoleon tot LRB , maar laat een ding duidellijk zijn MVV schiet zich zelf in 1 jaar zelf 3 maal ernstig in het eigen been . .

laot ein dingk duudelik zien... dao höbs diech ut euver de twie groetste zwetsers oppe forum ....
zuuch ut in !

hads diech lijnsje nog daobij genumpt...
daan hadste 't trio fantastiek kompleet
en kos te diech zelf e groet plezeer doen...
en diech door diene kop sjeete ...
in jeeker geval waorste riep veur Vijverdal ( veur de awwerluij oonder us: Venraaj )




www.dailymotion.com/video/xkmu5z
met daank aon Manus


Laot ein dingk duudelik zien... dao höbs diech ut euver de groetste zwetser oppe forum ....
zuuch ut in ! LRB

Facta Non Verba
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 12:40 06 nov 2021 12:43 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 582
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- 045 #186

Janepie schreef :

LRB schreef :

bokkesprongen schreef : Ik lees op dit forum de berichten van Napoleon tot LRB , maar laat een ding duidellijk zijn MVV schiet zich zelf in 1 jaar zelf 3 maal ernstig in het eigen been . .

laot ein dingk duudelik zien... dao höbs diech ut euver de twie groetste zwetsers oppe forum ....
zuuch ut in !

hads diech lijnsje nog daobij genumpt...
daan hadste 't trio fantastiek kompleet
en kos te diech zelf e groet plezeer doen...
en diech door diene kop sjeete ...
in jeeker geval waorste riep veur Vijverdal ( veur de awwerluij oonder us: Venraaj )




www.dailymotion.com/video/xkmu5z
met daank aon Manus


Laot ein dingk duudelik zien... dao höbs diech ut euver de groetste zwetser oppe forum ....
zuuch ut in ! LRB


Eindelik eine dee ut leech heet gezien!
:thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 17:10
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV- 045 #187
Deze match moet uitgespeeld worden met publiek ! Dat verdienen al die goedwillende betalende supporters en partners die niks te maken hebben gehad met de incidenten
En daarbij zal er zowiezo een grootte hoeveel politie aanwezig zijn ook als er geen publiek mag komen. Dus dan kun je maar beter spelen met thuis publiek

En dan alleen thuis publiek natuurlijk . Verder zou ik als dat mag toch de kaart verkoop weer open gooien dan natuurlijk voor de helft van de prijs nog wat kaartjes aan de man brengen die nu niet verkocht waren en indien het systeem van kaart verkoop dat kan om mensen die een kaartje kopen gelijk een kortingbon van 25 procent op het volgende kaartje aan te bieden

Mocht die match om 20.00 worden gespeeld dan zou Yvey iets moeten regelen dat zoveel mogelijk mensen niet thuis was eten maar lekker ( gezonde) snack op t stadion nemen en natuurlijk iedereen 2 pinten bier !!

Zodat ook Yvey wat verloren omzet kan inhalen
Ook voor de sponsoren moet MVV een extra programma maken zodat die toch ook nog een helft komen en daarna en er voor toch waar voor hun centjes krijgen !

Laten we er zonder Roda supporters dan gewoon een feest van maken , want voetballend kunnen we ze hebben dat hebben we gezien
En zoals ik zei er zal zowiezo een mega politie macht aanwezig zijn ook zonder publiek ! Dus dan spelen we met publiek en laten ons van onze beste kant zien !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2021 08:43
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
MVV- 045 #188
Die match gaat gewoon 's middags uitgespeeld worden, uiteraard zonder publiek.
Om de match 's avonds met of zonder publiek te spelen is teveel politie inzet nodig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2021 10:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV- 045 #189

Zwegel schreef : Die match gaat gewoon 's middags uitgespeeld worden, uiteraard zonder publiek.
Om de match 's avonds met of zonder publiek te spelen is teveel politie inzet nodig.


Zou zo maar kunnen !! Maar overdag zal er ook veel Politie aanwezig moeten zijn ( zonder publiek) vraag me uberhaupt af of er minder politie wordt ingezet als men zonder publiek speelt dan met publiek

Enfin . De goedwillende supporters en sponsoren verdienen deze match met publiek en de spelers ook !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2021 11:34
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1349
Meer
MVV- 045 #190
Waarschijnlijk is het veiliger zonder politie, dan zonder (thuis)publiek. Zoals Arjan van Veelen dit weekend al schreef in NRC: “Ik wil van de politie kunnen houden, maar ik vertrouw de politiechef niet”

Lang artikel en het woonprotest is een heel andere situatie, maar ik zie veel paralellen met de gebeurtenissen bij ons in de Geusselt tegen *oda: overmatig geweldgebruik tegen burgers die geen bedreiging vormen, intimideren van willekeurige mensen en een burgemeester die een twijfelachtige rol speelt in het aansturen ofwel achteraf evalueren van politieoptreden.

Ook het knip- en plakwerk van de media zie ik terugkomen. In ons geval nam het merendeel klakkeloos over dat er ‘over en weer’ provocaties waren. Zonder te vermelden dat alles wat er van MVV-kant kwam een reactie was op het feit dat *oda fans al in de eerste tien minuten een tribune met kinderen (de gamintribune) bekogelden met vuurwerk. Het bleef een half uur rustig van MVV-kant Rond minuut 40 worden vervolgens ook spelers, Boschpoort vak F en een ballenjongen bekogeld met vuurwerk, knikkers en allerlei andere voorwerpen die maar met één doel meegenomen worden naar een voetbalwedstrijd. Niks daarover in de meeste media, of over het schandalige politieoptreden. Maar we zijn dus niet de enige: (leestip voor de zondag)

NRC, 6 november - Neem de korpschef van de Rotterdamse politie, Fred Westerbeke. Hij was deze week, op 2 november, te gast bij Op1. De maat was vol, had hij tegen het AD gezegd: hij was het zat dat journalisten en politici op basis van „filmpjes en meningen” foute conclusies trokken over politiegeweld, zonder door te vragen of de voorgeschiedenis te kennen.

Aanleiding waren de beelden van agenten die klappen uitdeelden tijdens het landelijke Woonprotest in Rotterdam, op zondag 17 oktober. Op zulke korte fragmentjes zie je niet wat er aan voorafgaat, zei de politiechef. Daarom had hij een tegenfilmpje meegenomen: gemonteerde, deels geblurde beelden, gefilmd vanuit een politiedrone, van een groep van ongeveer honderd demonstranten op de Erasmusbrug, omsingeld door de politie.

Wat we hier zien, aldus Westerbeke, is „een groep die zich in deze demonstratie op een hele nare manier manifesteert, agenten beledigt en belaagt”. „Een groot gedeelte kwam uit het buitenland”, vervolgde hij, „die wisten niet eens […] waar de demonstratie voor was.”

Daarna volgden beelden van een houten huisje dat gestaag op de groep demonstranten en de politiemannen die hen omsingelen, afrolt. Een „aanval in de rug”, aldus Westerbeke, een „stormram” waar de politie wel op moest reageren. Dat geweld van de politie was overigens zeer beperkt, zei hij: het duurde „nog geen dertig seconden”.

Ik wreef in mijn ogen. Ik kon zijn woorden niet rijmen met wat ik zelf ter plekke had gezien. In een paar minuten had de politiechef allerlei zaken verdraaid, allerlei halve en hele onwaarheden verteld.

Ik telde er minstens drie.

Melodramatische interpretaties
Ten eerste duurde het geweld van de politie niet dertig seconden. Ja, zo lang duurde het in dit fragment. Maar er waren meerdere momenten waarop de politie demonstranten sloeg. Tussen de eerste en de laatste klap op de brug zat een tijdsverschil van bijna een uur (daartussen was het meestal rustig en vrolijk hoor, het was zeker geen veldslag). Daarbij: in die cirkel bevonden zich veel mensen die geenszins agenten belaagden maar juist gehoorzaamden en toch rake klappen kregen.

Die „aanval in de rug” en die „stormram” zijn melodramatische interpretaties. Het ludiek bedoelde huisje, gemaakt van bordkarton en afvalhout, legde onder gejoel een lange weg af, over de brug omhoog. Een aantal agenten zal zich verrast hebben omgedraaid. Maar toen het huisje uiteindelijk de politielinie bereikte (ik stond er naast) hielden de agenten juist hun blik erop gericht. Geen erehaag, nee, maar zeker geen ram in de rug. Agenten reageerden aanvankelijk nauwelijks op het huisje of stapten er rustig voor opzij.

Ten tweede de grote groep ‘buitenlanders’ die geen benul zouden hebben wat ze hier deden. Wonderlijk. Ik bladerde nog eens terug door mijn foto’s. Op de spandoeken in de omsingelde groep zag ik juist teksten als „Huisjesmelkers: functie elders”, „Geen hypotheek, maar wel in de ghetto voor 400 per week”, „Ik wil gewoon wonen, nu”. Zeker, er waren ook een paar Engelstalige spandoeken. Een betuigde steun aan een kraakpand in Berlijn, een ander had de tekst „lynch the landlord”. Niet per se smaakvol, maar op een woondemonstratie zeker ter zake. Belangrijker: er stonden Nederlanders achter, ik had ze zelf gesproken, in mijn moerstaal. Maar als de politiechef zoiets beweert ga je toch twijfelen aan je eigen zintuigen.

Op zich geen slechte reflex. Dus ik belde een van de jongens uit de omsingelde groep. Hij zat in de bus op weg naar school, zei hij. Hij werkt en studeert hard, maar is bang dat hij straks geen huis kan vinden. Daarom ging hij met vrienden naar dat protest. Niks geen snode plannen. „Hoe gaat het met je neus?”, vroeg ik.

Toen op de Erasmusbrug dat huisje op de demonstranten en de agenten kwam aanrollen (hij kon daar letterlijk niks aan doen, want hij was omsingeld door agenten) kreeg hij uit het niets harde klappen. Hij werd op zijn neus geslagen. Die brak en stond scheef. Ook zijn mobiele telefoon werd stukgeslagen. Dat moet gefilmd zijn door de drone van de politie, maar op het fragment zijn veel delen geblurred – omwille van de privacy uiteraard.

Hij vertelde ook dat er inderdaad wat aan het geweld vooraf ging. Al op station Rotterdam Centraal bijvoorbeeld, nam de politie foto’s van demonstranten op weg naar de optocht – vast niet omwille van hun privacy. Vooral mensen zoals hij, met zwarte kleren, de gebruikelijke demonstratiekleding van sommige anarchisten, onder meer om hun privacy te beschermen.

Als er iets viel recht te zetten, leek me, was het die neus van die jonge demonstrant.

Verboden wapenbezit
Zijn verhaal bevestigde wat zoveel getuigen vertelden. Of lees de 53 verklaringen die de organisatie van het protest heeft opgesteld met zaken die de politiedrone niet zag. Zoals wat er in arrestantenbusjes gebeurde. Of lees over de zware verwondingen, foto’s en al. Het wonderlijkste is inderdaad wat er vóór die clash gebeurde. Zoals het zorgwekkende feit dat de politie zich vooraf bemoeide met de inhoud van de toespraken en opperde (lees: dreigde) sprekers van het podium te verwijderen.

Ik vroeg de jongen wiens neus gebroken was naar dat buitenlanderverhaal. „Totale onzin”, zei hij en hij klonk oprecht verbaasd. Dat bevestigde een politiewoordvoerder mij later ook, zij het in andere woorden: weliswaar waren er Duitse demonstranten aanwezig, maar „dat een groot gedeelte van de specifiek ingeboxte groep uit het buitenland kwam is onjuist”.

Ten derde het ‘probleem’ dat journalisten niet doorvragen en alles klakkeloos overnemen. Dat is een fabeltje. In de dagen na het Woonprotest bijvoorbeeld, belde en mailde ik met de politie. Ik had zeven vragen, juist over die context. Wat volgde was een compacte standaardreactie die veel van de vragen openliet. Kan hoor, het is druk en de politie is zwaar onderbezet.

In de verklaring stond onder meer dat er arrestaties waren verricht, onder andere vanwege verboden wapenbezit. Veel media kopieerden dat, inderdaad klakkeloos. „Acht demonstranten zijn gearresteerd voor verboden wapenbezit en opruiing en belediging van de politie”, schreef de NOS bijvoorbeeld. En bij Nu.nl werd het zelfs de kop: „Arrestaties wegens verboden wapenbezit bij woonprotest in Rotterdam”.

Toen ik terugmailde met de vraag wat voor wapens dan precies, was het antwoord: „Een mes.” Dat was technisch correct, maar wat schetst echter mijn verbazing toen ik later hoorde dat bij het fouilleren van die honderd demonstranten op de Erasmusbrug (de plek waar we het heel de tijd over hebben) slechts één ‘verboden wapen’ werd gevonden: een aardappelschilmesje. Waarschijnlijk gebruikt om een appel te schillen of een kartonnen protestbord te snijden. Dat was namelijk de sfeer van de demonstratie (en zelfs die zo gevreesde anarchisten roepen op fora op om vooral géén verboden voorwerpen mee te nemen).

Als je waar dan ook in Rotterdam honderd mensen fouilleert, en je vindt slechts één geval van verboden aardappelschilmesjesbezit, dan is dat een wonder om over te juichen. Meestal tref je een sporttas vol wapens. Deze optocht was vermoedelijk de veiligste plek van de stad, totdat de politie zich ermee bemoeide.

Dat gaf de politiechef ook min of meer toe. „De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat we uiteindelijk weinig hebben gevonden”, zei hij in een interview in het AD. „Je kan dus stellen dat het mogelijk rustig was gebleven wanneer we niet hadden ingegrepen.”

Selectieve filmpjes
Dat leek me een veel zinvoller zelfreflectie dan het geweeklaag over kritische boodschappers dat er op volgde. Politiegeweld is geen pr-probleem, maar een werkelijk probleem. En als er een probleem is met media, dan is het juist omdat ze regelmatig klakkeloos het politieframe overnemen. Getuige ook het riante, weerwoordloze podium dat de chef zelf kreeg bij Op1 en het AD en de NOS. Een podium dat hij gebruikte om de media te verwijten dat ze onwaarheden vertellen op basis van selectieve filmpjes – om vervolgens precies dat te doen: onwaarheden vertellen op basis van een selectief filmpje.

Ik werd er wat treurig van, omdat ik van de politie wil houden. Maar liefde begint met vertrouwen. Vertrouwen win je met nieuwsgierigheid naar de feiten. Daarom is het ontluisterend dat de hoogste baas van de politie, burgemeester Aboutaleb, geen daadwerkelijke interesse in die feiten heeft. Hij steunde het relaas van de politie en hij wil geen onafhankelijk onderzoek, zei hij donderdag in de Rotterdamse gemeenteraad.

Ik snap dat het wennen is. Mensen hebben allemaal mobieltjes en zijn mondiger. Zeker bij dat Woonprotest: nu eens waren het niet gemarginaliseerde groepen die klappen kregen, niet de mensen uit de Haagse Schilderswijk, niet de coronademonstranten, maar de hoogopgeleide middenklasse die nu ook in de knel komt. Komende jaren zal het niet minder roerig worden.

En de politie heeft gelijk: er verschijnt ook ongelofelijk veel onzin online, op televisie en in kranten. Frustrerend moet dat zijn. Maar zelfs in die gevallen geldt: gij zult geen fake news met fake news bestrijden. Dat sjoemelen sijpelt op den duur door in de hele organisatie. Van de agent die procesverbaal opstelt tot degene die het persbericht maakt. En kun je ze het kwalijk nemen als de baas het ook doet?

Een versie van dit artikel verscheen ook in NRC Handelsblad van 6 november 2021
De volgende gebruiker (s) zei dank u JulioB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2021 14:36
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
MVV- 045 #191
Even wat anders ,

Gister avond op tv het satirich programma van omroep de Vara het programma Even tot hier 2 MVV fans in beeld in MVV shirt die 2 hoog bejaarde in hun huis aan het opknappen waren naar aanleiding van de waters nood ramp in Valkenburg naar aanleiding van de wedstrijd tegen Roda jc ..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2021 23:11
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
MVV- 045 #192
Ik ben benieuwd of de beslissing over het eventueel toelaten van thuispubliek aansluit bij statement van de Gemeente/MVV dat 25 kwaadwillenden het verzieken voor 6500 goedwillenden. Ben het deze keer met Napoleon eens. Er zal hoe dan ook veel Politie aanwezig zijn. De onschuldigen zijn al heel zwaar gestraft en als we daar op uit komen houdt het echt op. Maatregelen zullen zich toch moeten richten op het weren van die paar mensen die primair komen om rotzooi te trappen. Ook vandaag weer kunnen zien dat in veel stadions het naar binnen nemen van vuurwerk of andere spullen niet tegen te houden is. Wat verder opvalt is dat ondanks de voortdurende reeks aan incidenten (en bij sommige clubs week op week) er geen enkele wedstrijd gestaakt wordt, behalve die van ons. Ook het extreme politie optreden heb ik nergens anders gezien…
Dat uitsupporters geweerd worden, zeker met huidige structuur stadion is een no brainer maar ook daar moet nu kleur bekend worden. Alleen dit seizoen nog zal er iig voldoende uitpubliek meekomen uit Breda, Venlo en waarschijnlijk Emmen ook nog…
Ik hoop de 29e nog de laatste 50 - 55 min live te mogen zien en dat er een oplossing komt voor al het gedoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2021 21:33
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV- 045 #193
www.zo-nws.nl/beelden-camera-mvv-van-rad...ellen-niet-bruikbaar

Roda JC kan middels beelden van een bewakingscamera van MVV niet de eigen fans identificeren die zich misdragen hebben tijdens de gestaakte derby in oktober. Die opnamen zijn onbruikbaar, laat algemeen directeur Jordens Peters desgevraagd weten aan ZO-NWS. De Kerkraadse club hoopt nu via andere beelden van de politie de relschoppers alsnog te kunnen identificeren.

“We hebben in de afgelopen tijd de beelden die we van MVV gekregen bekeken om te kunnen beoordelen welke fans van Roda wat precies hebben gedaan in het stadion”, legt Peters verder uit.

“Je ziet op een gegeven moment zelfs dat die camera wegdraait, dus wij hebben moeten constateren dat de door de camera van MVV gemaakte beelden niet bruikbaar zijn voor ons”, vervolgt de directeur van de Kerkraadse club.

“We hebben nu van de politie beelden gekregen en gaan die nu bekijken om te beoordelen wat we daarmee kunnen”, aldus Peters. De derby tussen MVV en Roda JC werd op 29 oktober in de 42e minuut gestaakt door de scheidsrechter na ernstige ongeregeldheden op de tribunes van stadion De Geusselt.

Er werd onder andere met vuurwerk gegooid. Het restant van dit duel wordt in Maastricht op 29 november uitgespeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2021 15:50 23 nov 2021 15:52 door Sjuulke.
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
MVV- 045 #194
MVV Maastricht - Roda JC Kerkrade wordt maandagmiddag uitgespeeld. De aftrap is om 13.00 uur. Wegens ongeregeldheden werd het Keuken Kampioen Divisie-duel op 29 oktober na 42 minuten gestaakt. Het restant van de wedstrijd wordt uitgespeeld onder zoveel mogelijk gelijke omstandigheden, zo meldt de KNVB. Dit betekent dat onder andere met dezelfde spelers als ten tijde van het staken wordt gestart.
Bron VI.nl
Was eerste wedstrijd van Matthys

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2021 16:30
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV- 045 #195

Sjuulke schreef : MVV Maastricht - Roda JC Kerkrade wordt maandagmiddag uitgespeeld. De aftrap is om 13.00 uur. Wegens ongeregeldheden werd het Keuken Kampioen Divisie-duel op 29 oktober na 42 minuten gestaakt. Het restant van de wedstrijd wordt uitgespeeld onder zoveel mogelijk gelijke omstandigheden, zo meldt de KNVB. Dit betekent dat onder andere met dezelfde spelers als ten tijde van het staken wordt gestart.
Bron VI.nl
Was eerste wedstrijd van Matthys


Neet te volgen dus dizze wedstrijd...

Laot goon, laot goon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.474 seconden