TELSTAR-MVV

15 jan 2022 06:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Onderwerp Auteur
TELSTAR-MVV #16

Mr Sjaan schreef : Ik zie de uitslag nu pas, eerlijk gezegd doet het mij vrijwel niets. Dat is een slecht teken en ik denk niet dat ik de enige ben. Zowel bestuurlijk als voetbaltechnisch zie ik nergens iets dat ook maar een beetje op een lichtpuntje lijkt.


Ik sluit mij hier volledig bij aan,ingrijpen ik zou niet weten hoe?
Waar moet je beginnen,normaal zou je zeggen uithuilen en opnieuw beginnen.
Maar dat doen we al te lang er is geen traanvocht meer over,jeetje wat een malaise hier word je echt niet vrolijk meer van.
Eigenlijk zou je aan de technische staf moeten rammelen om iets van veranderingen te kunnen waarnemen!
Sorrie klaas maar ik denk niet dat jij de zaak hier kunt recht trekken,je bedoelingen zijn misschien goed op de trainingen zoals je zelf elke keer aangeeft maar in de wedstrijden kom jij/jullie te kort,veels te kort.
Slechte passes,weinig beleving en dan toch 5 gele kaarten?
Wie krijgt deze groep aan het voetballen,zit het er echt niet in of wil men gewoon niet uit deze ellende komen?
Dit is gewoon een heel slechte zaak,ook in deze moeilijke tijd die Corona heet waar het voor sponsors/supporters etc niet verkroppen is dat elke week weer deze slappe hap zich uitermate uitzichtloos aan de wedstrijd begint en ze ook op dit niveau uitspeelt.
Nu zal er wel geroepen worden dat er geen geld is maar dat horen we al veels te lang.
Er moet flink in gegrepen worden op alle vlakken,met een steeds ,,positief,,roepende AD zijn we steeds verder in deze bodemloze put aan het weg zakken.
Als er niet snel een investeerder komt zie ik het heel somber in en dat word met de week erger.
Als afsluiter op dit vroege uur ik weet dat er geen geld is maar er moet naar mijn inziens een andere trainer de stokjes overnemen,want uitspraken als ,,we hebben weer goed getraind,,…,,ik zie vooruit gang,,….,,ik zie progressie,,dat heb ik nu al (te) vaak mogen horen, en klinkt meer als die eenling die roepende in de woestijn.
Ik hoop ergens op een aantal flinke stappen buiten veld nl binnen het bestuurlijke….jullie hebben al teveel zwijgzaam staan toe kijken…word wakker kom uit deze winterslaap,en laat deze ,,dip,,geen blijvend iets zijn want seizoen 21/22 is nu al een ramp seizoen en dit niet alleen door de Corona….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 08:15 15 jan 2022 08:15 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
TELSTAR-MVV #17
Volgens Klaas Wels mist deze selectie kwaliteit : dat klopt !
Maar wat Klaas Wels er niet bij zegt dat hij zelf ook kwaliteit mist

Zijn manier van werken en zijn aanpak en vooral zijn manier van communiceren zouden niet misstaan bij "Kamp van Koningsbrugge"
Hoe meer ik Wels zie acteren hoe meer ik snap in welke fase MVV terecht is gekomen

Het is trouwens niet Klaas Wels die zich heeft aangesteld als trainer , nee dat was een meneer Noor , de man met 0,0 ervaring in het voetbal die meende op Hemelvaartsdag 2021 de beste keuze voor MVV te hebben gemaakt . Dat vertelde Noor in alle media , vol trots hoe hij tot deze keuze was gekomen .
De zoveelste verkeerde beslissing in een boek wat alleen maar verkeerde hoofdstukken kent van de algemeen directeur van MVV

Gister nog liet MVV in een statement nog optekenen dat de club ondanks corona flinken stappen aan het zetten is. Ik begrijp nu ook waarom hij dit ( Noor) weer laat optekenen en waarom hij zijn plannetje "de magie van Maastricht" noemt. De man is een complete fantast , hij word in de wandelgangen al een charmante narcist genoemd ( als bijnaam) .
Die zelfde Noor laat niet optekenen dat de club haar hele eigen vermogen heeft laten verdampen ( 400.000 euro) en dat de langlopende schulden zijn opgelopen tot 1.1 miljoen euro ( 800.000 euro meer dan het jaar ervoor) in 12 maanden tijd !

Dat alles wordt doodgezwegen , inmiddels heeft MVV zonder daar verder ruchtbaarheid het ergens op een achteraf stukje op haar website geplaatst
De allerbelangrijkste graadmeter van de club wordt voor de buitenwacht compleet doodgezwegen ! De strategie die dit meneertje al 1,5 jaar ten uitvoer brengt
Onze club gaat keihard naar de klote ( is dat Maastrichts of is dat Rotterdams ?!)
Hier is voor jullie de link van het jaarverslag op de website van MVV ( 2020-2021) daar kan iedereen zelf met droge ogen lezen ( cijfers) hoe slecht we ervoor staan , en laten we niet meer geloven in de praatjes van deze man en de mensen die hem steunen . Want deze jaarrekening is ontstaan in het jaar dat het bestuur onder Joris nog de toezichthouder was, die hebben hopeloos gefaald , maar die falen al jaren !
Naast al deze malaise hangt onze technisch manager nog een vervolging boven het hoofd vanuit Belgie , er worden 57 mensen vervolgd waaronder Ronny van G ( ik zal zijn achternaam maar alvast weglaten )

Het is een complete puinhoop bij onze club , een combi van de verkeerde mensen gecombineerd met geen beleid en nu geen geld meer
Laat alsjeblieft deze mensen onze club niet verpatsen aan de eerste de beste , laat alsjeblieft deze ellende stoppen . Ze hebben genoeg schade aangericht
Ze zijn niet in staat gebaseerd op alle feiten om onze club vooruit te krijgen . Het mag niet gebeuren dat ze MVV tegen een fooi van de hand doen , omdat ze er voor gezorgd hebben dat alle middelen van de club verdampt zijn en nu in complete paniek zijn om hun falen te verdoezelen .
Ik hoop werkelijk dat iedereen tot het besef komt dat deze mensen niet in staat zijn onze toekomst te garanderen !

Veel "leesplezier" en lees vooral de passage van de continuïteit goed door van de publicatiebalans

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/jaarversl...aarverslag-2020-2021

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 08:47 15 jan 2022 08:51 door TPC.
TPC
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 108
Meer
TELSTAR-MVV #18
Je moet niet zeuren als trainer dat je te weinig kwaliteit hebt als je zelf voor het seizoen lovend bent over het aantrekken van spelers als Remans en Aalberg waar iedereen zware vraagtekens over had. Jeugd en lokale binding blijkt heel erg belangrijk te zijn binnen MVV maar in combinatie met de andere clubs zoek je dan naar de 5e garnituur..

Jeugd zal het niveau binnen MVV nooit hebben wat zelf genoeg is voor KKD en anders worden ze wel eerder weggekaapt. Ik snap niet waarom daar zoveel op wordt ingezet. 1e elftal is het belangrijkst en dan moet je net als Saint-Gilloise op een innovatieve manier op zoek gaan naar spelers. Scouten op mentaliteit en spelers die goed in een groep zitten. Maar goed MVV heeft deze middelen niet want we mogen blij zijn als het kantoor open is doordeweeks. Aan andere kant, wij supporters, kunnen van een grote afstand al zien dat spelers als Dogan en Aalberg geen fijne jongens zijn in een groep. Wels wilde ze kost wat kost hebben.

Een externe investeerder met veel risico, wat niet de beste oplossing is (waarom zou je anders nu binnen MVV instappen) lijkt momenteel helaas de enige oplossing voor de toekomst..

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2022 18:36
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
TELSTAR-MVV #19

Napoleon schreef : Volgens Klaas Wels mist deze selectie kwaliteit : dat klopt !
Maar wat Klaas Wels er niet bij zegt dat hij zelf ook kwaliteit mist

Zijn manier van werken en zijn aanpak en vooral zijn manier van communiceren zouden niet misstaan bij "Kamp van Koningsbrugge"
Hoe meer ik Wels zie acteren hoe meer ik snap in welke fase MVV terecht is gekomen

Het is trouwens niet Klaas Wels die zich heeft aangesteld als trainer , nee dat was een meneer Noor , de man met 0,0 ervaring in het voetbal die meende op Hemelvaartsdag 2021 de beste keuze voor MVV te hebben gemaakt . Dat vertelde Noor in alle media , vol trots hoe hij tot deze keuze was gekomen .
De zoveelste verkeerde beslissing in een boek wat alleen maar verkeerde hoofdstukken kent van de algemeen directeur van MVV

Gister nog liet MVV in een statement nog optekenen dat de club ondanks corona flinken stappen aan het zetten is. Ik begrijp nu ook waarom hij dit ( Noor) weer laat optekenen en waarom hij zijn plannetje "de magie van Maastricht" noemt. De man is een complete fantast , hij word in de wandelgangen al een charmante narcist genoemd ( als bijnaam) .
Die zelfde Noor laat niet optekenen dat de club haar hele eigen vermogen heeft laten verdampen ( 400.000 euro) en dat de langlopende schulden zijn opgelopen tot 1.1 miljoen euro ( 800.000 euro meer dan het jaar ervoor) in 12 maanden tijd !

Dat alles wordt doodgezwegen , inmiddels heeft MVV zonder daar verder ruchtbaarheid het ergens op een achteraf stukje op haar website geplaatst
De allerbelangrijkste graadmeter van de club wordt voor de buitenwacht compleet doodgezwegen ! De strategie die dit meneertje al 1,5 jaar ten uitvoer brengt
Onze club gaat keihard naar de klote ( is dat Maastrichts of is dat Rotterdams ?!)
Hier is voor jullie de link van het jaarverslag op de website van MVV ( 2020-2021) daar kan iedereen zelf met droge ogen lezen ( cijfers) hoe slecht we ervoor staan , en laten we niet meer geloven in de praatjes van deze man en de mensen die hem steunen . Want deze jaarrekening is ontstaan in het jaar dat het bestuur onder Joris nog de toezichthouder was, die hebben hopeloos gefaald , maar die falen al jaren !
Naast al deze malaise hangt onze technisch manager nog een vervolging boven het hoofd vanuit Belgie , er worden 57 mensen vervolgd waaronder Ronny van G ( ik zal zijn achternaam maar alvast weglaten )

Het is een complete puinhoop bij onze club , een combi van de verkeerde mensen gecombineerd met geen beleid en nu geen geld meer
Laat alsjeblieft deze mensen onze club niet verpatsen aan de eerste de beste , laat alsjeblieft deze ellende stoppen . Ze hebben genoeg schade aangericht
Ze zijn niet in staat gebaseerd op alle feiten om onze club vooruit te krijgen . Het mag niet gebeuren dat ze MVV tegen een fooi van de hand doen , omdat ze er voor gezorgd hebben dat alle middelen van de club verdampt zijn en nu in complete paniek zijn om hun falen te verdoezelen .
Ik hoop werkelijk dat iedereen tot het besef komt dat deze mensen niet in staat zijn onze toekomst te garanderen !

Veel "leesplezier" en lees vooral de passage van de continuïteit goed door van de publicatiebalans

www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/jaarversl...aarverslag-2020-2021


Ach er waren ook forumlezers die vonden dat bij TOP OSS alles zo goed georganiseerd was inclusief een top commerciele manager en waar mooie sportieve resultaten werden behaald. En laat nu Klaas Wels al een paar jaar trainer zijn van die club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2022 00:44
sidneymvv
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 17
Meer
TELSTAR-MVV #20
Noor Ronny Klaas alle weg in de zomer plus heel veel spelers en veel meer ervaring halen in de zomer dan die jonge Spelers brengen niks extra kleinen van Bommel Zeegers cavcic ntelo kalala kastrati alle niet goed genoeg voor mvv

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2022 00:49
sidneymvv
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 17
Meer
TELSTAR-MVV #21
Noor Klaas Ronny oprotten heel veel spelers laten gaan jeugd niet goed genoeg en een investeerder aan trekken want hier zitten spelers bah bah in de zomer overstappen van jeugd na ervaren spelers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 jan 2022 09:24
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
TELSTAR-MVV #22
Waar ik mooie inhoudelijke bijdragen van bijvoorbeeld Jacques al een tijd mis op het forum, zijn we met de nieuwe toevoeging van bovenstaande forumparasiet door de ondergrens gezakt. Sidney blijf lekker op Facebook of heb je daar ook niks meer te zoeken na te zijn aangesproken door Trepke B op je geroeptoeter?

Excuses aan de overige forumleden die dit topic hebben aangeklikt in de hoop een interessante post te lezen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Karakter, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.256 seconden