>
Ontvangen bedankjes 1561
Mr Sjaan schreef : Ik zie de uitslag nu pas, eerlijk gezegd doet het mij vrijwel niets. Dat is een slecht teken en ik denk niet dat ik de enige ben. Zowel bestuurlijk als voetbaltechnisch zie ik nergens iets dat ook maar een beetje op een lichtpuntje lijkt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : Volgens Klaas Wels mist deze selectie kwaliteit : dat klopt !
Maar wat Klaas Wels er niet bij zegt dat hij zelf ook kwaliteit mist
Zijn manier van werken en zijn aanpak en vooral zijn manier van communiceren zouden niet misstaan bij "Kamp van Koningsbrugge"
Hoe meer ik Wels zie acteren hoe meer ik snap in welke fase MVV terecht is gekomen
Het is trouwens niet Klaas Wels die zich heeft aangesteld als trainer , nee dat was een meneer Noor , de man met 0,0 ervaring in het voetbal die meende op Hemelvaartsdag 2021 de beste keuze voor MVV te hebben gemaakt . Dat vertelde Noor in alle media , vol trots hoe hij tot deze keuze was gekomen .
De zoveelste verkeerde beslissing in een boek wat alleen maar verkeerde hoofdstukken kent van de algemeen directeur van MVV
Gister nog liet MVV in een statement nog optekenen dat de club ondanks corona flinken stappen aan het zetten is. Ik begrijp nu ook waarom hij dit ( Noor) weer laat optekenen en waarom hij zijn plannetje "de magie van Maastricht" noemt. De man is een complete fantast , hij word in de wandelgangen al een charmante narcist genoemd ( als bijnaam) .
Die zelfde Noor laat niet optekenen dat de club haar hele eigen vermogen heeft laten verdampen ( 400.000 euro) en dat de langlopende schulden zijn opgelopen tot 1.1 miljoen euro ( 800.000 euro meer dan het jaar ervoor) in 12 maanden tijd !
Dat alles wordt doodgezwegen , inmiddels heeft MVV zonder daar verder ruchtbaarheid het ergens op een achteraf stukje op haar website geplaatst
De allerbelangrijkste graadmeter van de club wordt voor de buitenwacht compleet doodgezwegen ! De strategie die dit meneertje al 1,5 jaar ten uitvoer brengt
Onze club gaat keihard naar de klote ( is dat Maastrichts of is dat Rotterdams ?!)
Hier is voor jullie de link van het jaarverslag op de website van MVV ( 2020-2021) daar kan iedereen zelf met droge ogen lezen ( cijfers) hoe slecht we ervoor staan , en laten we niet meer geloven in de praatjes van deze man en de mensen die hem steunen . Want deze jaarrekening is ontstaan in het jaar dat het bestuur onder Joris nog de toezichthouder was, die hebben hopeloos gefaald , maar die falen al jaren !
Naast al deze malaise hangt onze technisch manager nog een vervolging boven het hoofd vanuit Belgie , er worden 57 mensen vervolgd waaronder Ronny van G ( ik zal zijn achternaam maar alvast weglaten )
Het is een complete puinhoop bij onze club , een combi van de verkeerde mensen gecombineerd met geen beleid en nu geen geld meer
Laat alsjeblieft deze mensen onze club niet verpatsen aan de eerste de beste , laat alsjeblieft deze ellende stoppen . Ze hebben genoeg schade aangericht
Ze zijn niet in staat gebaseerd op alle feiten om onze club vooruit te krijgen . Het mag niet gebeuren dat ze MVV tegen een fooi van de hand doen , omdat ze er voor gezorgd hebben dat alle middelen van de club verdampt zijn en nu in complete paniek zijn om hun falen te verdoezelen .
Ik hoop werkelijk dat iedereen tot het besef komt dat deze mensen niet in staat zijn onze toekomst te garanderen !
Veel "leesplezier" en lees vooral de passage van de continuïteit goed door van de publicatiebalans
www.mvv.nl/mvv-maastricht/club/jaarversl...aarverslag-2020-2021