MVV-EXCELSIOR

16 apr 2022 10:36
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 461
Meer
MVV-EXCELSIOR #16
De inzet was prima, de beste spelers waren Waem en Souren. Erg tegenvallend is het gebrek aan scorend vermogen van onze aanvoerder Blummel maar bovenal ben ik geschrokken van Leroy Labylle. Zelfs op dit lage niveau kan hij niet meer mee, op 10 meter sprint wordt hij er 2 meter uitgelopen en verdedigend is hij veel te afwachtend en weifelend. Dit kan echt niet meer, het is die geweldenaar van 10 jaar geleden niet meer maar hij heeft wel nog een contract voor volgend seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2022 12:03
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
MVV-EXCELSIOR #17
Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar ik denk inderdaad dat Verberne er wél een team van weet te maken, in tegenstelling tot Wels.
De metamorfose in 3 wedstrijden vind ik wel opvallend. Als je zo elke wedstrijd had gespeeld stond je waarschijnlijk op plek 10 met misschien nog wel uitzicht op meer.

Opvallend ook dat Labylle en Alberg ineens weer meedoen, ook daar lijkt toch iets persoonlijks tussen Wels en deze mannen gespeeld te hebben.
Ondanks dat ik geen fan van Alberg ben vind ik hem toch wel echt een meerwaarde voor dit team, ondanks dat hij de meters niet allemaal loopt zoals een Dzepar.
Maar ik heb toch een paar mooie ballen gezien, die we de afgelopen jaren alleen nog bij tegenstanders zagen.

Ook Labylle vond ik persoonlijk toch iets toevoegen. Inderdaad verdedigend niet meer de Labylle van vroeger, maar voor aanvallend en aan de bal toch wel een verademing in dit team. Ik had ze graag het hele jaar zien spelen.

Verder was Souren inderdaad verreweg de beste man, laten we hopen dat hij blijft.
Zo'n slecht blok met Kleinen op het middenveld is dat nog niet voor volgend jaar.

Ook Verberne zou ik best graag terugzien volgend jaar. Weet niet of hij dat zelf ambieert, maar zou volgens bij best een fijne trainer zijn. Erg betrokken vanaf de zijkant, constant coachend. Hou daar wel van.

Benieuwd hoe het zich ontwikkeld naar volgend jaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2022 12:07
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
MVV-EXCELSIOR #18
Deze match was gewoon meer dan het aanzien waard ! Leuke pot voetbal .

In een seizoen waar we tot nu toe 63 procent van de wedstrijden hebben verloren , was het een lichtpuntje maar ook niet meer dan dat

Het publiek ( ook de vaste bezoekers) laten het steeds meer afweten en de lege vakken worden met de week leger. Natuurlijk helemaal te snappen bij deze resultaten
Het enige wat nog echt uit zijn voegen knalt zijn de 2 "sky boxen" , daar is het een feestje iedere week . Die mannen snappen het tenminste
Daar in tegen is business ruimte is een saaie boel geworden , dat heeft Noor goed voor elkaar gekregen in 2 jaar tijd !

Ook de Angel Side , hebben 90 minuten lang zich van hun beste kant laten horen , leuke sfeer !

Verder hebben deze matchen allemaal niks meer op de kous en snakt iedereen naar het einde en naar een nieuwe start . De vraag is hoeveel schade is er aan gericht dit seizoen om een nieuwe start te maken , de antwoorden zullen snel komen !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2022 12:24
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
MVV-EXCELSIOR #19

Napoleon schreef : Deze match was gewoon meer dan het aanzien waard ! Leuke pot voetbal .

In een seizoen waar we tot nu toe 63 procent van de wedstrijden hebben verloren , was het een lichtpuntje maar ook niet meer dan dat

Het publiek ( ook de vaste bezoekers) laten het steeds meer afweten en de lege vakken worden met de week leger. Natuurlijk helemaal te snappen bij deze resultaten
Het enige wat nog echt uit zijn voegen knalt zijn de 2 "sky boxen" , daar is het een feestje iedere week . Die mannen snappen het tenminste
Daar in tegen is business ruimte is een saaie boel geworden , dat heeft Noor goed voor elkaar gekregen in 2 jaar tijd !

Ook de Angel Side , hebben 90 minuten lang zich van hun beste kant laten horen , leuke sfeer !

Verder hebben deze matchen allemaal niks meer op de kous en snakt iedereen naar het einde en naar een nieuwe start . De vraag is hoeveel schade is er aan gericht dit seizoen om een nieuwe start te maken , de antwoorden zullen snel komen !



Knap dat je ook hier weer alleen negativiteit en randzaken kunt benoemen. Was je wel in de Geusselt? Of zat je lekker in de sponsorruimte van VVV? Mooie 10e plek, stop daar nog maar wat centjes in.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjonnie, M-MVV, CatenaccioMestreech, Zicco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 apr 2022 09:29 17 apr 2022 09:30 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-EXCELSIOR #20
De wedstrijd begon echt van kut daar gaan we weer. In de rust zullen we wel naar huis gaan.
Maar daarna begon mvv zich terug te vechten al had excelsior nog de beste kansen en speelde het gewoon mvv van de mat.
Gelukkig viel gewoon de 1-1.
Tweede helft was Excelsior slordig en MVV speelde redelijk en vocht ervoor jammer dat dit niet resulteerde in een 2-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.148 seconden