>
Ontvangen bedankjes 1256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : Op een of andere reden had ik er best vertrouwen in gister , misschien niet dat we met klinkende cijfers zouden winnen maar ook niet dat we van de mat gespeeld zouden worden. NAC is een statische ploeg in het begin van het seizoen die ritmes zijn er gewoon nog niet. Dus ik was behouden positief
En dan zie je eigenlijk waarom we Blummel niet kunnen missen , door velen afgeschreven en liefst getransfereerd was hij wel het startsein voor een mooie avond
dat is wat Blummel kan , en zo heeft hij zeker nog 2 van dit soort balletjes gegeven .
Koen deed het geweldig , en een lopende speler( diepgaand) komend uit de rug is bijna niet te stoppen
Met zijn gevoel rond Koen deze mooi af , dat deed hij ooit ook tegen Roda, die gast blijft gewoon rustig en gebruikt maximaal zijn techniek
ik moet zeggen ik gun het Verberne ook, hele sympathieke gast die gaat voor een kans met het minste budget in de KKD . Dus deze winst moeten we maar goed koesteren .
Ook mooi dat we eens een positief doelsaldo hebben dat is ook lang geleden ! Compliment aan het team . Geniet van de overwinning want het kan zomaar de laatste zijn voorlopig !
Nietzsche schreef : Dat lijkt me een typfoutje, mestreech. 4-4-3 is 11 spelers. Mvv speelde trouwens 3-5-2 bij balbezit nac.
De inzet van de spelers was top. Maar nac maakte ook wel een hoop beginnersfoutjes hoor. Heb nog nooit meegemaakt dat een keeper steeds de bal door het midden naar de middenvelder kon spelen. Nac stond gewoon verkeerd en had geen greep op het middenveld. Dat zal tegen ado anders zijn. Maar er zit wel voetbal in de ploeg.
Maastricht Region vind ik goed gevonden. Met name omdat mvv in gesprek is met 11 bedrijven die hun naam daaraan willen hangen. Goeie branding van het merk MVV.
Eens. Maar ik vind dat de trainer hem wel mag aanspreken op die oliedomme en onnodige gele kaart. De schoen van een tegenstander die hem verliest in een duel oppakken en elders op het veld neergooien is ergerlijk en onprofessioneel.Driver schreef : Compliment voor Kostongs, hij speelde met veel zelfvertrouwen, speelde zich helemaal leeg en stookte het vuurtje goed aan, hij maakte een schitterend doelpunt.